تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796966363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهره‌هایی که به تازگی پا در 40 سالگی گذاشته‌اند؛ از «مهناز افشار» تا «محمدرضا گلزار» +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: چهره‌هایی که به تازگی پا در 40 سالگی گذاشته‌اند؛ از «مهناز افشار» تا «محمدرضا گلزار» +تصاویر

واقعا 40 سالگی چه سنی است که در تاریخ این همه درباره اش گفتند. چرا در نچین تا پادشاه به 40 سالگی نمی رسید نمی توانست به تخت شاهی بنشیند؟ یا در ژاپن 40 سال به بعد را جشن تولد دارند و قبل از آن را کلا حساب نمی کنند.


واقعا 40 سالگی چه سنی است که در تاریخ این همه درباره اش گفتند. چرا در نچین تا پادشاه به 40 سالگی نمی رسید نمی توانست به تخت شاهی بنشیند؟ یا در ژاپن 40 سال به بعد را جشن تولد دارند و قبل از آن را کلا حساب نمی کنند.
هفته نامه دیده بان: هر چه در مورد 40 سالگی شنیده اید را کنار بگذارید. اینجا 40 سالگی یعنی سفیدی موهای شقیقه؟ که خوب جذاب تر است. یعنی پختگی، یعنی حرف حرف شماست که خوب این هم خوب است. در 40 سالگی می توانید به راحتی عاشق شوید چون با لب های خندان به شما می گویند حق دارید، تازه اول چلچلی تان است... واقعا 40 سالگی چه سنی است که در تاریخ این همه درباره اش گفتند. چرا در نچین تا پادشاه به 40 سالگی نمی رسید نمی توانست به تخت شاهی بنشیند؟ یا در ژاپن 40 سال به بعد را جشن تولد دارند و قبل از آن را کلا حساب نمی کنند. شاید 40 سالگی تولدی دوباره باشد... تصمیم گرفتیم به این روزهای ستاره هایی که وارد این سن پر رمز و راز شده اند نگاهی بیندازیم. شما تغییری در آنها می بینید؟
فرزاد حسنی/ 21 شهریور 1356

«همیشه تو زندگی ام دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر بی یال...» سرنوشت هنری فرزاد حسنی را می توان با این جمله گره زد. این جمله خلاصه ای از داستان فیلم «ثبت با سند برابر است» است که در لیست بازیگران 40 ساله اش نام حسنمی هم دیده می شود.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


حالا این که مضمون با حسنی چه ارتباطی دارد را می توانیم به ورودش به حرفه مجری گری با برنامه «کوله پشتی» پیوند داد، چرا که آن برنامه به پاس گلی برای او تبدیل شد و حواشی و صد البته توانایی او در اجرا باعث شهرتش شد. او سال هاست که ترانه سرایی هم می کند و عاشق کتاب و کتابخوانی است. همچنین در سینما و تلویزیون و رادیو هم بارها شاهد درخشش او بودیم. بازیگری را در کلاس های استاد حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده است. در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شده و به شدت به مادرش وابسته است. 

جالب است بدانید برخلاف اکثر آقایان نه تنها علاقه ای به فوتبال ندارد، بلکه می توان گفت از آن متنفر هم هست. رک گویی اش البته در کمال احترام، حتی در امر اجرا هم از مشخصه های شخصیتی اش هست و باید گفت تا حالا هم زیاد کار دستش داده. او خودش را اجرا می کند و برعکس اغلب مجری ها نقش بازی نمی کند. حسنی در سومین دهه از زندگی اش به واسطه جدایی اش از خانم مجری، حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشت و حالا با ورود به 40 سالگی برنامه های زیادی در سر دارد. او حالا به جمع آوری و انتشار ترانه هایش که اکثرا هم عاشقانه هستند فکر می کند. بعید هم نیست که با خبر ازدواجش غافلگیرمان کند چرا که در مصاحبه اخیرش با دیده بان گفته که ازدواج یکباره می آید و همیشه سعی اش بر این است که آمادگی پذیرش زندگی مشترک را داشته باشد.  
پرستو صالحی/ 9 آبان 1356

در مدت فعالیتش حاشیه در مورد او کم نبوده است. زمانی او را متهم به عمل های زیبایی می کردند، مجبور بود هر روز ویدئو جدید یا عکس های قدیمی اش را به اشتراک بگذارد و مخاطبانش را قانع کند که زیبایی اش خدادادی است. زمانی هم فضای مجازی پر شد از اسم پرستو صالحی، نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک انسان با گذشته ای تلخ، وقتی روبروی احسان علیخانی در برنامه ماه عسل نشست و با جسارت در مورد پدرش حرف زد.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


حالا در ورود به 40 سالگی گرفتار حاشیه ای جالب شده است و هر چند وقت یک بار با ماجرای خواستگاری جدیدی از او سوژه رسانه ها می شود. بار اول علی صالحی در برنامه زنده تلویزیونی از او خواستگاری کرد و بار دوم محمد نادری در لایواستوری اینستاگرامش. او در جواب به ماجراهای خواستگاری اش با انتشار یک ویدئو در اینستاگرامش به مزاح گفت کسی که سومین خواستگاری را از من انجام بدهد باید من را بگیرد و جالب اینجاست که سومین خواستگار هم پیدا شد. او در شب تولدش، میهمان برنامه شب جمعه با اجرای سامان گوران کمدین معروف بود. صحبت های آنها حاشیه ساز سومین خواستگاری شد یا شاید بتوان گفت که حساسیت بالای این داستان، مخاطبان را به اشتباه انداخته.

فیلم دیدن، کتاب خواندن و نوشتن از سرگرمی هایش است. با این که با سریال «زیر آسمان یک شهر» به شهرت رسید اما بازی در این سریال کمدی را وقفه ای برای بازیگری اش می داند. او معتقد است که آدم طنازی نیست و پیشنهادهایش در دوره ای فقط مربوط به کارهای کمدی بوده است. برای ورود به دانشکده بازیگری و کارگردانی با مخالفت جدی از طرف خانواده روبرو شده است و به گفته خودش با چند قولی که به خانواده داده، توانسته به این رشته ورود کند: «پیش از ازدواج هیچ وقت خانه مجردی نگیرد، سیگار نکشد و اگر ازدواج کرد، طلاق توی کارنامه اش نیاید.» به گفته خودش تا الان هم هیچ کدام از این کارها را انجام نداده است.  
مهناز افشار/ 21 خرداد 1356

پس از تجربه ناموفق تئاتر «دکلره» این بار افشار را در یک نمایش موزیکال به نام «الیور توئیست» در کنار نوید محمدزاده می بینیم. پس از پایان فیلمبرداری «لس آنجلس – تهران» به کارگردانی تینا پاکروان که بخش هایی از آن هم در آمریکا فیلمبرداری شده است. این روزها مشغول بازی در این تئاتر است که قرار است روی صحنه رفته است. شاید بتوان گفت با ورود به 40 سالگی دغدغه های خانم بازیگر تغییر کرده و حضورش در فعالیت های اجتماعی پررنگ تر شده است.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


افشار این روزها به عنوان سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» فعالیت هایی دارد و دغدغه این کودکان را می توان با عکس هایی که در صفحه شخصی اش منتشر می کند به وفور دید. شاید مادر شدن اهمیت این موضوع را برای او بالا برده است.

با وجود این که تصمیم گرفته فعالیت اجتماعی اش را در رابطه با کودکان انجام دهد، سکوتش درباره ماجرای شیرخشک هایی که می گویند باعث مرگ کودکان می شده و بر اساس همین شایعه توسط همسرش یاسین رامین وارد کشور شده، تناقضی را در ذهن مخاطبانش به وجود آورده بود اما بالاخره به تازگی در نشستی که با موضوع بچه های بدسرپرست تشکیل شده بود، سکوت را شکست و حرف های پرمعنایی زد، حرف هایی که شاید تعبیرش جدایی از همسر بود در صورت تایید شدن اتهاماتی که به او وارد شده است. او در بخشی از صحبت هایش گفت: «مطمئن باشید من در کنار شما و حتی جلوتر از شما نگران و دغدغه مند این موضوع خواهم بود.»  
علی اوجی/ 17 اسفند 1356

چهل سالگی علی اوجی را می توان در 2 اتفاق خلاصه کرد، یکی از دست دادن صمیمی ترین دوستش، زنده یاد عارف لرستانی که اندوه را می شد تا ماه ها در عکس های او با آن ریش های بلند دید. دومی ماجرای ازدواجش، ازدواجی که به سرعت شکل گرفت و خبرش برای اطرافیان و طرفدارانش شوکه کننده و صد البته شیرین بود. در واقع دعوت از نرگس محمدی به برنامه دورهمی مهران مدیری، آینده این دو بازیگر را تحت تاثیر قرار داد و به ازدواج این زوج دوست داشتنی منجر شد.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


علی اوجی که در رشته فیلمسازی نیز تحصیل کرده را پیش تر به عنوان کارگردان جشن حافظ و همچنین تهیه کننده بسیاری از آلبوم های خواننده های سرشناس ایرانی از جمله رضا یزدانی می شناختیم؛ اما او به یکباره تصمیم گرفت بازیگری را هم به کارنامه خود اضافه کند. به گفته خودش به تشویق رضا یزدانی و بهرام رادان و به دعوت مهران مدیری به «شوخی کردم» او پیوست و در آن کار توانست نظر مدیری را به خود جلب کند و در «در حاشیه» نقش پررنگ تری ایفا کند.

او این روزها مشغول بازی در سریال چند فصلی «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور است که قرار است نوروز 97 به روی آنتن شبکه 3 برود. با وجود ورودش به عرصه بازیگری گفته که موسیقی جزئی از وجودش است و آن را هرگز کنار نخواهد گذاشت و واقعا هم این کار را نکرد چرا که به تازگی نوید انتشار آلبوم جدید رضا یزدانی با نام «در هم» با تهیه کنندگی خودش را به مخاطبانش داده است.  
سپند امیرسلیمانی/ 28 آذر 1356

فیلم «نان، عشق، موتور 1000» را ورود حرفه ای اش به بازیگری می داند. روبروی ابوالحسن داوودی برای دومین همکاری قرار می گیرد و دو روز بعد از فیلمنامه خوانی در حالی که فکر می کرده در تست بازی برای آن فیلم رد شده با او تماس می گیرند و به این ترتیب ورود جدی اش به بازیگری اتفاق می افتد.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


16 سال از آن فیلم گذشته و فیلم سینمایی «هزارپا» که این روزها مراحل فیلمبرداری اش به پایان رسیده به عنوان سومین همکاری سپند امیرسلیمانی و ابوالحسن داوودی مراحل تولید را پشت سر می گذارد. او در این فیلم با پدرش، سعید امیرسلیمانی که از پیشکسوتان سینما و تلویزیون است نیز همبازی شده. از علایق اش می توان به موسیقی اشاره کرد. دف و تنبک می نواخته و در دانشگاه هم رشته موسیقی را انتخاب کرده بود اما خودش هم نمی داند چرا جواب کنکورش، قبولی در گرایش بازیگری بوده است!

از اصلی ترین سرگرمی های دوران کودکی اش بازی تئاتر و خواندن نمایشنامه های رادیویی و ضبط آنها در نوارهای کاست به همراه خواهرش، کمند امیرسلیمانی بوده است. همسرش مارال آراسته که او هم از بازیگران جوان سینمای ایران است معتقد است تمام چیزهای خوب دنیا در وجود سپند جمع شده است. باید دید جوان دوست داشتنی و خانواده دوست سینمای ایران در چهارمین دهه از زندگی اش پدر شدن را تجربه خواهد کرد یا خیر...  
سحر ولدبیگی/ 1 تیر 1356

وقتی به دنبال ستاره هایی که وارد چهارمین دهه از زندگی شان شده اند می گشتم، اصلا فکر نمی کردم که باید شادنه سریال «پاورچین» را هم به این لیست اضافه کنم. 40 سال برای آن روحیه شاد، لباس های رنگی و حتی صورتی بدون چین و چروک واقعا زیاد است اما حقیقت دارد و او از اول تابستان تا حالا در چهل سالگی است.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


سحر ولدبیگی که این روزها تقریبا کم کار شده است اما سعی می کند که سالی یک سریال یا فیلم را به کارنامه خود اضافه کند، در حال حاضر مانند علی اوجی، مشغول بازی در سریال چند فصلی «آرماندو» برای نوروز 97 است. او با سریال دختران به شهرت رسید و می توان گفت بیشتر کارهایی که انجام داده است در ژانر کمدی بوده است.

او همسر نیما فلاح، بازیگر است. هنگام بازی در سریال «رستوران خانوادگی» نقش مقابل او را بازی کرد که سبب آشنایی بیشتر و ازدواج شان شد، آن هم درست در روز تولدش! یعنی تاریخ ازدواج شان نیز اول تیر است. به این می گویند حسابگری دقیق از طرف جناب نیما فلاح که با این اقدام سنجیده در اول تیر ماه تنها یک کادو می خرد.

اگر سری به صفحه شخصی این زوج بزنید متوجه علاقه شان به سفر، طبیعت و عکاسی می شوید. به نظرم راز جوان ماندن هر دو آنها عشقی است که به شدت در روابط شان بین خودشان و همچنین محیط پیرامون و اطرافیان شان به چشم می آید. درباره بحران چهل سالگی سحرخانم چیزی ندارم بگویم، چون هنوز هم به نظر اشتباه کرده ایم و 40 سالگی در میان نیست!   
پوریا پورسرخ/ 4 تیر 1356

این که نام او را در بین بازیگرانی ببینیم که وارد چهارمین دهه از زندگی خود شده اند کمی دور از ذهن است اما با نگاهی به پیشینه حرفه ای و هنری او باید گفت 40 سال هم کم است. پوریا پورسرخ در خانواده ای که همگی دارای تحصیلات عالیه هستند بزرگ شده، دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و رشته تحصیلی اش را برخلاف عقیده والدینش انتخاب کرده. بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار و تحصیل به خارج از کشور رفته و از کارهای قبل از بازیگری اش می توان به خبرنگاری اشاره کرد.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


جالب است بدانید که پورسرخ یا همان ژوبین عاشق پیشه سریال «وفا» با این که با این سریال دیده شده اما در بدو ورودش به دنیای تصویر یعنی سال 85، در 6 فیلم و سریال دیگر هم نقش آفرینی کرده است. «روز سوم» از آثار ماندگار او در همان سال به حساب می آید. به واسطه کار پدرش دوران دبستان را در شهرهای جنوبی گذرانده است و شاید این موضوع به نقشی که در این فیلم داشت و آن لهجه دوست داشتنی که الحق هم خوب از آب در آمد کمک زیادی کرده باشد. او برای نقش رضا، برادری که در جریان آزادسازی خرمشهر به هر قیمتی می خواهد از خواهرش محافظت کند، توانست کاندیدای جشنواره فجر همان سال شود. عاشق فوتبال است. یک عشق رئالی تمام عیار.

کاریکاتورهایی از خودش را با لباس رئال در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که طرفدارانش به او تقدیم کرده اند. او تکواندوکار خوبی هم است. این را کمربند مشکی که در این رشته دارد، می گوید. از کارهای این روزهای او باید به «ثبت با سند برابر است» اشاره کرد که فیلمی پر حاشیه و با درونمایه طنز و ماجراجویانه است و پس از 2 سال قرار است آذرماه اکران شود. شاید خوانندگی هم برای پسر خوش تیپ سینمای ایران جالب باشد اما او ترجیح داده همین یک هنر را در قالب حرفه اش، بازیگری تجربه کند. فیلم «خالتور» که این روزها بر پرده سینماها دیده می شود، داستان سه موزیسین است که پورسرخ یکی از از آنهاست... راستی یکی از علایق آقای بازیگر فراموش شد. او عاشق بچه است و با این که از حاشیه در مورد ازدواج کردن فراری است باید به او گفت دیگر وارد 40 سالگی شدی، دیر نشود...   
محمدرضا گلزار / 1 فروردین 1356

اولین قرارداد و دستمزد یک میلیون تومانی محمدرضا گلزار که او را به تازگی و با یادی از ایرج قادری منتشر کرد، برای مخاطبان او جالب شده. در حقیقت او 17 سال پیش با دعوت ایرج قادری به کنسرت گروه آریان و آشنایی با او و بازی در فیلم «سام و نرگس اش» آن هم با دستمزدی یک میلیون تومانی، توانست سوپراستار سال های بعد سینمای ایران شود.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


گلزار از آن دسته هنرمندانی است که یا به شدت نقد می شود یا به شدت مورد تایید قرار می گیرد. درست است که چهره جذاب او در ابتدا باعث شهرتش شد اما باید این را هم در نظر گرفت که بسیار جذابانی هستند که به سینما آمدند و به چشم بر هم زدنی نیست شدند. پس نمی توان توانایی بازی و هوش او در انتخاب هایش را نادیده گرفت. او از اولین چهره هایی است که با برند ایکات به حوزه تبلیغات وارد شد. با همین جرأت و جسارت هم به خوانندگی ورود کرد و کنسرت هایش این روزها در دسته پرمخاطب ترین ها قرار می گیرد.

علاوه بر هنر به ورزش هم علاقه مند است و کارت مربیگری اسکی هم دارد. جالب است بدانید او هم مانند پوریا پورسرخ روزنامه نگاری هم کرده است. گلزار چند سال هم مجموعه زیبایی برای آقایان داشته که در دهه 90 تعطیل شده است. مرد جذاب و پرکار سینمای ایران با تمام فراز و نشیب ها و حاشیه ها حالا دیگر وارد 40 سالگی شده و تنها امسال را زمان دارد تا به وعدهای که به مخاطبانش داده عمل کند. قول ازدواجش را، آن هم در 40 سالگی...!

در شرایطی که دختران به اصطلاح دم بخت از کمبود خواستگار گله مندند، هر روز ویدئوی جدیدی از خواستگاری از محمدرضا گلزار پخش می شود. سوپراستار سینمای ایران در این زمینه هم طرفداران زیادی دارد و وقتی در یک مصاحبه تصویری از او درباره حواشی پیش آمده (همان خواستگاری های هر روزه) و ازدواجش سوال شد او 40 سالگی را وعده داد.  
الهام حمیدی/ 8 آذر 1356

الهام حمیدی چهارمین بازیگر 40 ساله «ثبت با سند برابر است» بهمن گودرزی است که این روزها پس از دو سال توقیف، خبر اکرانش شنیده می شود. با وجود این که حمیدی به ژانر کمدی به شدت علاقه مند است، بیشتر او را در سریال های جدی و حتی تاریخی مانند مختارنامه، یوسف پیامبر و شهریار دیده ایم. او که قبلا گفته بود به این ژانر علاقه دارد و حتی شاید بیشتر از نقش های جدی بتواند در طنز و کمدی قوی ظاهر شود، حالا در یک فیلم کمدی ماجراجویانه قرار است دیده شود.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


به طور قطع اگر بخواهیم فیلمی که سکوی پرتاب الهام حمیدی شد را انتخاب کنیم مطمئنا سریال «مسافری از هند» است. پس از آن نیز بازی در سریال «زیر تیغ» که به یکی از سریال های به یادماندنی تلویزیون تبدیل شد به شهرتش کمک فراوانی کرد. علاقه زیادی به طراحی لباس دارد، اگر سری به صفحه شخصی او بزنید متوجه این علاقه او می شوید. ظاهرش و کارهای تبلیغاتی که در این زمینه دارد نشان از ذوق و علاقه او به یکی دیگر از رشته های هنری است. در دوره ای مزون لباس هم داشته که به دلایلی ترجیح داده تعطیلش کند.

فعلا کم کار است و به نظر می رسد بیشتر درگیر دیگر علاقه های هنری اش است. شاید برای مخاطبان خانم بازیگر جالب باشد که ببینند این دفعه قرار است در جشن چهل سالگی او با چه هدیه ای غافلگیر شوند. ماجرا از آنجا شروع شد که در یکی از اکران های خصوصی حمیدی دسته گل سنگین و قیمتی که به تعداد سال تولدش بود از یکی از طرفداران خانمش دریافت کرد. ذهن های حسابگر و البته حاشیه ساز تعداد گل ها را ضرب در قیمت یک شاخه گل رز کردند و هزینه این هدیه را 10 میلیون تخمین زدند. حالا باید دید که در جشن 40 سالگی این بازیگر باز هم از این غافلگیری ها در میان است یا خیر.  
حمید گودرزی/ 2 آذر 1356

حمید گودرزی متولد دوم آذر است، بنابراین باید به این بازیگر تبریک ویژه بگوییم. ورود حرفه ای اش به خوانندگی را می توان از دل مشغولی های چهارمین دهه از زندگی او دانست. گودرزی که پس از انتشار اولین ترک خود با نام «پاییز برگشته» به سرعت به سراغ دومین آهنگ رفته است، از طرفدارانش خواسته تا خود را برای کنسرت آماده کنند. البته او در گذشته هم تجربه خوانندگی داشته اما به نظر می رسد این بار قرار است قطعا او را روی استیج ببینیم. شاید کنسرت های شلوغ سوپراستار سینما، محمدرضا گلزار این هوس را در سر او انداخته است.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


با وجود این که او هر روز ویدئوهایی در استودیو و در حال خوانندگی برای مخاطبانش به اشتراک می گذارد، به نظر قصد ندارد از دنیای بازیگری هم هر چند کوتاه دور بماند و این روزها مشغول بازی در ساخته جدید منوچهر هادی، سریال «پاهای بیقراری» است که گفته می شود فیلمبرداری آن تا عید ادامه دارد. فرزاد حسنی، الهام حمیدی و حال حمید گودرزی... جالب است اما می توان گفت این سومین بازیگر 40 ساله این مطلب است که با سریال مسافری از هند به شهرت رسیده است.

شاید بحران 40 سالگی برای او در تنهایی خلاصه شود چرا که زمانی که مهران مدیری (در برنامه دورهمی) مدر خصوص بحران چهل سالگی از او سوال کرد، گفت: «امسال اتفاق بدی برای من رخ داد که نمی خواهم توضیح بدهم و فکر می کنم دوستانم بدانند.» مدیری گفت: «اگر دوستان می دانند اینجا باز کنید.» (خنده) گودرزی گفت: «متاسفانه مجرد شدم. سال بدی برایم گذشت. خیلی اذیت شدم. البته بحران چهل سالگی نمی دانم چی هست. بیشتر به تنهایی فکر می کنم آخه من دوازده سال زندگی کردم.»  
پژمان جمشیدی/ 20 شهریور 1356

بعد از زنده یاد محمد علی فردین، از او می توان به عنوان موفق ترین فوتبالیست یا بهتر بگوییم ورزشکاری که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده است یاد کرد. خیلی دیر وارد این رشته شد و خیلی زود توانست جایگاهش را به دست آورد. همان طور که هم فوتبال حرفه ای را خیلی دیر شروع کرد. واقعیت این است که او از بچگی عاشق فوتبال بوده است اما به خاطر اهمیت خانواده اش به تحصیل تا مدت ها رشته ای دیگر را دنبال کرده است.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


یک گل ملی زد اما سرنوشت ساز. یک طرح هم داد که سرنوشت بازیگر شدنش را رقم زد، آن طرح هم همان ایده اولیه سریال «پژمان» بود، سریالی که با آن توانست خودش را در عرصه بازیگری هم ثابت کند و هم به شهرت برساند.

جمشیدی که به تازگی وارد چهارمین دهه از زندگی اش شده است، نه تنها در مقابل حرف های تند منتقدانش کنار نمی کشد بلکه از فیلمی به فیلم دیگر و از تئاتری به تئاتر دیگر در جریان است. «لونه زنبور» فیلمی به کارگردانی برزو نیک نژاد را از جدیدترین کارهای این بازیگر می توان نام برد که او به مخاطبانش قول پخش این فیلم را در آذر ماه امسال داده است.  
آنا نعمتی/ 20 تیر 1356

دلتنگی خانم بازیگر برای دخترش به سوژه یک فیلم سینمایی تبدیل شد. کارگردان «توقف در لاس وگاس» که این روزها در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش در آمده است، گفته این فیلم را با الهام از بخشی از زندگی بازیگر اصلی این فیلم یعنی آنا خانم نعمتی ساخته است.    
آغاز سال های خوش چهل سالگی!


آنا نعمتی که اول تابستان امسال وارد 40 سالگی شده، با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» به شهرت رسید. دلیل بعدی شهرت روز افزون او ازدواج با یکی از ستاره های درخشان سینما و تلویزیون آن سال ها، ابوالفضل پورعرب بود. او خیلی زود هم بچه دار شد و به دلیل به دنیا آمدن دخترش رایکا درست بعد از به شهرت رسیدن چند سالی را از حرفه اش دور ماند.

می گوید اگر ازدواج نمی کرد الان قطعا مسیر دیگری را در کارش پیش گرفته بود. به غیر از بازیگری به دکوراسیون و مد هم علاقه مند است و در هر دو زمینه فعالیت دارد اما ترجیح می دهد که کارهای مربوط به مزونش را به دوستانش بسپارد و بیشتر وقتش را به بازیگری اختصاص بدهد. 
 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


چهارشنبه, 29 آذر 1396 ساعت 10:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن