تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797699586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی وارد اتاق شدم زن دوم پدرم را در وضیعت بدی دیدم و ..!+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وقتی وارد اتاق شدم زن دوم پدرم را در وضیعت بدی دیدم و ..!+ عکس
مرد دو زنه که متهم است همسر اولش را کشته است دیروز در حالی خودش را بی گناه خواند که دختر 11ساله اش برای وی حکم قصاص خواست.
آفتاب‌‌نیوز :  مرد دو زنه که متهم است همسر اولش را کشته است دیروز در حالی خودش را بی گناه خواند که دختر 11ساله اش برای وی حکم قصاص خواست.

عصر چهارم شهریور ماه سال 93 به کلانتری کهریزک خبر رسید یک زن 29 ساله به نام مهری در خانه اش به شدت کتک خورده و بیهوش شده است. ماموران پلیس  به خانه مورد نظر رفتند و با پیکر نیمه جان زن جوان روبه رو شدند. مهری به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد اما ساعتی بعد جان سپرد . آثار کبودی روی بدن این زن نمایان بود و همسرش به طرز مشکوکی ناپدید شده بود.

برادر مرضیه به پلیس گفت: خواهرم زن اول احمد بود. آنها 9 سال قبل با هم ازدواج کردندو حالا صاحب یک دختر 8ساله به نام مرجان هستند. مدتی پیش احمد زن دوم گرفت و خواهرم هم از این ماجرا مطلع بود.خواهرم سه روز قبل به خانه پدری ام آمده اما دیروز به خانه خودش برگشت. ما از او خبری نداشتیم تا اینکه هوو خواهرم به نام فهیمه با من تماس گرفت و گفت حال مهری بد شده است.من خودم را به خانه خواهرم رساندم و با پیکر نیمه جان خواهرم روبه رو شدم.همان موقع با پلیس تماس گرفتم. هوو خواهرم می گوید احمد یکروز قبل هر دو آنها را به شدت کتک زده و خانه را ترک کرده بود.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این مرد پلیس فهیمه را بازداشت کرد. زن جوان گفت: من و مهری رابطه بدی با هم نداشتیم. در غیاب مهری من به خانه آنها رفته بودم که او یکباره از خانه پدرش بازگشت. برگشت سر زده او موجب عصبانیت احمد شد. احمد می گفت باید مهری با او تماس می گرفته تا خودش دنبال او برود.احمد که عصبانی بود مهری را به شدت کتک زد که او بیهوش شد.من قصد پادر میانی داشتم که او مرا هم کتک زد. من همان موقع به خانه خودم برگشتم. اما چون دیگر خبری از شوهرم نداشتم ظهر روز بعد به خانه مهری رفتم .مرجان مقابل در آمد و گفت حال مادرش بد است. وقتی به داخل خانه رفتم متوجه شدم مهری همچنان بیهوش است.همان موقع با برادر مهری تماس گرفتم.

با اظهارات زن جوان تلاش برای ردیابی مرد خشن آغاز و احمد یک ماه بعد بازداشت شد. این مرد اما ادعا کرد در مرگ همسرش دستی نداشته است.

وی گفت: مدتی بود همسرم با یک افسر پلیس در کلانتری در ارتباط بود. به همین خاطر آخرین بار با او درگیر شدم و با چوب به پایش زدم و همان موقع خانه را ترک کردم.

دختر 8ساله قربانی نیز گفت: وقتی فهیمه مقابل در خانه مان آمد پدرم به پشت بام رفته بود. او وقتی فهمید حال مادرم بد است از راه پشت بام فرار کرد. اظهارات این دختربچه و نظریه پزشکی قانونی که علت مرگ را ضربه جسم سخت به سر و فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرده بود موجب شد برای احمد کیفرخواست صادر شود.

در این بین احمد از افسر پلیس به دادگاه نظامی شکایت کرد و مدعی شد افسر پلیس در مرگ همسرش دست داشته است. احمد گفت: بعد از فوت همسرم وقتی ماموران به خانه ام آمدند زیر بالشت همسرم با یک نامه روبه رو شدند. مهری در آن نامه نوشته بود که هرگز با افسر پلیس در ارتباط نبوده است.این موضوع نشان می دهد من در مرگ همسرم دستی نداشتم و او در غیاب من کشته شده است. من برای خرید گوسفند از خانه خارج شده بودم که مهری کشته شد.

با این شکایت افسر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت. وی گفت: مهری و همسرش با هم اختلاف داشتند. به همین خاطر این زن شکایتی علیه همسرش تنظیم کرده بود و من مامور رسیدگی به پرونده آنها بودم. من هرگز با مهری ارتباطی نداشتم.

در حالی که احمد همچنان منکر دست داشتم در همسرکشی بود پدر مهری برای وی درخواست قصاص را مطرح کرد. معاون اول قوه قضاییه نیز از طرف دختر خردسال قربانی درخواست دیه را مطرح کرد اما با طولانی شدن رسیدگی به این پرونده و در حالی که دختر قربانی 11ساله شده بود معاون قوه قضاییه خواست تا درخواست دختر قربانی که حالا کبیر شده است درباره مجازات پدرش استعلام شود.

به این ترتیب احمد دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

دراین جلسه پدر و مادر قربانی برای دامادشان حکم قصاص خواستند.سپس دختر قربانی که حالا 11سال دارد روبه روی قضات ایستاد و گفت: آن روز زن دوم پدرم به خانه مان آمد و با مادرم درگیر شد.من دیدم که او روسری را دور گردن مادرم پیچید. همان موقع پدرم از من خواست تا فورا اتاق را ترک کردم.چند دقیقه بعد وقتی به اتاق برگشتم دیدم پدرم یک چوب در دست دارد ولی ندیدم که با چوب مادرم را کتک بزند. وی در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه چرا قبلا این حرف ها را مطرح نکرده بود گفت: نمی دانستم باید این مطالب را به پلیس بگویم. من حالا برای پدرم قصاص می خواهم.

سپس احمد به دفاع پرداخت. وی گفت: من فقط با چوب چند ضربه به پای همسرم زدم.دخترم این حرف ها را به دروغ مطرح می کند.من نمی دانم چه کسی همسرم را کشته است.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

منبع: رکنا






۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن