تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797035782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین راه مقابله با شایع ترین بیماری زنان/مولتی ویتامین طبیعی فصل زمستان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بهترین راه مقابله با شایع ترین بیماری زنان/مولتی ویتامین طبیعی فصل زمستان
شایع ترین بیماری در زنان به دلیل سبک زندگی نادرست کیست های تخمدان است که می توان با اصول تغذیه ای کیست تخمدان را کنترل کرد.
آفتاب‌‌نیوز : شایع ترین بیماری در زنان به دلیل سبک زندگی نادرست کیست های تخمدان است که می توان با اصول تغذیه ای کیست تخمدان را کنترل کرد.

محافظ بینایی :محققان دریافته اند که مصرف کلم قرمز به تقویت بینایی در انسان کمک زیادی می‌کند؛ در این تحقیقات نشان داده شده است افرادی که از کلم قرمز به طور منظم در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند، کمتر از دیگران با آسیب‌های چشمی مواجه می‌شوند.میزان بالای ویتامین A موجب شده تا کلم قرمز محافظ بینایی باشد.

نشانه های تومور :یکی از تومور‌هایی که به آهستگی در بدن انسان مخصوصا دستگاه گوارش رشد می‌کند، سندرم کارسینوئید است. این تومور بیشتر در آپاندیس و روده‌ها وجود دارد؛ در بعضی مواقع با تکثیر این تومور، سایر اندام‌ها نظیر کبد و ریه‌ها، دچار این تومور می‌شوند.یکی از نشانه‌های سندرم کارسینوئید سرخی غیرطبیعی پوست است؛ صورت، گردن و بالای سینه‌ها قرمز می‌شود که با ناراحتی و گرما همراه است؛ سندروم کارسینوئید همچنین منجر به ایجاد غیر طبیعی ضربان قلب، سوزن سوزن شدن قلب، کاهش فشار خون، خستگی یا تنگی نفس شود که از آسیب‌های این سندروم به قلب است.

گوشت ماهی :بسیاری از افراد می‌دانند که گوشت ماهی به حفظ سلامت قلب کمک زیادی می‌کند، اما چرا ماهی برای قلب مفید است؟بهتر است بدانید که گوشت ماهی به دلیل وجود چربی غیر اشباع و پایین بودن میزان کلسترول در آن برای سلامتی قلب مفید است.وجود امگا ۳ هم یکی از عواملی است که ماهی را خوراکی دوست‌دار قلب کرده است.

کدو حلوایی:کدو حلوایی یکی از خوردنی‌های مخصوص فصل سرماست؛ کدو حلوایی یک مولتی ویتامین طبیعی است و دارای ویتامین C. ,A,K B۶ و فولات است.کدو حلوایی زردی (یرقان) را درمان و ادرارآور و تب‌بر است.

ویتامین کا: ویتامین K، یکی از عناصر مورد نیاز بدن انسان است که به 2 صورت در بدن یافت می‌شود، یک نوع از این ویتامین در میوه‌ها و سبزیجات وجود داشته و با مصرف آن‌ها نیاز بدن تامین می‌شود؛ نوع دیگری از این ویتامین به صورت طبیعی در روده ساخته می‌شود. این ویتامین در لخته شدن موثر بوده و از خونریزی جلوگیری می‌کند.سبزیجاتی از جمله کلم، گل کلم، جعفری، کاهو، اسفناج، ٬ مارچوبه، کرفس، لوبیا سبز، شاهی حاوی این ویتامین هستند؛ همچنین این عنصر در زرده تخم مرغ، چای سبز ٬ گوجه فرنگی، شلغم٬ روغن سویا هم یافت می‌شود.

واریس :واریس از لغت لاتین واریکس Varix به معنای پیچ خورده گرفته شده و به ورم کردن ورید‌ها و گشاد شدن سیاهرگ‌ها گفته می‌شود. واریس معمولا در ساق پا‌ها دیده می‌شود که علاوه بر ظاهر ناراحت کننده، با ناراحتی‌های دیگری همچون درد در ساق پا، احساس ضعف یا فشار، همچنین سنگینی و سوزش همراه خواهد بود.

دندان پوسیده:دندان‌پزشکان می‌گویند مواد قندی و کربوهیدرات‌ها بیشترین آسیب را به دندان‌ها وارد کرده و بیش از سایر مواد غذایی موجب پوسیدگی آن‌ها می‌شوند.از نشانه‌های اولیه پوسیدگی، ایجاد لکه‌های سفید بر روی دندان است؛ در صورتی که این لکه‌ها باقی بماند، قهوه‌ای رنگ می‌شود؛ علاوه بر لکه‌های سفید؛ بوی بد دهان، سوراخ شدن دندان در محل پوسیدگی و گیر کردن مواد غذایی در آن از علائم پوسیدگی دندان است.

کیست تخمدان :مصرف غذا‌هایی با چربی بالا اشباع نشده مانند کله پاچه، چیپس، پفک، شیرینی‌جات و همچنین خوراکی‌های سرد مثل هندوانه گوجه فرنگی، قارچ، قره قروت، سرکه، جوهر لیمو، آب سرد، نوشابه و شکلات موجب بروز کیست‌های تخمدان شده و در تشدید آن موثر است.بهتر است بدانید که بهترین راه مقابله با کیست تخمدان؛ انجام دراز نشست و ماساژ عضلات زیر شکم است که با گرم کردن عضلات شکم می‌توانند از ایجاد کیست جلوگیری کنند.

درمان ام اس :جالب است بدانید که طب سنتی برای درمان بیماری ام اس چند راه حل را پیشنهاد کرده است؛ مصرف ارده با شیره انگور، فسنجان بادام، استشمام عطر‌های گرم، مالیدن روغن سیاهدانه بر روی مفاصل روزی سه بار، مصرف بادام وانجیر در شب و استفاده از هفت عدد زیتون هنگام صبح، از روش‌های تجویزی طب سنتی برای درمان بیماری ام اس است.

پیشگری از سرطان :طی تحقیقات به عمل آمده توسط پژوهشگران ایرانی، احتمال رشد سرطان در میان کسانی که از سطح سواد سلامت بالاتری برخوردارند کمتر از کسانی است که اطلاعات زیادی نسبت به سرطان و روش‌های پیشگیری از آن ندارند.بنابر تحقیقاتی که توسط پژوهشگران دانشگاه شهید بهشتی انجام شده است، با افزایش میزان اطلاعات در مورد سلامت و انجام رفتار‌های تشخیصی و پیشگیرانه، احتمال ابتلا به سرطان در میان افراد کاهش چشمگیری خواهد داشت.پژوهشگران تاکید داشتند که اطلاعات سلامت افراد، مدرک تحصیلی آن‌ها نیست؛ این اطلاعات می‌تواند از طریق رسانه‌ها و شرکت در کلاس¬‌های آموزشی به دست آید.
منبع: رکنا






۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن