تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797658348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایده‌های درآمدزایی با سرمایه کم


واضح آرشیو وب فارسی::

در جامعه امروزی به دلایل مختلف اجتماعی و اقتصادی و ... مقدار هزینه‌ی اولیه مورد نیاز سرمایه‌گذاری برای شروع یک کسب و کار جدید افزایش یافته است. این افزایش هزینه‌ی سرمایه‌گذاری به یک مشکل و دغدغه بسیار بزرگ برای ایجاد یک کسب و کار جدید بخصوص برای جوانان شده است. که با توجه به این امر بسیاری از افراد فکر می‌کنند که با نداشتن سرمایه اولیه نمی‌توانند یک کار جدید را شروع کنند و درآمدی داشته باشند.

ایده‌های درآمدزایی با سرمایه کم



فکر در جامعه‌ی نوین امروزی که روش‌های جدید و جالب بسیاری وجود دارد که می‌توان بدون سرمایه و یا با سرمایه بسیار کم به درآمد بلایی رسید درست نیست. در ادامه این مطلب روش‌های نوین کسب درآمد با سرمایه کم را برای شما بیان خواهیم کرد تا شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که به راحتی و بدون داشتن سرمایه برای خود شغل جدیدی ایجاد کرده‌اند و درآمد مناسبی دارند.

محل کار بدون سرمایه، منزل!

افرادی زیادی هستند که وقتی می‌خواهند کسب و کاری برای خود راه بیاندازند قبل از این‌که به شغل مورد نظر فکر کنند به محل ادامه آن کسب و کار فکر می‌کنند. ولی پیشنهاد ما به شما کار در منزل و کسب درآمد در خانه است که راه‌حل بسیار مناسبی برای ازبین بردن هزینه‌های زیاد محل کار است و سرمایه‌ی زیادی نمی‌خواهد. در این صورت سوالی که پیش می‌آید این است که چه کسب و کارهایی را می‌توان در خانه ایجاد کرد؟

روش‌های بسیار زیادی برای شروع یک درآمدزایی با سرمایه کم در خانه وجود دارد که ما در این مطلب روش‌های کسب درآمد در خانه را در قالب روش‌های نوین کسب درآمد بیان خواهیم کرد.

تلگرام راهی بسیار جدید برای کسب درآمد

یکی از پیام‌رسان‎های پرکاربرد در ایران تلگرام است که همین برنامه قابلیت‌های بسیار زیادی برای درآمدزایی و ایجاد کسب و کار جدید دارد. که این یک فرصت ویژه برای افرادی است که دنبال یک روش نوین و نسبتاً آسان برای درآمدزایی هستند.

امکان ایجاد کانال در تلگرام و افزایش مخاطب مناسب‌ترین روش برای درآمدزایی هستند اما چگونه؟ به این ترتیب که شما می‌توانید یک کانال تلگرامی ایجاد کنید اما باید موضوع این کانال تلگرام یک موضوع پرطرفدار و جذاب باشد و به این ترتیب ممبرهای کانال خود را با روش‌های مختلف افزایش دهید و با افزایش ممبر کانال تلگرام، کانال شما آماده‌ی درآمدزایی می‌شود و شما می‌توانید از آن به عنوان منبع کسب درآمد استفاده کنید.

راه دیگر درآمدزایی در تلگرام ایجاد یک فروشگاه آنلاین در تلگرام است. به این صورت که شما می‌توانید محصولاتی را تهیه کنید و از طریق تلگرام به فروش برسانید. این شغل برای افرادی که هزینه و دانش لازم برای ایجاد سایت فروشگاهی را ندارند بسیار مناسب و پر کاربرد است.

محصولات آموزشی آنلاین

افرادی که در حوزه خاصی تخصص دارند می‌توانند مطمئن باشند که افرادی هستند که مایل‌اند این تخصص را یاد بگیرند. پس همین حالا شروع کنید و در حوزه تخصصی خود اقدام به تولید محصولات آموزشی کنید. که این محصول شما می‌تواند به صورت فایل صوتی، ویدیویی و یا متنی باشد که بسته به تخصص شما باید یک مورد را انتخاب کنید. بعد از تهیه این محصول آموزشی می‌توانید محصول خود را از طریق سایت‌های مختلف به فروش برسانید و درآمد بالایی داشته باشید.

تولید محتوا و نگارش

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در خانه تولید محتوا است. برای این کار شما در ابتدا باید اصول و روش‌های تولید محتوا را یاد بگیرید و چند نمونه کار قوی برای خود تهیه کنید. سپس با استفاده از این نمونه‌ کارها می‌توانید در سایت‌های مختلف اینترنتی به عنوان تولید کننده محتوا فعالیت کنید و مشغول کار شوید. تنها سرمایه‌ای که برای این کار نیاز دارید یک سیستم کامپیوتری است و کمی خلاقیت در نگارش و ادبیات!

پول دیجیتال، روشی نوین برای کسب درآمد

در تمام گزینه‌هایی که گفته شد به دلیل رایج و نسبتاً آسان بودن، افراد زیادی در حال فعالیت هستند، به همین دلیل علاوه بر مشکلات مخصوص به خود، مشکل بزرگ رقابت را نیز دارا هستند و همچنین سقف و محدودیت درآمدزایی دارند. اگر به دنبال روشی هستید که درآمد بالا و بدون محدودیت داشته باشد باید راهی را انتخاب کنید که معمول نشده و نوین باشد. پول دیچیتال، تمامی این موارد را شامل می‌شود، روشی که افراد زیادی از آن اگاهی ندارند و به قول معروف یک بازار ناب برای درآمدزایی با سرمایه کم می‌باشد. کسب درآمد از پول دیجیتال! این حوزه فعالیت شامل روش‌هایی متنوع از جمله کسب درآمد از طریق بیت کوین، وان کوین و ... است که زیرساخت‌های لازم آن نیز در کشور ایران درحال فرآهم سازی می‌باشد.

امیدواریم ایده‌های درآمدزایی با سرمایه کم که در این مقاله سعی شد به چند مورد از آنها اشاره شود مورد توجه و علاقه شما قرار گرفته باشد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن