تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797087959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل بانک کشاورزی: بانک کشاورزی بانک شفاف و منظمی است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مدیرعامل بانک کشاورزی: بانک کشاورزی بانک شفاف و منظمی است
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه سوم دی در همایش مدیران شعب بانک کشاورزی که با محوریت مدیریت دارایی ها، وصول مطالبات و املاک تملیکی در سالن شهید اکبری ساختمان مرکزی بانک در تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از افتخار آفرینی مدیران این بانک درشاخص های عملکردی طی سال 95، حرکت جهادی تر در سال 96 برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، انتظارات وزارت جهادکشاورزی و سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی را خواستار شد.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه سوم دی در همایش مدیران شعب بانک کشاورزی که با محوریت مدیریت دارایی ها، وصول مطالبات و املاک تملیکی در سالن شهید اکبری ساختمان مرکزی بانک در تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از افتخار آفرینی مدیران این بانک درشاخص های عملکردی طی سال 95، حرکت جهادی تر در سال 96 برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، انتظارات وزارت جهادکشاورزی و سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی را خواستار شد.  

وی در این همایش با اشاره به 4.5 برابر شدن سرمایه بانک کشاورزی از سال 92 تا کنون و رسیدن به رقم 91 هزار میلیارد ریال در سال 96 که میزان کفایت سرمایه این بانک را به 14.7 رسانده است ، این موفقیت را نتیجه جلب اعتماد مجلس و دولت بر اثر اقدامات و عملکرد موثر و موفق این بانک دانست.

دکتر شهیدزاده گفت: یکی از موفقیت های بانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی بوده است. وی افزود: با توکل برخدا، وحدت نظر، سازماندهی مجدد و هماهنگی تمام سطوح مدیریتی ، ضمن حفظ جایگاه بانک در بازار رقابتی، با برنامه و استراتژی مشخص توانستیم میزان بهره وری و منابع ارزان قیمت را افزایش دهیم ، انتظارات وزارت جهاد کشاورزی در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت را محقق کنیم ، کیفی سازی منابع و مصارف و رعایت انضباط مالی بدون استفاده از منابع بانک مرکزی را به اجرا درآوریم .

دکتر شهیدزاده در بخش دیگری از سخنان خود، جایگاه بانک کشاورزی در چهار موضوع مدیریت کفایت سرمایه، مدیریت نقدینگی، مدیریت بدهی ها و مدیریت دارایی ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: به حمدالله و با تکیه بر سرمایه انسانی توانمند – که از وجوه تمایز بانک کشاورزی با سایر بانک ها است- بانک کشاورزی بانک شفاف و منظمی است و مسئولان به این امر اذعان دارند.

وی در ادامه، انتظارات بانک از مدیران را ارتقای شاخص های بهره وری، کارایی، حجم کار، اثربخشی، سودآوری و نیز تعدیل ساختاری برشمرد و افزود: موفقیت های بعدی منوط به حرکت منسجم در مسیر تدوین شده است و انشاالله با مدیریت منابع ارزان قیمت بتوانیم قیمت تمام شده پول را به حداقل برسانیم تا هم جوابگوی انتظارات وزیر محترم جهادکشاورزی در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت باشیم و هم سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی را رعایت کنیم.

دکتر شهیدزاده ضمن قدردانی از مدیران برای موفقیت در تامین مالی طرح رونق تولید خواستار رعایت انضباط مالی و جذب و مدیریت منابع برای تداوم اجرای موفق این طرح شد و گفت: میزان تسهیلات پرداختی برای تامین مالی طرح رونق تولید در سال 95 بالغ بر 26441 میلیارد ریال به تعداد 7336 فقره بود و عملکرد چشمگیر بانک کشاورزی که از لحاظ تعداد و مبلغ با فاصله زیاد از سایر بانک ها در رتبه نخست استانی و کشوری قرار دارد نشان دهنده توانمندی این بانک در اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی طی سال 1395 در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از محل تامین مالی پروژه ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته،  113347 فرصت شغلی ایجاد کرده است و این موفقیت یکی دیگر از مواردی است که توانمندی و لیاقت این بانک را به اثبات می رساند.

دکتر شهیدزاده در پایان سخنان خود، با ارائه گزارش عملکرد بانک در شاخص های مختلف، نکات کلیدی برای بهبود عملکرد در زمینه وصول مطالبات و املاک تملیکی را بیان کرد و از مدیران خواست تا برای کاهش ریسک اعتباری و مانده اموال تملیکی تلاش کنند.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی




۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن