تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796675908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت رویایی رئال به صدر لالیگا با غرق زیردریایی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئال مادرید با یک بازگشت رویایی بازی 2-0 باخته در خانه ویارئال را با پیروزی 3-2 عوض کرد.


به گزارش تابناک ورزشی، از چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا، ویارئال از ساعت 23:15 دیشب میزبان رئال مادرید بود وسعی داشت دومین باخت را به سفیدها تحمیل کند اما بازی برده را واگذار کرد.







بازی تا دقیقه 10 آرام دنبال می شد و دو تیم موقعیت چندانی روی دروازه ها نداشتند. در دقیقه 10 گاسپار برای ویارئال از گوشه محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد. ضربه خوب او را ناواس با یک واکنش سریع دفع کرد. در دقیقه 15 مودریچ توپ را با جاگذاشتن چند بازیکن حریف به محوطه جریمه رساند و رونالدو را صاحب موقعیت کرد. رونالدو می رفت تا به توپ در شرایطی خطرناک ضربه بزند اما مدافعان ویارئال از راه رسیدند و اجازه کار را ندادند. 


در دقیقه 22 آدرین لوپز با یک حرکت بسیار خوب به درون محوطه جریمه رئال مادرید نفوذ کرد و توپ خطرناکی را روی دروازه ارسال کرد اما راموس موفق شد توپ را پیش از سایر بازیکنان به کرنر بفرستند. در دقیقه 25 در موقعیتی بسیار خطرناک مارسلو توپ را روی دروازه ویارئال ارسال کرد. بنزما و رویز روی هوا بلند شدند. رویز به اشتباه توپ را به سمت دروازه خودی زد و آسنخو به سختی مانع از ورود توپ به دروازه شد. 


در دقیقه 28کاستیخو با یک حرکت تکنیکی عالی به درون محوطه جریمه رئال مادرید وارد شد و پاس کات بک به مرکز محوطه جریمه ارسال کرد. توپ در بازگشت به دوس سانتوس رسید. ضربه بسیار خطرناک این بازیکن مکزیکی با برخورد به مدافعان به کرنر رفت. یک دقیقه بعد یک موقعیت صد در صد گل برای ویارئال به وجود آمد. سانتر ارسالی از سمت راست در یک قدمی دروازه به کاستیخو رسید اما این بازیکن نتوانست توپ را وارد دروازه کند.


ویارئال در این دقایق فشار زیادی به دروازه مهمان وارد کرده بود. در دقیقه 32 باکامبو با یک حرکت زیبا در درون محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ دروازه ناواس را مورد هدف قرار داد اما ناواس به خوبی توپ را دفع کرد. سرخیو آسنخو دروازه بان ویارئال به دلیل مصدومیت جای خود را به فرناندز داد. در ادامه نیمه اول دو تیم بازی پر اشتباهی را ارائه دادند و پاس های اشتباه باعث شده بود تیم ها موفق به خلق موقعیت نشوند. ویارئال در نیمه اول بازی بسیار شجاعانه ای ارائه داد و در حالی که 55 درصد مالکیت توپ را در دست داشت، موقعیت های بیشتری نیز خلق کرد. 


با شروع نیمه دوم در دقیقه 47 رئال مادرید به اولین موقعیتش در این نیمه رسید. گرت بیل با یک حرکت بسیار خوب از سمت راست نفوذ کرد و با یک پاس خوب توپ را در محوطه جریمه به بنزما سپرد. ضربه مهاجم فرانسوی می توانست بهتر باشد و به راحتی در اختیار فرناندز قرار گرفت. در دقیقه 50 این تیم میزبان بود که به گل رسید.


پس از چندین پاس بسیار خوب، ویارئال خود را به محوطه جریمه رئال مادرید نزدیک کرد و تریگوئروس موفق شد با پاس کاستیخو، با یک ضربه چکشی دروازه رئال مادرید را باز کند. تنها 5 دقیقه بعد، میزبان در عین ناباوری به گل دوم هم رسید. برونو سوریانو با یک پاس عمقی باکامبو را صاحب توپ کرد و این مهاجم خطرناک دروازه را برای بار دوم باز کرد. 


در دقیقه 60 رئال مادرید توسط رونالدو به یک موقعیت فوق العاده دست یافت. دفع ناقص مدافعان ویارئال توپ را در مقابل دروازه به رونالدو رسید و او با یک ضربه پای چپ سر ضرب شانسش را امتحان کرد. ضربه او با بدشانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. 


در حالی که رئال مادرید با تمام توان به هجوم روی آورده بود، ویارئال در ضدحملات خطرناک به نظر می رسید. بالاخره حملات رئال مادرید ادامه داشت تا در نهایت در دقیقه 64 با ارسال کارواخال و ضربه سر گرت بیل توانست یکی از دو گل را جبران کند. 


دقیقه 72 توپ در محوطه جریمه ویارئال با دست سوریانو برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و توپ را وارد دروازه کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. با وجود موراتا به جای بنزما رئال مادرید آهنگ تهاجمی تری به خود گرفت. 


دقیقه 83 مارسلو از سمت چپ حرکت کرد و توپ را روی دروازه ارسال کرد و آلوارو موراتا با یک ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد تا باز هم نقش موثر خود را در نتایج مادریدی ها اثبات کند. 


در دقیقه 88 کرنر ارسالی رئال مادرید می توانست به گل چهارم منجر شود اما ضربه سر خطرناک سرخیو راموس با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 94 کارواخال توپ را روی دروازه ارسال کرد و موراتا در موقعیت طلایی در مقابل دروازه توپش را به بیرون زد تا بازی با نتیجه 3-2 به پایان برسد. 


شرح گل ها 


در دقیقه 50 آدرین لوپز توپ را از سمت راست روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد. کاستیخو با یک ضربه سر توپ را برای تریگوئروس کاشت و این بازیکن با ضربه چکشی زیبا از مقابل دروازه، توپ را دور از دستان ناواس وارد دروازه کرد. 


در دقیقه 55 روی یک حمله سریع، برونو سوریانو در میانه های میدان با یک پاس عمقی بسیار زیبا باکامبو را صاحب موقعیت کرد. باکامبو در حالی که راموس را در کنارش داشت، با یک ضربه دقیقه در جهت موافق، دروازه ناواس را باز کرد. 


در دقیقه 64 کارواخال از سمت راست توپ را روی دروازه ویارئال ارسال کرد و گرت بیل با یک پرش بلند بالاتر از مدافعان ویارئال توپ را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه کرد. 


در دقیقه 72 با برخورد توپ به دست سوریانو، داور نقطه پنالتی را نشان داد و کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی توپ را وارد دروازه فرناندز کرد. 


در دقیقه 83 مارسلو با یک فرار خوب از سمت چپ توپ را روی دروازه ویارئال فرستاد و موراتا به موقع خودش را رساند و با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.




۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن