تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797929914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده پردیس‌گیم: دی ماه 96


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:  

سلام به همه همراهان عزیز پردیس‌گیم. همانطور که وعده داده بودیم همزمان با پایان هر ماه با جدیدترین قسمت از خانواده پردیس‌گیم همراه شما هستیم تا در کنار شما از تجربیات جذابی که در دنیای سرگرمی دیجیتال طی ماه گذشته داشته‌ایم، سخن بگوییم. با ما همراه باشید ;)


بهترین کاربران ماه دی از لحاظ تعداد دریافت امتیاز در بخش کامنت‌ها sam sk Retro88 Ali Driver Exodus KaproS Insomniac games solid snake forever machiavelli Silvermahdi TmTime Exodus REZAKOJIMAFF Michelangelo Eh sony arash55555

پربازدیدترین نقد و بررسی‌های ماه دی در پردیس‌گیم نقد و بررسی Gorogoa  نقد و بررسی قسمت سوم از Life is Strange: Before the Storm نقد و بررسی Tower 57 نقد و بررسی Danganronpa V3: Killing Harmony

پربازدیدترین مقالات ماه دی در پردیس‌گیم 10 بازی موردانتظار سال 2018 از دید پردیس‌گیم بهترین بازی سال 2017 از دید پردیس‌گیم 16 نکته فوق‌العاده در مورد سری Assassin"s Creed که احتمالا نمی‌دانید 10 دلیل که L.A Noire را تبدیل به مهجورترین بازی Rockstar کرده است بهترین‌های سال 2017 از دید پردیس‌گیم - بخش اول بهترین‌های سال 2017 از دید پردیس‌گیم - بخش دوم 20 لحظه برتر تاریخ دنیای بازی از دید IGN 10 ایستراگ برتر بازی‌های سال 2017: از صندلی مورفیوس تا انیمیشن UP 6 ویژگی مهمِ Far Cry 5 که می‌تواند باعث بهبود فرمول بازی‌های جهان‌باز یوبی‌سافت شود چرا Persona 5 یکی از بهترین بازیهای ساخته شده تا به امروز است؟

در ماه دی چه گذشت؟ سید محمدرضا مجاب - نویسنده و منتقد پردیس‌گیم پروفایل من این هفته، بدون کوچکترین اغراق، یکی از ماندگارترین بازیهای زندگیم رو به‌اتمام رسوندم: Okami! توصیف اینکه چرا بازی به‌طرز وحشتناکی خوبه و چرا نزدیک 50 ساعت میخکوبم کرد رو نگه‌میدارم برای نقدش (که به‌زودی روی سایت قرار میگیره، منتظر باشید:دی) اما اگر ذره‌ای دلتون برای بازیهای ماجرایی کلاسیک با اون سبک و سیاق قدیمی‌شون تنگ شده، Okami بهترین انتخاب درحال حاضره؛ بیش از 11 سال از ساخت بازی میگذره و مکانیزم‌های گیم‌پلی هنوز قدیمی و خسته‌کننده نشدن! خیلی وقت‌ها فقط جلوه‌های بصری باعث میشه یادتون بیاد که دارید یک عنوان نسل ششمی رو تجربه میکنید، بس که بازی خاص و منحصر‌به‌فرده.

بعد از اتمام Okami و درحالی که واقعا موندم چجوری نقدش رو بنویسم، سراغ چند عنوانی که خیلی وقت بود میخواستم تجربه‌شون کنم رفتم: از Batman و Guardians of the Galaxy که Telltale ساخته راضی نبودم و تا اینجای ماجرا، روند اسفبار Telltale در این نسل رو ادامه دادن :دی سراغ Anno 2205 رفتم و به طرز عجیبی از بازی لذت بردم! به‌نظرم یک عنوان شهرسازی به‌شدت لذت‌بخش و خوش‌ساخته. همینطور بعد از تجربه‌ی چند مرحله از Shadow Warrior 2 ، واقعا تعجب کردم که چرا بازی اینقدر کم‌سروصدا و مظلومه؟ به‌نظرم یکی از بهترین شوترهایی هست که این نسل عرضه شده، خیلی سرگرم‌کننده و لذت‌بخشه. در مورد بازی مورد انتظارم تو این ماه، آگاه باشید که قراره ریمستر Shadow of Colossus عرضه بشه؛ جا داره که اشک شوق بریزیم... بازی پیشنهادی: Okami HD موردانتظارترین بازی ماه بعد: Shadow of the Colossus رضا لیاقت - نویسنده جدید پردیس‌گیم پروفایل من ماه دی کلا برای من ماه عجیبی بود، فرجه آزمونای آزمایشی جامع ترم یک (کنکور...) بود و تازه نتیجه فراخوان پردیس اومده بود که یه اتفاق خیلی عالی و عجیب برای من بود. 

تو این ماه PlayerUnknown"s Battlegrounds خریدم و با رفیقام نشستیم به بازی. PUBG از اون بازی هاییه که همه میگن موفقیتش شانسی بوده اما بعد بازی کردنش تازه می‌فهمن که با چه بازی جذابی طرفن، روز اول من توی این بازی واقعا داستانی بود، بعد از اینکه توی حالت Solo صرفا با قایم شدن تو علفا یا خونه ها بدون حتی یه دونه کیل نفر 17 شدم. بعدش با رفیقام، که چندتاشون یه ماهی بود بازی می‌کردن، یه Squad رفتیم و اولین کیل تاریخ PUBG من توی اون بازی یه تیم کیل عالی بود! عوضش بعدش تونستیم اول شیم، بعد از اون برد من و رفیقم که روز اول بازیمون بود، با یکی که بیشتر از ما بازی کرده بود، بحثمون شد و به جای Squad چند تا Duo رفتیم که تونستیم تو یکیشون اول شیم.  یه بخش دیگه این ماهم به Dark Souls II SoFS گذشت که 6 ماهی بود توی استیمم خاک می‌خورد و حس بازی نمیومد تا اینکه بلاخره یکی از دوستان خریدش و با هم شروع کردیم Co-Op رفتن و من تازه فهمیدم چرا اینقد از Co-Op دارک سولز تعریف می‌کنن، چون واقعا حالت بی نظیریه. جا داره بگم توی دارک سولز من با افتخار! یه Dex Casualام. تیم Citra هم مبدل سویچ رو معرفی کرد تا افرادی مثل من بتونن اون چند تا بازی نینتندو که زندگیمون بدون بازی کردن اونا کامل نمی‌شه رو بازی کنیم. امیدوارم Yuzu سریعتر از Citra بتونه بازی ها رو اجرا کنه چون صبر کردن خیلی سخته! بهمن ماه امسالم بازی های خیلی خوبی داره میاد، مثل Kingdom Come: Deliverance که امیدوارم تا روزی که میاد پول خریدش جور شه چون از بازی‌هایی هست که از روز اول معرفیش منتظرش هستم و به نظرم یه تجربه عالی باشه. بازی پیشنهادی: PUBG موردانتظارترین بازی ماه بعد:  Kingdom Come: Deliverance علیرضا محزون - نویسنده جدید پردیس‌گیم پروفایل من ماهی که گذشت برای من پر بود از اتفاقات خوب و فرصت‌های جدید. اول از همه موفق شدم وارد خانواده‌ی پردیس‌گیم شوم تا یکی از آرزوهایی که در سر می‌پروراندم به واقعیت تبدیل شود. از طرف دیگر از لحاظ درسی پس از چند ماه پراسترس که تقریبا هیچ کاری جلو نمی‌رفت روزنه‌های امید پیدا شدند و حالا می‌توانم بگویم که همه چیز در حال پیشرفت است.

طبق روال چند ماه اخیر PUBG همچنان در رتبه‌ی نخست بازی‌هایی قرار دارد که بیشترین وقت را از من می‌گیرند. واقعا رهایی از شر این بازی غیرممکن است و نکته‌ی ناامیدکننده‌تر برای من این است که مدت‌هاست در بازی اول نشده‌ام. این ماه همچنین فرصتی برایم پیش آمد تا سری به دو بازی خوش‌ساخت Paradox Interactive یعنی Europa Universalis IV و Hearts of Iron IV بزنم و جدیدترین بسته‌های الحاقی آن‌ها را تجربه کنم. اما بزرگ‌ترین غافلگیری این ماه برای من، بازی Gorogoa بود؛ یک بازی کوتاه اما بسیار خلاقانه که حتی می‌توان آن‌ را انقلابی در بازی‌های پازلی دانست. تجربه‌ی این بازی بر هر گیمری واجب است. در کنار گیم سعی کردم از سینمای روز دنیا هم عقب نمانم و دو فیلم "دانکرک" و "مادر!" را تماشا کردم که البته متاسفانه اولی ناامیدکننده بود و دومی غیرقابل تحمل! پس از سرخوردگی از سینمای روز سری به آرشیو فیلم‌هایم زدم و چندین فیلم قدیمی را دوباره دیدم که بهترین آن‌ها "راه‌های افتخار" کوبریک بود؛ فیلمی که به نظرم بهترین فیلم ساخته‌شده در مورد جنگ تا به امروز است. تقریبا از ابتدای دی‌ماه شروع به خواندن سه‌گانه‌ی "نیویورک" اثر پل استر کردم که تا این لحظه دو داستان ابتدایی را به پایان رسانده‌ام و متاسفانه هیچ علاقه‌ای به شروع داستان سوم ندارم! به نظرم این کتاب یک نمونه از آثار بدی است که بیش از حدی که لایقش هستند به شهرت رسیده‌اند. بازی پیشنهادی: Gorogoa موردانتظارترین بازی ماه بعد: Civilization VI: Rise and Fall علیرضا رزمجویی - خبرنگار و نویسنده پردیس‌گیم پروفایل من  معمولا دی ماه از نظر عرضه بازی‌ها خلوت‌ ترین ماه سال به حساب میاد و بشدت مناسب اینه که خودمونو به بازیهایی که در طول سال گذشته عرضه شدن و برای تجربش فرصت کافی رو پیدا نکردیم، برسونیم و Backlog سنگینی از بازیها که تا حالا یدک کشیدیم رو یکمی سبک‌تر کنیم. ولی یه تصمیم اشتباه می‌تونه تمام برنامه‌ها رو به هم بریزه و همون وقت آزاد محدودی که توی شلوغی‌های دی بدست میاد رو کاملا توی یه مسیر جدیدی پیش ببره. برای من اون تصمیم اشتباه تهیه‌ی Forza Horizon 3 بود!

شاید واسه کسی که علاقه‌ی چندانی به سبک ریسینگ نداره، این حرکت عجیبی باشه ولی بالاخره باید می‌دیدم که اینهمه سروصدا برای FH3 واسه چیه! و اینجا بود که یه تجربه‌ی چندساعته‌، صرفا برای امتحان کردن بازی، تقریبا کل ماه رو به خودش اختصاص داد و هنوز هم ادامه داره! جدا از دقت و ظرافت در طراحی ماشین‌ها و امکانات عظیم بازی، میشه گفت Playground Games واقعا در توسعه‌ی یه عنوان جهان‌باز به درجه‌ای از تبحر رسیده که دیگه خودشو به یک ژانر محدود نکنه و این استعداد ساخت دنیا و محیط‌های بشدت وسیع رو در سبک‌های دیگه هم به رخ بکشه. واسه همینه که این شایعات مربوط به در دست ساخت بودن یه عنوان جدید توسط تیم دوم استدیو (که گفته میشه Fable هست) برام بشدت امیدوارکنندست چون نمیشه گفت این تیم قبلا فقط ریسینگ ساخته بلکه در کنار عناصر ریسینگ، یه جهان Open World به عظمت FH3 رو هم توسعه داده. در روزهای پایانیِ ماه، FH3 اجازه داد که دوباره یه سری به بتای Monster Hunter: World بزنم و بالاخره با جناب Nergigante روبه‌رو بشم. همونطور که پیش‌بینی می‌شد، نبرد حماسی و بشدت سختی بود که پیشنهاد می‌کنم براش از همون اول به فکر یه تیم 4 نفره‌ی ماهر باشید و ابدا تنهایی سراغش نرید! بازی پیشنهادی: Forza Horizon 3 موردانتظارترین بازی بعد: Monster Hunter: World سینا ربیعی - مدیر اجرایی و نویسنده‌ی پردیس‌گیم پروفایل من ماه قبل احتمالا سنگین‌ترین ماه امسال برای من بود، بیشتر هم بخاطر اینکه چند مشغله ذهنی بزرگ به طور همزمان در این ماه روی هم قرار گرفتن و خوشبختانه همشون رو هم با موفقیت پشت سر گذاشتم. اما در دنیای سرگرمی بهترین و شگفت‌انگیزترین تجربه این ماه من سریال Dark بود، یک سریال خفن علمی تخیلی آلمانی از نتفلیکس که فصل اولش با 10 اپیزود الان در دسترسه و به کسانی که عاشق بازی با ایده‌های متافیزیکی هستن و طبیعتا عاشق سریال‌هایی مثل لاست و توئین پیکس و فرینج و Leftovers و X-Files بشدت Dark رو توصیه میکنم!

این رو هم باید بگم که الان متاسفانه بازار سریال‌ها بشدت اشباع شده و وقتی دنبال تماشا سریال می‌ریم با Nتا گزینه مختلف رو‌به‌رو میشیم. وقتی از بیرون به این فضا نگاه می‌کنیم میگیم که چه عالی و چقدر خوبه که مدیوم سریال‌ها اینقدر پیشرفت کرده  اما وقتی شروع به تماشای سریال‌ها میکنیم به جرات میگم که اکثرشون حتی از استانداردهای اولیه داستان‌نویسی و کارگردانی هم برخوردار نیستن. مشکل دیگه این هست که خیلی از این سریال‌ها هم با پس‌زمینه‌های داستانی نوجوانانه صرفا دنبال جذب مخاطب یا بهتره بگم ارضای ذهن مخاطب هستن و در این راه از هیچ رویکرد فن سرویسی هم نمی‌گذرن و این باعث میشه خیلی از سریال‌های کلیشه‌ای فصل به فصل تمدید بشن و خیلی‌ از آثار به مراتب بهتر و قابل تامل‌تر هم بعد از یکی دو فصل کنسل بشن. پس در فضایی که مخاطب فراتر از خالق قرار می‌گیره و به داستان سر و شکل میده، خوشحالم سریالی مثل Dark هست که با یک فضای بشدت تاریک، سطح کارگردانی عالی و جسارت در پرداخت به موضوع زمان وجود داره که به هیچ عنوان حداقل تا الان رویکرد فن سرویسی داخلش دیده نمیشه. این ماه یک اتفاق خوب هم در زمینه گیم افتاد و اون هم نرم‌افزار هیولا و تجربه انگاره بود. یک بازی بشدت خلاقانه که رویکرد جالبی به طراحی معما داره و چیزی که شماره به تحسین وا میداره اینه که برخلاف اکثریت بازی‌های ایرانی، در انگاره فرمول‌های طراحی بازی‌های دیگه صرفا کپی نشده و روند بازی و طراحی معماها کاملا منحصر به خودش هست و کاملا هم از معماری ایرانی اسلامی بهره بردن. بازی پیشنهادی: انگاره سریال پیشهادی: Dark موردانتظارترین بازی ماه بعد: Shadow of the Colossus و FE دوستان عزیز پردیسی اکنون نوبت شماست. خوشحال می‌شویم از تجربیات جالب خود در هفته‌ی گذشته برای ما و سایر دوستانتان بگویید ...



4 بهمن 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن