تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797152377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زباله و شیرابه های آن از معضلات استان مازندران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: استاندار مازندران در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری؛ زباله و شیرابه های آن از معضلات استان مازندران است
زباله و شیرابه های آن از معضلات استان مازندران است

استاندار مازندران گفت: اجرای طرحهای فاضلاب بخشی از مشکلات پسماند و محیط زیست را نیز برطرف می نماید. به گزارش ایلنا از ساری،به منظور بررسی روند اجرای طرحهای فاضلاب و نیز فعالیت مدول اول و پیشرفت فیزیکی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر ساری، استاندار مازندران به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و مشاور استانداری، فرماندار ساری، مدیرعامل و معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران، پیمانکار مربوطه از این تصفیه خانه بازدید کرد.
استاندار مازندران در این بازدید با اشاره به اهمیت پسابها در صنایع اشاره کرد و گفت: استفاده از پسابهاهای تصفیه شده در صنایعی که نیاز به منابع آبی دارند، کاربرد فراوانی دارد.
محمد اسلامی در ادامه بر استفاده از تمامی ظرفیتها در بخش آب و فاضلاب تاکید کرد و افزود: از محل فروش پسابها می تواند در توسعه شبکه فاضلابها و زیرساختهای مربوط به آن استفاده نمود.
وی در ادامه  زباله و شیرابه های آن را یکی از معضلات استان مازندران دانست و گفت: : اجرای طرحهای فاضلاب بخشی از مشکلات پسماند و محیط زیست را نیز برطرف می نماید.
استاندار مازندران، خواستار تسریع در اجرای پروژه های فاضلاب شد و تصریح کرد: در اجرای پروژه هایی همچون جمع آوری و تصفیه فاضلاب از تکنولوژی روز دنیا استفاده شود.
 علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز  با اشاره به مشکلات دفع فاضلابهای سپتاژی در استان گفت: درحال پیگیری برای مدیریت و حل این مشکل در سه شهر ساری، بابلسر و نوشهر و چالوس هستیم .
مدیرعامل آبفاشهری مازندران در این دیدار، با بیان اینکه در سطح استان ۴۸هزار انشعاب فاضلاب به مشترکین فروخته شد، گفت: تا کنون نسبت به نصب و جاری سازی بیش از ۲۰۴ هزار نفر از مشترکین اقدام شد.
ذاکری، با اشاره به افزایش جمعیت شناور مازندران در ایام تعطیل، افزود: با این حجم ورود مسافر و گردشگر به استان، اعتبارات استانی جوابگوی نیازهای مردم در بخش آب و فاضلاب نیست.
وی  در ادامه با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب ساری در ۴ مدول طراحی شد که مدول اول آن در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید، گفت: در مدول اول ۱۰۵ هزار نفر از جمعیت شهر ساری تحت پوشش قرار می گیرند.
 ذاکری گفت: مدول دوم این تصفیه خانه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت است.
همچنین معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران در سخنانی، فاضلاب و ساماندهی آن را یکی از محورهای اصلی در حفظ محیط زیست دانست و افزود: در مجموع ۱۲ درصد از جمعیت استان از طرحهای فاضلاب برخوردار هستند که باید سالانه ۲۵ درصد به آن افزوده شود.
 یزدان پناه، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی طرحهای فاضلاب در ۵ شهر مازندران از طریق تسهیلات بانک توسعه اسلامی در سال ۹۷ آغاز می شود.
وی، اظهار داشت: با اجرای این طرحها ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت شهری مازندران تحت پوشش طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار می گیرند که ۲۵درصد جمعیت استان را شامل می شود.
معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران، تصریح کرد: طرحهای فاضلاب در شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه نیز در مرحله تهیه اسناد مناقصه خطوط انتقال قرار دارد که با اجرا ی این طرحها، جمعیتی بیش از ۱۷۰ هزار نفر از مردم شرق استان تحت پوشش فاضلاب قرار خواهند گرفت.
 یزدان پناه، اظهار امیدواری کرد با حمایتهای مسوولان تا پایان برنامه ششم توسعه ، جمعیت برخوردار از طرحهای فاضلاب در استان مازندران به ۵۰ درصد برسد.
حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری نیز در این بازدید، احداث تصفیه خانه برای جمع آوری فاضلاب را از ضروریات زندگی دانست و گفت: این امر در حفظ محیط زیست و کاهش خطرات احتمالی و سلامت جامعه موثر است.
 

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۱۴:۴۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن