تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796632748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه به لحظه با قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: قرعه مرگ در انتظار مورینیو و کونته لحظه به لحظه با قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا
لحظه به لحظه با قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بعدازظهر امروز برگزار می‌شود. به گزارش ایلنا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هفته گذشته به پایان رسید و از ساعت 14:30 امروز به میزبانی مقر یوفا در شهر نیون سوئیس مرحله حذفی این دوره از رقابت‌ها قرعه کشی خواهد شد. برای اولین بار در ادوار این رقابت‌ها پنج تیم انگلیسی به مرحله حذفی راه یافته‌اند. منچستر سیتی، منچستر یونایتد، چلسی، تاتنهام و لیورپول توانستند از طریق گروه‌های مربوطه به مرحله‌ی حذفی راه پیدا کنند. در ادامه درباره اینکه تیم‌های چگونه برابر هم قرار خواهند گرفت و نحوه قرعه کشی آشنا می‌شوید: تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی:
جدول
  سید اول: بارسلونا، بشیکتاش، لیورپول، منچسترسیتی، منچستر یونایتد، رم، پاریس سن ژرمن، تاتنهام
سید دوم: بازل، بایرن مونیخ، چلسی ،یوونتوس، پورتو، رئال مادرید، سویا، شاختار دونتسک   وضعیت 16 تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی: منچستریونایتد: ژوزه مورینیو مطمئنا قصد دارد از حضور رئال مادرید در دور بعدی جلوگیری کند، سرمربی که به همراه پورتو و اینترمیلان قهرمانی در چمپیونز لیگ را کسب کرده است. بایرن مونیخ هم گزینه سختی برای شاگردان مورینیو خواهد بود، تیمی که به همراه یوپ هاینکس نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده است. سخت ترین حریف آنها می‌تواند پاری سن ژرمن باشد. شاختار دونسک و یوونتوس، دو رقیب مرموز شیاطین سرخ هستند.
1
چلسی: شاگردان آنتونیو کونته از گروه سختی با حضور اتلتیکو مادرید و رم به عنوان تیم دوم صعود کردند و آرزوی قرعه آسانی در این مرحله دارند. بشیکتاش می‌تواند آسانترین گزینه برای چلسی باشد و بارسلونا و پاری سن ژرمن هم کابوس آبی‌ها هستند.
چلسی
لیورپول: لک لک‌ها تا به حال یک قهرمانی در لیگ قهرمانان داشته‌اند. راه صعود آنها به مرحله حذفی شگفت آفرین بود. 7 گل در دو بازی پایانی گروه E آنها را به کابوس تیم‌های ضعیف تبدیل کرد. شاگردان یورگن کلوپ با 23 گل زده در مرحله گروهی بهترین آمار تیم‌های انگلیسی در این دوره را به نام خودشان ثبت کردند. حریفان احتمالی لیورپول در این مرحله رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستریونایتد هستند.
3
منچسترسیتی: منچسترسیتی گواردیولا به دنبال کسب تاریخی ترین نتایج است و رهبر لیگ برتر انگلیس با اختلاف چشمگیری از گروه F صعود کردند. اگرچه آنها موفق بوده‌اند اما اینکه حریفان احتمالی‌شان رئال مادرید و بایرن مونیخ باشد، واهمه دارند. 
5
تاتنهام: با صدرنشینی شاگردان مائوریسیو پوچتینو از گروهی که رئال مادرید و دورتموند در آن حضور داشتند حالا یوونتوس، شاختاردونسک و بایرن مونیخ رقبای احتمالی‌شان هستند.
7
بارسلونا: سرمربی: ارنستو والورده/ ستاره: لیونل مسی/ بهترین نتایج: قهرمانی در سال‌های 1992, 2006, 2009, 2011, 2015 تیمی که در این دوره نیمار را در اختیار نداشت با 6 امتیاز اختلاف و اقتدار در صدرنشینی همانند لالیگا به مرحله حذفی راه پیدا کرده است.
مسی
بشیکتاش: سرمربی: سونل گونش/ ستاره: جنک تسون/ بهترین نتیجه در لیگ قهرمانان اروپا / جام اروپا: یک چهارم نهایی 1987 قهرمان فصل پیش لیگ ترکیه با ایستادن در صدر گروه G به همراه پورتو راهی مرحله حذفی شده و اگر چه این فصل همانند فصل قبل نتایج بی نظیری نداشته‌اند و در رده پنجم لیگ ترکیه حضور دارند، اما تعداد کمی از باشگاه‌ها هستند که از سفر به استانبول لذت خواهند برد. احتمال تقابل این تیم با پنج نماینده انگلیسی بیشتر است. پاری سن ژرمن: سرمربی: اونای امری / ستاره: نیمار/ بهترین نتیجه درلیگ قهرمانان اروپا / جام اروپا: نیمه نهایی 1995 میلیاردرهای فرانسوی که با خریدهای داغ و جنجالی در تابستان لیگ قهرمانان را اولویت خودشان قرار داده اند هم امتیاز با بایرن مونیخ از گروه B صعود کردند. نیمار و ادینسون کاوانی به همراه کیلیان ام باپه مثلث هجومی خطرناکی هستند که نتایج درخشانی را این فصل رقم زده‌اند. رم: مربی: دی فرانچسکو / ستاره: ادین ژکو / بهترین نتیجه جام اروپا: فینال جام اروپا 1984 با درخشش ادین ژکو که اخیرا عنوان بیست و یکمین بازیکن برتر سال 2017 از نگاه نشریه فرانس فوتبال را به دست آورد، رم موفق شد در گروه C بالاتر از چلسی به حذفی راه پیدا کند. رم در این دوره حریف دست و پا بسته‌ای نبود و در خانه با سه گل از سد چلسی گذشته بود.   بازل: سرمربی: رافائل ویکی / ستاره: دیمیتری اوبرلین / لیگ قهرمانان اروپا/ بهترین نتیجه جام اروپا: یک چهارم نهایی 1974 بازل در گروهی که منچستریونایتد قرار داشت به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و به عنوان تیم دوم گروه A جواز حضور در مرحله حذفی را دریافت کرد. موفق ترین نتیجه آنها در این مرحله شکست 5 بر صفر بنفیکای پرتغال بود. دیمیتری اوبرلین ستاره بازل در این بازی‌ها بود که از تیم سالزبورگ به صورت قرضی برای بازل بازی می‌کند.   بایرن مونیخ: سرمربی: یوپ هاینکس/ ستاره: رابرت لووندوفسکی /  لیگ قهرمانان و جام اروپا: قهرمان در سال‌های 1974، 1975، 1976، 2001، 2013 با شروع کند بایرن در لیگ قهرمانان، آنجلوتی برکنار شد و هاینکس هدایت این تیم را برعهده گرفت؛ سرمربی که آخرین بار در سال 2013 قهرمانی را برای باوارایی‌ها رقم زده بود. آنها می‌توانستند به عنوان تیم دوم راهی حذفی شوند اما با تفاضل گل بهتر بالاتر از پاری سن ژرمن قرار گرفتند تا قرعه آسانتری در انتظارشان باشد.   یوونتوس: سرمربی: ماسیمیلیانو آلگری/ ستاره: پائولو دیبالا / بهترین نتیجه لیگ قهرمانان و جام اروپا : فاتح 1985، 1996 یووه بار دیگر به قدرت دفاعی‌اش متکی است اما پائولو دیبالا در خط حمله آنها را به یکی از مرگبار ترین متصدیان اروپا تبدیل کرده است. ملی پوش آرژانتینی هر چند در مرحله گروهی تنها یک گل به ثمر رساند اما جدی ترین تهدید برای تیم‌های این مرحله است.     ...... تیم‌های صدرنشین مرحله گروهی دور رفت رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی، طی روزهای 13، 14، 20 و 21 فوریه به مصاف حریفان می‌روند و دیدارهای برگشت را در خانه طی روزهای 14، 13، 7 و 6 مارس میزبانی می‌کنند. بنابراین 16 مارس مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی می‌شود و 3 و 4 آپریل دور رفت و 10 و 11 آپریل مرحله برگشت این دوره برگزار خواهد شد. 24 و 25 ماه آپریل دور رفت و 1 و 2 ماه مِی دور برگشت مرحله نیمه نهایی برپا خواهد شد. فینال چمپیونز لیگ امسال هم در تاریخ بیست و ششم ماه مِی به میزبانی شهر کیف برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۲:۲۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن