تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796669209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت اعلام کرد تداوم حضور چینی‌ها در میادین آزادگان شمالی و یادآوران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت اعلام کردتداوم حضور چینی‌ها در میادین آزادگان شمالی و یادآوران
خبرگزاری فارس: تداوم حضور چینی‌ها در میادین آزادگان شمالی و یادآوران
تداوم همکاری شرکت‌های سی ان پی سی و سینوپک چین در فاز دوم توسعه میدان های آزادگان شمالی و یادآوران و مذاکره برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌های ٢ کشور، از دستاوردهای شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران-چین در حوزه نفت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی به تشریح دستاوردهای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و چین که هفته گذشته در پکن برگزار شد، پرداخت و گفت: در این سفر، در ملاقات هایی با وزیر بازرگانی چین، معاون نخست وزیر چین و هیئت های اقتصادی عالی رتبه این کشور، طرف های چینی ضمن تاکید بر حل و فصل مسائل موجود میان ٢ کشور، نسبت به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های صنعت نفت ایران در بخش های بالادست و پایین دست ابراز علاقه کردند. وی تصریح کرد: منابع مالی عظیم شرکت های بزرگ چینی مانند سی ان پی سی، سینوک و ... از یک سو و نیاز ایران به جذب سرمایه از سوی دیگر و همچنین راهبردهای توسعه همکاری‌های ٢ کشور ایجاب می‌کند، صنعت نفت کشورمان با رویکرد حداکثرسازی منافع ملی، از این فرصت به نحو مطلوب بهره مند شود. منوچهری به دیدارهای جداگانه با مدیران ارشد شرکت های سی ان پی سی آی و سینوپک در سفر اخیر به چین اشاره کرد و افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، همکاری با شرکت سی ان پی سی آی در فاز دوم توسعه میدان آزادگان شمالی و شرکت سینوپک در فاز دوم توسعه میدان یادآوران ادامه می‌یابد و در سفری که هیئت چینی طی هفته های آینده به تهران خواهند داشت، مذاکرات مربوط به بخش های بازرگانی، اقتصادی و فنی مرتبط با توسعه این میدان ها نهایی می شود. وی با بیان این که شرکت ملی نفت ایران، خواهان بازنگری چارچوب توافق های صورت گرفته پیشین برای فعالیت در فاز دوم توسعه میدان های نامبرده است، ادامه داد: زمانبندی مناسب و بکارگیری فناوری های روز دنیا از موارد مورد تاکید شرکت ملی نفت ایران در فاز دوم توسعه میدان های آزادگان شمالی و یادآوران است و همکاری با شرکت های چینی در این طرح ها در ادامه قراردادهای بیع متقابلی که فاز نخست توسعه در قالب آن انجام شد، دنبال می شود. معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی با اشاره به اجرای فاز نخست توسعه میدان های آزادگان شمالی و یادآوران و تولید طبق برنامه از این میدان ها، عنوان کرد: این ٢ میدان مشترک نفتی در آستانه بهره برداری رسمی قرار دارند و فرایند بازپرداخت به پیمانکاران این ٢ طرح از سه ماه چهارم امسال آغاز می شود. منوچهری از تمایل شرکت های چینی برای افزایش واردات نفت خام از ایران خبر داد و گفت: همچنین در سفر اخیر، ٢ طرف برای همکاری در اجرای طرح ازدیاد برداشت نفت از میدان مسجد سلیمان توافق کردند. وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ابراز علاقه شرکت های چینی برای سرمایه گذاری در پروژه های صنعت نفت ایران و تمایل متقابل ما به جذب سرمایه، امکان تعامل هرچه بیشتر طرفین در طرح‌ها و پروژه های مختلف حوزه نفت فراهم شود.
انتهای پیام/ب

1395/05/31 :: 14:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن