تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797018147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله جنتی: عامل به وجود آمدن اغتشاشات اخیر گرانی و مشکلات اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: آیت‌الله جنتی: عامل به وجود آمدن اغتشاشات اخیر گرانی و مشکلات اقتصادی است
آیت الله احمد جنتی با اشاره به تجمعات و حوادث چند روز گذشته در کشور گفت: در این اغتشاشات شاهد بودیم که برخی اشرار در کنار افرادی که به مشکلات اقتصادی معترض بودند قرار گرفتند و کار را به جایی کشاندند که دشمنان کشور و بخصوص برخی مسوولان آمریکا از این اغتشاشات حمایت کردند. به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در نشست اعضای این ستاد سخن می‌گفت، ضمن تبریک فرا رسیدن 9 دی این روز را از ایام الله بسیار با عظمت، اثر گذار و سرنوشت ساز برشمرد و افزود: مردم مسلمان ایران که علاقه‌مندی خود را به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بارها اثبات کرده اند، در این روز توانستند با حرکتی خودجوش، کشور را از وضعیتی که فتنه‌گران در سال 88 به وجود آورده و اصل و اساس نظام را با تهدید مواجه کرده بودند، نجات دهند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به برگزاری تجمعات مردمی باشکوه در سالروز 9 دی که به منظور بزرگداشت این روز در سراسر کشور برپا شده بود، از مردم مسلمان ایران تشکر کرد و اظهار داشت: از خداوند بزرگ می خواهیم این ملت را از آفات و بلایا حفظ کند و باران رحمت خود را بر آنها نازل کند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر این که که اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقامه نشود سایر فرایض هم اقامه نخواهد شد، گفت: بسیاری از مشکلات کشور نتیجه بی توجهی به این فریضه است.

آیت الله جنتی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: این فریضه از مهم‌ترین واجبات است و براساس تعالیم اسلامی اگر این فریضه اقامه شود، سایر فرایض هم اقامه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ما هم در کشور تجربه کرده‌ایم و دیده‌ایم که وقتی به این فریضه توجه نمی‌شود، شاهد منکرهای دیگر هم هستیم که کشور را با مشکل مواجه می‌کنند.

آیت الله جنتی تاکید کرد: الان هم می‌بینیم هر فتنه و منکری به وجود می‌آید، زیرا قبلا این منکر نهی نشده و از آن جلوگیری نشده است و دیگران مقابل افرادی که مرتکب این منکر می شده‌اند، سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به حوادث و تجمعات چند روز گذشته در کشور گفت: در این اغتشاشات شاهد بودیم که برخی اشرار در کنار افرادی که به مشکلات اقتصادی معترض بودند قرار گرفتند و کار را به جایی کشاندند که دشمنان کشور و بخصوص برخی مسوولان آمریکا از این اغتشاشات حمایت کردند.

آیت الله جنتی افزود: این اغتشاشات از جمله منکراتی هستند که دلیل به وجود آمدن آنها عدم برخورد با منکرات دیگری بوده است که عامل به وجود آمدن گرانی و ایجاد مشکلات اقتصادی بوده‌اند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایرادات موجود در عملکرد موسسات مالی و بانک ها را از جمله منکرهایی دانست که در کنار منکراتی مانند قاچاق، باعث می‌شوند شرایط اقتصادی کشور دچار مشکل شود و چون دستگاه‌های نظارتی با این منکرات برخورد جدی و اثرگذار نکرده‌اند، اقتصاد کشور دچار مشکل شده و در بین مردم ایجاد نارضایتی کرده است.

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۶ - 31 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن