تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796937809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم حرف دارند و باید صدای آنها شنیده شود /برخوردهای خشن جواب نمی‌دهد/مرم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند/امیدوارم آقایان این حوادث را دیده و سرعقل بیایند/تندروها چوب لای چرخ دولت نگذارند/درباره سال 88 نیز کسی گوش نداد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مردم حرف دارند و باید صدای آنها شنیده شود /برخوردهای خشن جواب نمی‌دهد/مرم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند/امیدوارم آقایان این حوادث را دیده و سرعقل بیایند/تندروها چوب لای چرخ دولت نگذارند/درباره سال 88 نیز کسی گوش نداد
عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی گفت: پس از انتخابات همه سعی کردند که دولت آقای روحانی را تخریب کنند اما اتفاقی که افتاد نظام تخریب شد نه دولت آقای روحانی، لذا امیدوارم آقایانی که می خواهند از صبح تا شب مردم را نسبت به دولت روحانی بدبین کنند متوجه اوضاع باشند./مسئولان نباید مشکلات را به کف خیابان بکشانند
آفتاب‌‌نیوز : عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: افرادی که فقط می گویند مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم متوجه باشند که مرم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند.


به گزارش آفتاب‌نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به  اعتراضات و راهپیمایی های روز گذشته در شهر مشهد، گفت: ما همه سوار بر یک قایق هستیم و هرکسی این قایق را سوراخ کند همه با هم غرق می شویم، لذا امیدوارم تمام افرادی که فقط می گویند دولت را هدف بگیریم و مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم متوجه باشند که مردم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند و زمانی که بدبین شوند نسبت به همه بدبین می‌شوند  و کسی سعی نکند که این کشتی را سوراخ کند.



مردم حرف دارند و باید صدای آنها شنیده شود /برخوردهای خشن جواب نمی‌دهد/مرم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند/امیدوارم آقایان این حوادث را دیده و سرعقل بیایند/تندروها چوب لای چرخ دولت نگذارند/درباره سال 88 نیز کسی گوش نداد



عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: باید سعی شود ضمن اینکه صدای مردم را شنیده می شود، نسبت به حل مشکلات آنها اهتمام ورزیده شود، چراکه اگر همه با هم وفاق داشتیم و همدل و ید واحده بودیم می توانستیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.


وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "همه یکی هستید و تفکیک از یکدیگر نیستیم"، ادامه داد: پس از انتخابات همه سعی کردند که دولت آقای روحانی را تخریب کنند اما اتفاقی که افتاد نظام تخریب شد نه دولت آقای روحانی، لذا امیدوارم آقایانی که می خواهند از صبح تا شب مردم را نسبت به دولت روحانی بدبین کنند متوجه اوضاع باشند.


تندروها دست از لجاجت بردارند


نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدوارم که آقایان این حوادث را دیده و سرعقل آمده باشند و تندروها دست از لجاجت بردارند و همه برای کمک به سازندگی، اصلاح نظام امور، رفع فقر و رفاه عمومی تلاش کنند و چوب لای چرخ دولت نگذارند.


 وی با بیان اینکه دولت ها چه دولت آقای هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی جزیی از نظام هستند، افزود: دولت را باید یکپارچه دید چراکه ما جزایر مستقل از یکدیگر نیستیم و همه باید زیر چتر رهبری در جهت رفع حل مشکل مردم اقدام کنند و از تخریب یکدیگر اجتناب کنند چراکه تخریب قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه تخریب نظام است.


برخوردهای تهاجمی و خشن جواب نمی دهد


جعفرزاده با تاکید بر اینکه حوادث و اتفاقات تلخ یکی دو روز گذشته و شعارهایی که داده شده نشان می دهد که همه باید یکی شویم، چراکه همه جمهوری اسلامی اسلامی هستیم، ادامه داد: مردم حرف دارند و باید صدای آنها شنیده شود و برخوردهای تهاجمی و خشن جواب نمی دهد، چراکه هیچ کس حاضر نیست که کوچکترین خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد شود و به دوران گذشته بازگردد اما مشکلاتی و اشکلاتی که وجود داشته باید رفع شود.


وی اظهار داشت: برخی تفکراتی که در چند سال گذشته حاکم بر کشور بوده مبنیی براینکه هر حرفی را حرف ضدانقلابی تصور کرده و مارک ضدانقلابی زدن اشتباه است و باید بدانیم کسانی که برای این نظام هزینه پرداخت کرده انند، اگر حرفی می زنند از سر دلسوزی بوده است.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ما درباره اشتباهات دولت آقای احمدی نژاد گفتیم اما کسی گوش نداد و اکنون همه به تمام آن چیزهایی که گفته شد پی بردند که درست بوده است، افزود: درباره تمام اتفاقات سال 88 نیز مطالبی را عنوان کردیم که کسی گوش نداد، لذا باید تمام این مسائل در کشور یک بار برای همیشه رفع شود و همه برگردیم و زیر چتر ولایت قرار گیریم و نظام را حفظ کنیم چراکه هیچ چیز مهمتر از نظام نیست.


 عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه همه قوا مشکل دارند و مشکلات باید در فضای تعاملی و به دور از ایحاد تنش، دور از کشاندن به بطن جامعه و رسانه ای کردن رفع شود، تصریح کرد:مشکلات متعلق به مسئولان است و رفاره برای مردم، لذا  مسئولان نباید مشکلات را به کف خیابان بکشانند.


منبع: جماران







۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن