تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796367195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترفند خاص مدیرعامل قلابی برای کلاهبرداری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ترفند خاص مدیرعامل قلابی برای کلاهبرداری
مردی که خودش را مدیرعامل شرکت بازرگانی معرفی و با ترفندی خاص از رانندگان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مردی که خودش را مدیرعامل شرکت بازرگانی معرفی و با ترفندی خاص از رانندگان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

 مأموران کلانتری مشیریه ساعت ١٥ روز ١٨ آبان حین گشت‌زنی متوجه درگیری راننده تاکسی با فردی شدند که قصد داشت با موتورسیکلت از محل متواری شود. راننده تاکسی با مشاهده مأموران به آنها اعلام کرد این شخص مبلغ یک‌میلیون‌و ٦٠٠ هزار تومان از وی گرفته و اکنون قصد فرار دارد که بلافاصله مأموران این شخص را دستگیر کردند. متهم در اظهارات اولیه به مأموران گفت: راننده با من دوست است و این مبلغ پول را به‌عنوان قرض به من داده، اما حالا پشیمان شده و به‌دروغ عنوان می‌کند او را فریب داده‌ام. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ١٤ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «سه روز قبل متهم را به‌عنوان مسافر دربست از اسلامشهر و به مقصد ابتدای باغ‌فیض سوار ماشین کردم. طی مسیر این شخص مدعی شد مدیرعامل یک شرکت است و چندین شرکت زیرمجموعه شرکت اوست و یکی از دفاتر نمایندگی شرکتش نیز در رباط‌کریم قرار دارد. این شخص در مسیر، مدام با تلفن صحبت می‌کرد و پشت تلفن می‌گفت: «خانم هرکس به شرکت آمد و نیازمند بود، از یک تا ٢٠ میلیون تومان به او کمک کنید» و در ادامه صحبت‌هایش، درباره معاملات میلیاردی صحبت می‌کرد. زمانی‌که سر صحبت را با وی باز کردم، او مدعی شد می‌تواند من را به‌عنوان راننده شخصی‌اش استخدام کند اما باید قبل از آن هزینه بیمه را پرداخت کنم تا او ماشین شرکت را به من تحویل دهد».

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «با این شخص قرار ملاقات گذاشتم. زمانی‌که او در محل قرار حاضر شد، مبلغ یک‌میلیون‌و ٦٠٠ هزار تومان درخواستی‌اش را به او تحویل دادم. پس از پرداخت پول، متهم مدعی شد تا دقایقی دیگر یک پرادو را تحویل من خواهد داد. در مدتی‌که همراه این شخص منتظر آمدن خودرو پرادو ادعایی او بودیم، در یک لحظه متوجه شدم قصد دارد تا با یک پیک‌موتوری از محل متواری شود که مانع کارش شدم. این شخص در کمال خونسردی عنوان کرد تا دقایقی دیگر ماشین خواهد آمد اما من مانع رفتنش شدم و در ادامه از مردم درخواست کمک کردم که با حضور مأموران در محل، او دستگیر شد. در بررسی سوابق متهم پرونده به نام «اسماعیل. ک» (٥٢ساله) که در اظهارات اولیه منکر هرگونه کلاه‌برداری شده بود، وی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه کلاه‌برداری که بارها دستگیر و روانه زندان شده، شناسایی شد.

در ادامه تحقیقات و با شناسایی تعداد دیگری از مال‌باختگان که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد کلاه‌برداری قرار گرفته بودند، مشخص شد «اسماعیل» تحت عنوان مدیرعامل شرکت‌های بازرگانی و به بهانه استخدام افراد با حقوق ماهانه سه میلیون تومان همراه با بیمه و دیگر مزایا، اقدام به کلاه‌برداری از آنها کرده و به بهانه پرداخت حق بیمه از سوی متقاضیان استخدام، مبالغی را از ٥٠٠ هزار تومان تا یک‌میلیون‌و ٦٠٠ هزار تومان از آنها دریافت کرده است.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی دقیق متهم از سوی تعدادی از شکات و مال‌باختگان، متهم به‌ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتا به کلاه‌برداری از این افراد اعتراف کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: با اعتراف صریح متهم به کلاه‌برداری‌های مشابه به منظور شناسایی سایر شکات دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است و از مال‌باختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به این پایگاه واقع در خیابان نبرد‌شمالی، میدان نبرد، انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

منبع: روزنامه شرق




۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن