تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796909029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقیب اصلی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری چه کسی خواهد بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رقیب اصلی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری چه کسی خواهد بود؟
همزمان با کاهش محبوبیت ترامپ، محبوبیت اوباما رییس جمهوری سابق امریکا و جو بایدن معاون او در حال افزایش است.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین الملل-نشریه «نیوزویک» با انتشار گزارشی درباره کاهش محبوبیت ترامپ و رسیدن میزان حمایت او به ۴۰ درصد اشاره می کند که ترامپ نامحبوب ترین رییس جمهوری تاریخ امریکا شده است. این نشریه می نویسد برعکس او، اوباما از زمان ترک مقام ریاست جمهوری و خروج از کاخ سفید میزان محبوبیت اش افزایش یافته و با ۴ رتبه افزایش به ۶۳ درصد رسیده است. این نتیجه نظرسنجی «گالوپ» از ماه ژوئن به این سو بوده است. 


به گزارش آفتاب نیوز، نیوزویک می نویسد این در حالیست که میزان محبوبیت اوباما چهل و چهارمین رییس جمهوری امریکا در پایان دوران ریاست جمهوری اش ۵۹ درصد بود. این داده طبق نظرسنجی «گالوپ» در فاصله ۱۶ ژانویه تا ۱۹ ژانویه در روزهای پایانی پیش از ترک مقام ریاست جمهوری توسط اوباما بوده است. 


«نیوزویک» در ادامه می نویسد:«هم چنین، در نظرسنجی نکاتی وجود دارند که به احتمال زیاد ترامپ را عصبانی می کنند. در نظرسنجی «فاکس نیوز» از ماه نوامبر اشاره شده که اوباما در ایالت آلاباما یکی از محافظه کارترین ایالت های امریکا که طبیعتا باید حامی جمهوریخواهان باشد نیز محبوبیتی بیش از ترامپ داشته است. در آن ایالت سرخ (نماد جمهوری خواهان) اوباما محبوبیتی ۵۲ درصدی داشته در حالی که ترامپ میزان محبوبیت اش ۴۹ درصد بوده است». 


«نیوزویک» می نویسد بایدن معاون اوباما نیز از زمان ترک کاخ سفید محبوبیت بیش تری کسب کرده است. این نشریه در این باره می افزاید:«مطابق نظرسنجی «سی ان ان» در تاریخ ۲۲ دسامبر میزان محبوبیت بایدن ۵۷ درصد بود که ۲۰ درصد بیش از محبوبیت ۳۷ درصدی ترامپ است. در این نظرسنجی مشخص شده که میزان عدم محبوبیت بایدن تنها ۷ درصد است. در اخرین نظرسنجی در سال ۲۰۱۵ زمانی که بایدن در مقام خود بود محبوبیت اش ۵۱ درصد بود در حالی که میزان عدم محبوبیت او ۳۷ درصد بود که ۱۰ درصد بیش از زمان کنونی بوده است». 


این نشریه در ادامه می نویسد اوباما از زمان کنار رفتن از مقام ریاست جمهوری اکثرا در تعطیلات در هاوایی به سر برده است اما چند استثنا نیز وجود داشته اند. زمانی که جمهوری خواهان طرح خود را برای لغو قانون بیمه خدمات درمانی همگانی منتشر کردند اوباما بیانیه ای بلندبالا را در حمایت از این قانون مصوب سال ۲۰۱۰ با عنوان «اوباماکر» منتشر کرد و گفت که طرح جمهوریخواهان به سلامت مردم امریکا ضرر می زند. اوهم چنین، برای حمایت از «رالف نورتام» نامزد دموکرات برای انتخاب به عنوان فرماندار ویرجینیا به کارزار انتخاباتی بازگشت. 


 «نیوزویک» می نویسد انتظار می رفت که محبوبیت اوباما بالا باشد اما خبر محبوبیت زیاد بایدن بسیار شگفت انگیز بود چرا که ممکن است او نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی به منظور قرارگیری در برابر ترامپ باشد.


 در ماه نوامبر، نشریه «پولیتیکو» گزارش داد که بایدن در تلاش است نامزد انتخابات شود و به طور خصوصی در محافل درونی دموکرات ها گفته است که تنها دموکراتی است که می تواند از برنده شدن ترامپ در دور دوم جلوگیری کند.  بایدن هم چنین در کتاب تازه اش و در سحنرانی هایش درباره ایده هایی که برای اینده امریکا و زندگی شخصی اش دارد سخن گفته است. در صورتی که بایدن در انتخابات ۲۰۲۱ نامزد و پیروز شود او رییس جمهوری ۷۸ خواهد بود و می تواند به عنوان پیرترین رییس جمهوری امریکا لقب گیرد». 







۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن