تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796436579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای دریافت سود سهام عدالت عجله نکنید!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برای دریافت سود سهام عدالت عجله نکنید!
نحوه واریز سود سهام عدالت یکی از مهمترین اخبار امروز اقتصادی ایسنا بود. در حالی که بسیاری از سهامداران گمان می‌کردند از دیروز حداقل 50 هزار تومان بابت سود سهام عدالت به حسابشان واریز شده، امروز رییس سازمان خصوصی تاکید کرد که فرآیند واریز سود حداقل چهار ماه زمان می‌برد.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی که با موافقت دیروز رییس جمهوری قرار شده سود سهام عدالت مربوط به سال گذشته به حساب سهامداران واریز شود،  امروز رییس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد که چهار ماه طول می‌کشد تا سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ کامل به مشمولان پرداخت شود.


تعرفه خودروهای هیبریدی همچنان سوژه روز


در حالی که رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد است که خودروهای هیبریدی اثر چندانی بر کاهش آلودگی هوا در شهرها نداشته و برای عدم ایجاد رانت در این زمینه تصمیم به افزایش تعرفه واردات آن از 5 به 45 درصد گرفته شده، رئیس سازمان توسعه تجارت خبر داده که امکان تجدید نظر در این تعرفه‌ها وجود دارد.


مجتبی خسروتاج گفته که آماده شنیدن انتقادات مرتبط با تعرفه واردات خودروهای هیبریدی در کمیسیون ماده یک هستیم و اگر لازم باشد و دلایل کافی ارائه شود، در تعرفه واردات این نوع خودروها تجدید نظر خواهیم کرد.


تخم مرغ 420 تومانی مربوط به مغازه‌ها نیست!


در حالی که پیش از این از سوی سازمان حمایت اعلام شده بود که قیمت مصوب تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان و بنابراین قیمت هر تخم مرغ 420 تومان بوده و مردم در صورت مواجهه با گران‌فروشی، آن را به سامانه 124 گزارش کنند، حالا مشخص شده که " تخم‌مرغ شانه‌ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان را فقط باید در میدان میوه و تره بار خرید و قیمت این محصول در مغازه‌های سطح شهر ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان است که این نرخ برایشان مجاز است"!


کارت اعتباری خرید کالا، شاید سال بعد


علی‌ رغم گذشت ۱۰ ماه از سال 1396 کماکان هیچ برنامه عملیاتی برای اجرای کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ارائه نشده است. این در حالی است که قرار بر این بود که طرح جدید کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال جاری با رفع نقایص طرح قبلی که در سال گذشته به مرحله اجرا درآمد، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی اجرایی شود. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که اجرای این طرح با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال جاری منتفی است.


سود وام اشتغال روستایی چند درصد است؟


تسهیلات ۱۲ هزار میلیارد تومانی تحت عنوان وام اشتغال روستایی که ثبت نام در سامانه آن به تازگی آغاز شده، قرار است در مناطق روستایی و عشایری مرزی با نرخ سود چهار درصد، در مناطق روستایی و عشایری معمولی با نرخ شش درصد و در نواحی صنعتی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر با نرخ سود ۱۰ درصد توزیع شود.


1000گوشی اپل غیرفعال شد؛ به زودی 3000 دستگاه دیگر نیز قطع می‌شود!


با اجرای رجیستری روی گوشی‌های موبایل آیفون تاکنون 1000 دستگاه گوشی اپل که قاچاقی وارد شده بودند غیرفعال شده و قطع 3000 دستگاه دیگر نیز از دیروز آغاز شده است. البته اجرای رجیستری گوشی‌های سامسونگ هم به زودی آغاز می‌شود. البته به گفته مسوولان اتحادیه مخابراتی، فروشندگان موظفند این گوشی‌ها را پس بگیرند. اینکه آیا فروشندگان حاضر به پس گرفتن این گوشی‌ها خواهند بود یا نه موضوعی است که در روزهای آینده مشخص خواهد شد.


راه‌آهن به کمک متروی تهران آمد


پس از اتصال ایستگاه مرکزی راه‌آهن تهران به مترو، طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است راه‌آهن از سه نقطه جدید شهرری، جوانمرد قصاب و ترمینال جنوب هم به متروی تهران متصل شود. مسوولان راه‌آهن امید زیادی دارند که با این کار بخشی از بار مسافر مترو را به قطارها منتقل کنند ولی با توجه به دور بودن ایستگاه قطارها از مراکز اصلی شهری بعید به نظر می‌رسد با استقبال مردم مواجه شود.


سیب و پرتقال شب عید جور شد


سیب و پرتقال از جمله میوه‌های پرمصرف ایام نوروز است که دولت برای مدیریت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت آن در نوروز، هر ساله در فصل زمستان اقدام به ذخیره‌سازی این دو میوه در سردخانه‌ها برای توزیع در روزهای پایانی سال می‌کند. امسال نیز طبق اظهارات معاون وزیر جهاد کشاورزی، برای تامین نیاز شب عید به اندازه سال قبل یعنی بیش از ۲۳ هزار تن سیب خریداری و ذخیره‌سازی شده است اما پرتقال تا حدود ۵۰ هزار تن خریداری و ذخیره شده که هنوز هم ادامه دارد. البته وی به قیمت‌ها اشاره‌ای نکرد.


ایسنا 







۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن