تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796618595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکثر بازیگران پیشکسوت مستاجر هستند/نقشی که برایم بود را ناعادلانه از من گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اکثر بازیگران پیشکسوت مستاجر هستند/نقشی که برایم بود را ناعادلانه از من گرفتند
بازیگر تلویزیون و سینما گفت: یکی از هنرمندان خطاب به من گفت ما برای ورشوچی هم نقش درست می کردیم،تو که اندازه زنده یاد ورشوچی نیستی.یک سکانس می گذاریم تا تو بازی کنی.من از این پیشنهاد به شدت بدم آمد، این توهین به من و بسیاری از بزرگان است.
آفتاب‌‌نیوز : سعید نورالهی بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به بنده پیشنهادی برای بازی نمی شود و کسی هم سراغی از من نمی گیرد بنابر این بیکار و خانه نشین هستم.

وی افزود: در گذشته نقش های مختلف بازی کردیم و مخاطبان با ما ارتباط برقرار می کردند اما اکنون شکل حضور در آثار با گذشته فرق کرده است.

این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت بازیگری اظهار کرد: ارتباطات برای حضور در یک نقش بسیار زیاد و بد شده به شکلی که باید خود را مقابل چشمان فیلمسازان قرار دهید، در برنامه ها حضور داشته باشید و مانند گدایان سرتان را جلوی آن ها خم کنید تا شاید دلشان بسوزد و به شما نقش دهند.

نورالهی در ادامه به داستانی از زندگی خود پرداخت و بیان کرد: یکی از هنرمندان خطاب به من گفت ما برای ورشوچی هم نقش درست می کردیم، تو که اندازه زنده یاد ورشوچی نیستی پس یک سکانس می گذاریم تا تو بازی کنی. من از این پیشنهاد به شدت بدم آمد. این نوع برخوردها توهین به من و بسیاری از بزرگان است.

بازیگر "لیلی با من است" با اشاره به حاکم شدن خرید نقش در بازیگری از حضور پیشکسوتان در یک اثر به عنوان ظاهرسازی سخن به میان آورد و افزود: در گذشته مهمانی و خرید نقش وجود نداشت اما در حال حاضر برای حفظ ظاهر دو تا سه بازیگر پیشکسوت می گذارند و سایر بازیگران را براساس روابط خود و آن گونه که دوست دارند وارد کار می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی بازیگران با بیان جمله " وقتی من هستم چرا به فلانی نقش می دهی" زیر پای بازیگر دیگر را خالی می کنند تا او بازی نکند. از سوی دیگر بازیگران جوان را پیر و پیرها را جوان می کنند و این در حالی است که برای همه این نقش ها بازیگر وجود دارد. این روزها اکثریت بازیگران مستاجر هستند و اجاره خانه خود را با سختی بسیار پرداخت می کنند.

نورالهی ورود بازیگران سوپراستار سینما با دریافت دستمزدهای بالا به تئاتر را ناشی از رابطه و کسب درآمد دانست و درباره تجربه شخصی خود درباره دستمزد بازیگری توضیح داد: در اثری با آقای عظیم موسوی همکاری داشتم پس از 6 بار رفت و آمد و به نتیجه نرسیدن به همراه آتش تقی پور و برخی دیگر از دوستان تحصن کردیم و اعلام کردیم که مسن هستیم و نمی توانیم رفت و آمد کنیم؛ پس تا این حد ما را پا در هوا نگه ندارید، که در نهایت به زور و سختی پول ما را پرداخت کردند.

بازیگر "تشکیلات" در ادامه با اشاره به نقشی که به او پیشنهاد داده شده بود و افزود: عبدالله باکیده برای بازی در یک اثر از من دعوت کرد و من از او به جهت اعتمادش تشکر کردم. اما بعد از تشکرم خبری از او نشد و دیگر سراغم نیامد. بعدها فهمدیم این نقش را از من گرفته و به شخص دیگری داده اند.

نورالهی درباره اظهار نظر هنرمندان در مسائل مختلف نیز خاطرنشان کرد: این اظهار نظرها به این خاطر است که بیشتر دیده شوند. بگذریم که حتما دردی داریم که نسبت به هم هر چیز  را به زبان می آوریم.

منبع:‌میزان






۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن