تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797524221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت‌شدگان ایذه بین ۱۶ تا ۲۴ سال هستند/ نمایندگان از گزارش وزرا و رئیس صدا و سیما درباره ناآرامی‌های اخیر قانع نشدند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازداشت‌شدگان ایذه بین ۱۶ تا ۲۴ سال هستند/ نمایندگان از گزارش وزرا و رئیس صدا و سیما درباره ناآرامی‌های اخیر قانع نشدند
نماینده مردم شهرستان ایذه در خصوص وضعیت حوزه انتخابیه خود گفت:‌ افرادی که در تجمعات ایذه بازداشت شده‌اند، غالبا نوجوان و جوان بین ۱۶ تا ۲۴ سال هستند، زمانی که در ایذه بودم با خانواده‌های آنان گفت‌و‌گو‌هایی را انجام داده‌ام تا مشکلاتشان به زودی برطرف شود.
آفتاب‌‌نیوز : هدایت الله خادمی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره وضعیت شهرستان ایذه و تعداد بازداشت‌شدگان در این شهر گفت: شهرستان ایذه در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد. از آمار تعداد بازداشتی‌ها اطلاع دقیقی ندارم و امیدوارم با صحبت‌هایی که شده افرادی که نقش اساسی در این میان نداشته‌اند، به زودی آزاد شوند.


نماینده مردم ایذه در دهمین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که در تجمعات بازداشت شده‌اند، غالبا نوجوان و جوان بین ۱۶ تا ۲۴ سال هستند، زمانی که در ایذه بودم با خانواده‌های آنان گفت‌و‌گو‌هایی را انجام داده‌ام تا مشکلاتشان به زودی برطرف شود.


وی ادامه داد: قریب به اتفاق خانواده‌های این افراد معتقد بودن فرزندان‌شان ارتباطی به این درگیری‌ها ندارند و زمانی که از دبیرستان به منزل بازمی‌گشتند نا‌خواسته وارد این جریانات شده‌اند.


خادمی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: با وزرای اصلاعات و کشور درباره بازداشت‌شدگان شهر ایذه به گفت‌و‌گو پرداختم، به آن‌ها گفتم اکثر بازداشت ‌دگان جوانان و نوجوانان هستند عنایت ویژه به آن‌ها داشته باشند و کسانی که نقش اساسی در این تجمعات نداشته‌اند را زود‌تر آزاد کنند.


وی درباره جلسه امروز مجلس شورای اسلامی گفت: هرکدام از آقایان در خصوص فعالیت‌هایی که داشتند گزارش‌های را ارائه کردند. مطالب عنوان شده همان‌هایی بود که می‌دانستیم و موضوع جدیدی در این گزارش‌ها مشاهده نکردیم.


نماینده مردم ایذه در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه رئیس صدا وسیما در جلسه امروز حضور داشته است چه مطالبی را بیان کرد، گفت: ایشان درباره اینکه چگونه اطلاع‌رسانی کردند، چرا همزمان با شروع این موضوعات اطلاع‌رسانی نشده و یا اینکه چرا بعداز یکی، دو روز دست به اطلاع‌رسانی زدند توضیحاتی را ارائه کردند.


وی تاکید کرد: ضمن تشکر از اقداماتی که آقایان انجام دادند، نمایندگان از این گزارشات سطحی که دوستان ارائه دادند، راضی نشدند.


خادمی ادامه داد: من شب گذشته از ایذه به تهران بازگشتم و تمام مدتی که مشکلاتی در شهر بود، در آنجا حضور داشتم. برای اینکه نشان دهیم وضعیت شهرستان ایذه خیلی بحرانی نیست و مردم به کار و زندگی خود مشغول هستند، در‌‌ همان زمان‌های درگیری از وزیر ورزش و جوانان دعوت کردم که به شهر ما بیایند، ایشان هم دعوت ما را پذیرفتند و آمدند.


وی افزود: با حضور وزیر ورزش و جوانان یک خانه کشتی را کلنگ‌زنی کردیم و یا با حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل برق منطقه چند ایستگاه برق را افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم.


نماینده مردم ایذه با بیان اینکه بیکاری در منطقه بیداد می‌کند، گفت: خیلی از جوانان ایذه از مشکل بیکاری رنج می‌برند، معتقدم اگر اشتغال وجود داشته باشد جوانان و مردم زندگی خود را می‌کنند. جوان به موقع ازدواج می‌کند و با خانواده خود اوقاتش را سپری می‌گذارند.


خادمی خاطر نشان کرد: در چنین مواقعی دشمن سوء استفاده خواهد کرد اگر مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کند، قطعا هیچ بستری برای دشمنان وجود نخواهد داشت و کسی هم در خیابان حاضر نخواهد شد.







۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن