تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797793270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمورد جنارو گتوزو؛ کرگدن‌ها دوستی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: درمورد جنارو گتوزو؛ کرگدن‌ها دوستی ندارند
با هم روراست باشیم؛ میلان نیمکتی نیست که برای گتوزو بماند. قیافه او برای اسپانسرها جذاب نیست. مدیران باشگاه شاید دنبال خوش‌قیافه‌ترهایی مثل آنچلوتی باشند که برای خودشان برند مطمئنی دارند.
مردم سرزمین ایتالیا خوش‌لباسند و خوش‌غذا؛ خوش‌قیافه و خوش‌هیکل. این خوش، احتمالا صفتی است که برای آنها کاربردهای زیادی دارد. رشک جهانند از این همه خوش و خوشی. به مربیان‌شان نگاه کنید. خوش‌سیماترین بازیکنان و مربیان را دارند. مالدینی، نستا، مانسینی، بوفون و مونتلا. در چنین جایی گتوزو بودن، احتمالا خیلی دلنشین نیست. خوش‌سیما که نباشی هیچ، حتی خوش‌تکنیک هم نباشی. کارت زدن باشد و تخریب کردن؛ اما گتوزو حالا قرار است کاری را انجام بدهد که احتمالا از خوش‌قیافه‌ها برنمی‌آید. او باید میلان را وادار کند به جدی بودن و سنگین بازی کردن. قرار است کرگدن سنگین‌وزن میلان برای مدتی دنیای سلبریتی‌های خوش‌پوش میلان را با دنیای دیگری عوض کند. او قرار است میلانی‌ها را وادار کند بیشتر از همیشه عرق بریزند و این احتمالا بزرگ‌ترین دستاورد و ماموریت او خواهد بود. با هم روراست باشیم؛ میلان نیمکتی نیست که برای گتوزو بماند. قیافه او برای اسپانسرها جذاب نیست. مدیران باشگاه شاید دنبال خوش‌قیافه‌ترهایی مثل آنچلوتی باشند که برای خودشان برند مطمئنی دارند. گتوزو شاید تنها مرد دوران ‌گذار باشد، یکی که قرار باشد فصل را به نیمه یا پایان برساند تا باشگاه سر فرصت بتواند افکارسنجی کند، از طریق مدیران روابط‌عمومی و آر‌اند بی‌، فهرستی از مربیان دارای ویژگی‌های لازم برای نشستن روی نیمکت میلان را به دست بیاورد و دست آخر، کار را بسپارد به یکی که کرگدن نباشد، یکی که دوربین‌ها برای شکارش صف بکشند و اسپانسرهای محیطی و خدماتی بخواهند با او قراردادهای جداگانه‌ای امضا کنند تا تبلیغ برندشان را به دست او بسپارند. گتوزو احتمالا برای تبلیغ لوازم شکار خوب باشد یا مثلا وسایل و تجهیزات بدنسازی! با این همه کسی چه می‌داند، شاید او هم مانند زیدان، آنقدر خوش‌اقبال باشد که بتواند از نیمکت موقتی که به او سپرده‌اند به‌خوبی محافظت کند. کسی چه می‌داند؟ شاید او هم بتواند میلان را نگه دارد. شاید بتواند از نیمکت سرخ و سیاه‌پوشان سنگری بسازد که آنچلوتی و دیگر خوش‌قیافه‌ها به‌سادگی نتوانند فتحش کنند. برد نخست میلان را یک هفته دیرتر از موعد موعود به دست آورد، چه گلی که سنگربان ساسولو در دقیقه آخر از وقت‌های اضافه، وارد دروازه میلان کرد و سبب شد تا او در آخرین صدم‌های ثانیه، دو امتیاز از دیدار نخست را از کف بدهد. با این همه دو گل بوناونتورا بود که در بازی با بولونیا، برد نخست را به میلان او هدیه داد. حالا کرگدن در تنهایی‌های خود به این فکر می‌کرد که حق با دم‌جنبانک بود که او نیز قلبی دارد که زیر این پوسته ضخیم، پنهان شده. تنها باید به این قلب فرصتی برای عاشق شدن داد تا کرگدن‌ها نیز از تنهایی دور بمانند.

تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - 13 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن