تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797766840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این مرد وقیح را می شناسید؟!/او زنان تهرانی را به دام کثیف می کشید + عکس بدون پوشش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: این مرد وقیح را می شناسید؟!/او زنان تهرانی را به دام کثیف می کشید + عکس بدون پوشش
مرد جوان با چرب زبانی و پیشنهاد ازدواج با دختران و زنان اقدام به اعتماد سازی کرده و سپس نقشه شوم خود را برای سرقت طلاها و عابربانک طعمه هایش به اجرا می گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز : روز 27 مهرماه امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 107 فلسطین به مأمورین اعلام داشت که فردی به نام محسن وطنی اقدام به سرقت عابربانک وی و برداشت پول از حساب وی نموده است .

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از رکنا، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

زن جوان پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش و در داخل ایستگاه مترو پسر جوانی به نام محسن وطنی به من مراجعه کرد ؛ با چرب زبانی و خواهش از من خواهش کرد تا برای آنکه یکدیگر را بهتر بشناسیم ، مدتی با یکدیگر ملاقات داشته باشیم و در صورت توافق و تفاهم با یکدیگر ، زمینه ازدواج را فراهم کرده و موضوع را به خانواده های خود اطلاع دهیم ؛ طی چند روز ، چندین جلسه با یکدیگر ملاقات حضوری داشتیم تا اینکه آخرین بار با یکدیگر به سینما ... در میدان ولیعصر رفتیم ؛ در مسیر بازگشت به خانه بودم که ناگهان پیامکی برای گوشی تلفن همراهم ارسال شد که با دیدن آن متوجه برداشت پول از حساب عابربانک خود شدم !! بلافاصله در داخل کیف دستی ام به دنبال عابربانک گشتم اما آنرا پیدا نکردم ؛ ناگهان به یاد آوردم که چند روز پیش ، محسن به بهانه زدن رمز دوم اقدام به گرفتن کارت از من کرده بود و من نیز شماره رمز خودم را به او داده بودم ؛ بلافاصله با محسن تماس گرفتم اما او دیگر پاسخگوی تماس های من نبود و گوشی تلفن همراهش نهایتا خاموش شد" .

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، شکایت های مشابه دیگری با موضوعات مختلف "کلاهبرداری" و تحصیل مال نامشروع" به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که همه آنها در یک موضوع اشتراک داشتند ؛ در تمامی این پرونده ها مرد جوانی با مراجعه به خانم های جوان و با حیله و ترفند و طرح پیشنهاد دروغین ازدواج ، ضمن فریب این خانم های جوان اقدام به سرقت وجوه نقد و دیگر اموال باارزش آنها کرده بود .

این مرد وقیح را می شناسید؟!/او زنان تهرانی را به دام کثیف می کشید + عکس بدون پوشش



یکی از این شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش در زمان مراجعه به بیمارستان با شخصی به نام خلیل رضاپور آشنا شدم که در قسمت انتظار بیمارستان در کنارم نشسته بود ؛ ابتدا موضوع صحبت در خصوص بیمارستان و هزینه های آن مابین ما دو نفر مطرح شد که این شخص مدعی شد می تواند برای تأمین هزینه بیمارستان اقدام به تهیه وام بدون بهره برای من نماید ؛ به این ترتیب آشنایی ما دو نفر آغاز شد . طی تنها چند روزی که با این شخص آشنا شده بودم ، چندین ملاقات حضوری با یکدیگر داشتیم تا اینکه در یکی از ملاقات هایمان ، خلیل به من پیشنهاد ازدواج داد و من نیز که طی همین مدت کوتاه به او علاقه مند شده و به اعتماد پیدا کرده بودم !! با پیشنهادش موافقت کردم اما او از این اعتماد سوء استفاده کرد و پس از سرقت طلاجاتم ناپدید شد " .

با توجه به شیوه و شگرد متهم در شناسایی مالباختگان در مراکز پر رفت و آمد از جمله بیمارستان ها و ایستگاه های مترو ، تصاویر بدست از وی در اختیار حراست بیمارستان ها ، پلیس مترو و ... قرار داده شد تا در صورت مشاهده و شناسایی متهم نسبت به اطلاع موضوع به پایگاه سوم و در صورت امکان دستگیری متهم اقدام نمایند .

سرانجام روز 23 آذرماه   ، از طریق حراست بیمارستان شهید رجایی به کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد که متهم تحت تعقیب آنها در حال حاضر در این بیمارستان است ؛ بلافاصله تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی به بیمارستان اعزام و متهم قبل از خروج از محل دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .
با دستگیری متهم پرونده ، هویت واقعی وی به نام "رضا . خ" 25 ساله شناسایی و مشخص شد که وی با اسامی و هویت های مجعول ، با طرح پیشنهاد دروغین ازدواج ابتدا اعتماد زنان و دختران را جلب ، در ادامه با سوء استفاده از اعتماد ایجاد شده از سوی شکات ، ضمن فریب این افراد اقدام به سرقت اموال باارزش از جمله پول و طلاجات از انها نموده است.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با اعتراف صریح متهم به فریب زنان و دختران جوان و همچنین سرقت از آنها و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نموده و اطمینان داشته باشند که هویت شکات به صورت محرمانه نزد پلیس محفوظ باقی خواهد ماند.





۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن