تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796902792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسماعیلی: بازی سختی مقابل پدیده داریم/ قربانی همان کسی است که در دربی برای ما گل زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: کل تیم به قربانی دلداری دادند اسماعیلی: بازی سختی مقابل پدیده داریم/ قربانی همان کسی است که در دربی برای ما گل زد
اسماعیلی: بازی سختی مقابل پدیده داریم/ قربانی همان کسی است که در دربی برای ما گل زد

هافبک استقلال تهران به حمایت از مهاجم جوان این تیم پرداخت و از شرایط حساس بازی برابر پدیده در هفته بیستم لیگ برتر گفت. به گزارش ایلنا، فرشید اسماعیلی هافبک استقلال امسال توانسته یکی از بهترین بازیکنان این تیم باشد. او که امسال گل‌های حساسی را برای آبی‌پوشان به ثمر رسانده، معتقد است حق این تیم در دیدار مقابل سایپا مساوی نبوده است.
با اسماعیلی درخصوص این بازی، شرایط این روزهای قربانی، واکنش بازیکنان به این اتفاق و همچنین فاصله امتیازی با صدر جدول همکلام شدیم. درخصوص تساوی مقابل سایپا صحبت کنید.
فکر می‌کنم حق‌مان در این بازی تساوی نبود. ما نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما در نیمه دوم، در دقایق آخر دچار بدشانسی شدیم و برای لحظاتی تمرکز خود را از دست دادیم که همین باعث شد گل تساوی را دریافت کنیم. خیلی‌ها اعتقاد دارند که استقلالی‌ها دچار غرور کاذب شدند.
ما می‌خواستم مثل همیشه بازی خودمان را انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. ما پیش از شروع نیم‌فصل دوم قرار گذاشتیم که در اکثر بازی‌ها سه امتیازها را کسب کنیم و به بالای جدول برسیم. پیش از بازی گفته بودید بازی سختی مقابل سایپا دارید.
دیدید که حرفم درست بود. سایپا تیم جوان و باانگیزه‌ای بود. تیم‌های آقای دایی همیشه دونده هستند و همان‌طور هم که مشاهده کردید تا آخرین دقایق بازی تلاش کردند تا بالاخره به گل رسیدند. باید تلاش کنیم که از بازی‌های بعدی امتیاز از دست ندهیم تا بعدها حسرت آن را نخوریم. حسین حسینی در این بازی موفق به رکوردشکنی شد.
به حسینی تبریک می‌گویم. امیدوارم بتواند همیشه عملکرد خوبی داشته باشد. علی قربانی در این بازی، در دقایق آخر یک موقعیت خوب را از دست داد.
علی دچار بدشانسی شد ولی یادمان نرود شرایط همیشه این‌طوری نمی‌ماند. قربانی همان کسی است که در دربی برای ما گل زد و باعث خوشحالی هواداران شد. چه صحبت‌هایی با هواداران استقلال درخصوص قربانی دارید؟
از هواداران استقلال می‌خواهم صبورتر باشند. علی نیاز به حمایت دارد. او حتی بعد از بازی در رختکن خیلی گریه کرد و کل تیم به او دلداری دادند. گریه‌های او باعث ناراحتی بازیکنان شد زیرا همه ما یک تیم هستیم و بیشتر مواقع با یکدیگر و در کنار هم قرار داشته و از مشکلات یکدیگر خبر داریم. شفر بعد از بازی صحبتی با قربانی نکرد؟
اتفاقا شفر کلی با او حرف زد و به او دلداری داد؛ به او گفت ما همه یک تیم هستیم و این را بدان وقتی از در رختکن بیرون می‌روی همه تیم پشت تو هستند. به نظرم فوتبال بالا و پایین دارد. اگر قربانی آن توپ را در دقیقه 95 گل می‌کرد الان محبوب‌ترین بازیکن استقلال بود. به علی می‌گویم روزهای خوب توام می‌آید. اگر در دیدار بعدی بازی کنی به قربانی پاس گل می‌دهی؟
اگر بازی کنم قول می‌دهم به او پاس بدهم تا گلزنی کند البته این قرار را با کل بچه‌ها می‌گذاریم که به او کمک کنیم تا از این شرایط خارج شود. این هفته یک بازی سخت مقابل پدیده دارید.
پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ است. در نیم‌فصل اول هم نتایج خوبی گرفته اما چند هفته‌ای است که نتوانسته خوب ظاهر شود. بازی سختی مقابل این تیم داریم. امیدوارم بتوانیم با دست پر خارج شویم. خط حمله پدیده خیلی قوی است. چه برنامه‌ای برای مهار آن دارید؟
قاضی و خلعتبری از بهترین مهاجمان لیگ هستند. قاضی امسال گل‌های زیادی را هم برای پدیده به ثمر رسانده و ما تلاش می‌کنیم مانع گلزنی آنها شویم. از عملکرد خودت راضی هستی؟
تلاش می‌کنم یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام باشد. سال جام‌جهانی است و دوست دارم به تیم ملی هم دعوت شوم. البته هواداران استقلال خیلی به من لطف داشته‌اند و همیشه با حمایت‌های‌شان به من انگیزه دادند. ما هم باید تلاش کنیم تا بتوانیم باعث رضایت آنها شویم. فکر می‌کنید چه زمانی به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر شوید؟
سعی می‌کنیم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد. پارسال هم چنین شرایطی را داشتیم اما در انتهای فصل عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کردیم. امسال هم می‌توانیم دوباره به این مهم نایل شویم.













۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۰:۲۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن