تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796871331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه اول پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گزینه اول پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند
از مدت ها پیش بحث تعویض دروازه بان در تیم پرسپولیس مطرح بوده است. این در حالی است که در مقطعی دروازه بان ملی پوش این تیم سودای لژیونر شدن داشت و حتی زمانی بحث سرباز شدنش نیز مطرح شد.
آفتاب‌‌نیوز : اشتباه بزرگ بیرانوند در روز رکوردشکنی تاریخی‌اش در لیگ برتر و از سوی دیگر ادامه درخشش سیدحسین حسینی در دروازه استقلال، یک بار دیگر بحث دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در جام جهانی را داغ کرد. این روزها کم نیستند کسانی که معتقدند حسینی شایستگی ایستادن در دروازه تیم ملی در روسیه را دارد اما واقعا او چقدر می‌تواند به رخ دادن این اتفاق امیدوار باشد. اگر به هر دلیلی بیرانوند در جام جهانی روسیه غایب باشد، کی‌روش چه کسی را جایگزین او خواهد کرد؟ در غیاب بیرانوند، کدام دروازه‌بان شانس بیشتری را برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی خواهد داشت؟ مرور چند بازی آخر تیم ملی و فهرست دعوت‌شده‎ها به اردوی تیم ملی، شاید بتواند در رسیدن به پاسخ این سوال به ما کمک کند.

در آخرین اردوی تیم ملی علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و امیر عابدزاده حضور داشتند. حامد لک، حسین حسینی، علیرضا حقیقی، سوشا مکانی و محمدرضا اخباری هم به صورت مقطعی در اردوهای اخیر شرکت کرده‎اند. اما به نظر می‌‎رسد در شرایط فعلی هیچکدام برتری خاصی نسبت به دیگری ندارند و البته فاصله آنها با علیرضا بیرانوند هم زیاد است. البته این فاصله از نظر فنی زیاد نیست و شاید برخی از آنها از این نظر از بیرانوند هم بهتر باشند اما شرایط در یکی دو سال اخیر به شکلی رقم خورده که بیرانوند حاشیه امنیت خوبی در ترکیب اصلی تیم ملی داشته است. او به دلیل دواخطاره شدن، فقط بازی رفت انتخابی جام جهانی مقابل سوریه را از دست داد که کی‎روش سوشا مکانی را جانشین او کرد. البته در بازی تدارکاتی قبل از این بازی در برابر گینه پاپوا، اخباری، مظاهری و مکانی هر یک دقایقی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بودند. در سایر بازی‌های رسمی و تدارکاتی بیرانوند انتخاب اول کی‌روش بود.

با وجود تعریف و تمجیدهایی که این روزها از حسینی می شود به نظر می‌رسد او شانس زیادی برای جانشینی بیرانوند نخواهد داشت اگرچه شاید استحقاقش را داشته باشد. واقعیت این است که حسینی در فاصله کمتر از 6 ماه تا جام جهانی، تجربه بین‌المللی ندارد. او فقط در لیگ برتر ایران بازی کرده و حتی تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم ندارد. با نگاهی خوشبینانه او احتمالا در یکی از بازی‌های تدارکاتی آینده تیم ملی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و در نهایت به عنوان یکی از 3 دروازه‌بان نهایی به روسیه اعزام خواهد شد.

گزینه دیگری که شانس بیشتری نسبت به سایر دروازه‌بان‌ها دارد رشید مظاهری است که توانسته تا حدودی اعتماد و اعتقاد کی‎روش را به خود جلب کند. مظاهری یک نیمه خوب و درخشان در بازی تدارکاتی برابر تیم ملی ونزوئلا را سپری کرد. او پیشتر در بازی ایران و هند در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی هم در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته بود و به نظر می‌رسد شانس زیادی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی دارد.

اما شواهد و قرائن و البته شناختی که از کی‌روش داریم نشان می‌دهد که گزینه دوم او برای تیم ملی نه مظاهری است و نه حسینی. سرمربی تیم ملی در سال‌های گذشته اعتقاد و نگاه ویژه‌ای به علیرضا حقیقی داشته و این احتمال وجود دارد که او دروازه‌بان دوم تیم ملی در روسیه باشد. اگر چه حقیقی این روزها وضعیت نامشخصی دارد و بدون تیم است اما کارلوس کی‌روش 4 سال پیش هم در وضعیتی شبیه به وضعیت امروز، حقیقی را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی انتخاب کرد. در آن مقطع حقیقی در روبین‌کازان روسیه سکونشین بود و یک سال قبل از جام جهانی به صورت قرضی به تیم اسپورتینگ کوئلوای پرتغال رفت و با قرار گرفتن در شرایط مسابقه سرانجام در رقابت با دانیال داوری و رحمان احمدی، دروازه‌بان اول تیم ملی در جام جهانی برزیل شد. امروز هم حقیقی بعد از یک فصل نسبتا خوب در اسکیلستونای سوئد می‌تواند دوباره مورد اعتماد کی‌روش قرار بگیرد و راهی روسیه شود.

با این حساب، سایر گزینه‌ها یعنی لک، اخباری، مکانی و حتی عابدزاده شانس چندانی برای حضور در روسیه نخواهند داشت. بیرانوند در حال حاضر انتخاب اول کی‌روش است و احتمالا حقیقی نزدیک‌ترین گزینه به اوست. برای سومین سهمیه دروازه‌بان‌ها در فهرست جام جهانی هم یک نفر از میان مظاهری و حسینی انتخاب خواهد شد.
منبع: اقتصادنیوز






۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن