تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797950620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
  وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش ایسنا، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای در خصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی توضیحاتی را ارائه کرد و اعلام کرد: باعنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی شهریورماه سال 1396 وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره 1147257 مورخ 96/02/11 سازمان اداری و استخدامی کشور) بدین وسیله نتایج نهایی‌آزمون مزبور اعلام می‌گردد، پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش)،گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام کنند. ضمناً داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند. 1 - قبول شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان(ادارات امور اداری) مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند. 2- پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش محل استخدام استان اقدامات ذیل را به عمل آورند.
درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم می باشد در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود. در این اطلاعیه که در کانال رسمی آموزش و پرورش منتشر شده، آمده است که عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌گردد. 3- معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد، براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات امور اداری ادارات کل استانها نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و ... به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.
چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد. 4- درصورت تائید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و .... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظوردر سایت www.medu.ir درج خواهد شد ، مراجعه کنند.

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - 15 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن