تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797856472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حداقل تقاضای سازندگان «آشغالهای دوست داشتنی»


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حداقل تقاضای سازندگان «آشغالهای دوست داشتنی»
برای سازندگان «آشغالهای دوست داشتنی» اکران فیلمشان مهمترین مسئله است ولی وقتی پروانه نمایش در این چهار ماه کمکی به اکران شدن نکرده حداقل تقاضایشان حضور در جشنواره فیلم فجر است.
روابط عمومی آخرین ساخته‌ی محسن امیر یوسفی در بیانیه‌ای که در ایسنا منتشر شده است، تاکید کرد:«دبیر جشنواره فیلم فجر به استقلال هیات انتخاب احترام بگذارد.» در این بیانیه آمده است: «‎در حالی که فیلم سینمایی «آشغالهای دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیریوسفی با در اختیار داشتن پروانه نمایش در موعد قانونی فرم شرکت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر به طور غیر قانونی تا این لحظه مانع از نمایش این فیلم برای هیئت انتخاب بخش سودای سیمرغ شده است.
‎ این در حالی است که «آشغالهای دوست داشتنی» طی پنج سال گذشته و بعد از پایان فیلمبرداری در آبان سال ۹۱ بارها برای دریافت پروانه نمایش و اکران عمومی اقدام کرده و هر سال با توجه به ناکامی در اکران این فیلم برای استفاده از یک فرصت قانونی جهت بررسی در هیئت انتخاب جشنواره فجر و نمایش در این جشنواره اقدام کرده و در سالهای ۹۳،۹۲، ۹۴ و ۹۵ با پر کردن فرم جشنواره درخواست بررسی این فیلم در هیئت انتخاب وقت را داشته که یا به این هیئت ارائه نشده و یا در سال ۹۵ به درخواست هیئت انتخاب فیلم برای اعضا نمایش داده شد اما بنا به اعلام رسمی اعضای هیئت انتخاب جشنواره سی و پنجم به علت نداشتن پروانه نمایش این فیلم مورد بررسی(رد یا تایید) قرار نگرفت. لازم به ذکر است با وجود تقاضاهای فراوان و جهت احترام به قانون در طی این پنج سال «آشغالهای دوست داشتنی» در هیچ جشنواره خارجی نمایش داده نشد و سازندگان در انتظار نمایش فیلم در ایران باقی ماندند.
‎ با توجه به صدور پروانه نمایش «آشغالهای دوست داشتنی» در شهریور سال ۹۶ در ابتدا برای اکران عمومی این فیلم اقدام شد اما اجازه اکران در این چهار ماه به پخش کننده داده نشده و در نتیجه فیلم برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ارائه شده است.
‎ تاکید میشود که «آشغال های دوست داشتنی» تمامی شرایط قانونی نمایش برای هیئت انتخاب جشنواره سی و ششم و بررسی توسط این هیات محترم شامل پر کردن و تحویل فرم جشنواره در مهلت قانونی، تحویل نسخه فیلم به دبیرخانه جشنواره در مهلت قانونی، دریافت پروانه ساخت و پروانه نمایش و عدم بررسی رسمی در دوره های گذشته را داراست. برای سازندگان «آشغالهای دوست داشتنی» اکران فیلمشان مهمترین مسئله است ولی وقتی پروانه نمایش در این چهار ماه کمکی به اکران شدن نکرده حداقل تقاضایشان حضور در جشنواره فیلم فجر است.
‎ در این شرایط از دبیر محترم جشنواره سی و ششم فیلم فجر دولت تدبیر و امید تقاضای احترام به قانون و استقلال هیئت انتخاب و صدور اجازه نمایش ‌و بررسی فیلم توسط این هیئت را خواستاریم و طبیعتا تصمیم این هیئت محترم در مورد «آشغالهای دوست داشتنی» مورد پذیرش سازندگان فیلم خواهد بود.»

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۶ - 25 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن