تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796704654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دادگاه کشاندن احمدی‌نژاد؛تصمیمی درست یا عجولانه؟ /احمدی‌نژاد تصور می‌کرد مردم بخاطرش قیام می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: به دادگاه کشاندن احمدی‌نژاد؛تصمیمی درست یا عجولانه؟ /احمدی‌نژاد تصور می‌کرد مردم بخاطرش قیام می‌کنند
عضو ارشد جامعه روحانیت معتقد است: در گذشته چهره آقای احمدی‌نژاد و همراهان ایشان برای جامعه کاملاً شناخته نشده بود، ولی به مرور زمان و از سال 1392 به این طرف، با اعلام و بیان برخی از مطالب، نتیجه کار معلوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : عضو ارشد جامعه روحانیت معتقد است: در گذشته چهره آقای احمدی‌نژاد و همراهان ایشان برای جامعه کاملاً شناخته نشده بود، ولی به مرور زمان و از سال 1392 به این طرف، با اعلام و بیان برخی از مطالب، نتیجه کار معلوم شد.

به گزارش نامه نیوز ، حاشیه‌های دولت‌مردان نهم و دهم، همچنان ادامه دارد؛ اما این‌بار احمدی‌نژاد تنها نیست. بقایی و مشایی هم وی را فعال‌تر از گذشته همراهی می‌کنند و همچون ادبیات دولت گذشته، تهدید به افشاگری کرده‌اند. در خصوص رفتارهای اخیر این گروه، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، گفت: ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید: الغرِيقُ يتشبَّثُ بكُلّ حَشيش (آدمی که در حال غرق شدن است، به هر چیزی دست می‌اندازد، شاید نجات پیدا کند.) به‌نظرم باید سه مطلب را در مورد این آقایان بپذیریم. مطلب اول این است که از روی تجربه، خلاف و تخلف در بین اینها به وفور دیده می‌شود؛ حالا به هر شکلی، از تخلف مالی گرفته تا ادعای خلاف واقع. بارها آقای احمدی‌نژاد در سخنرانی‌هایش اعلام کرده بود که لیست مفسدین در جیب من است و اگر بخواهم اسم می‌برم، اما هیچ‌گاه چنین نکرد. یا صحبت از مافیا در کشور می‌کرد. اما هیچ‌گاه نه این موارد را مطرح کرد و نه آن لیست را به مراجع ذی‌صلاح قانونی تحویل داد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: نکته دوم این‌که، در گذشته چهره آقای احمدی‌نژاد و همراهان ایشان برای جامعه کاملاً شناخته نشده بود، ولی به مرور زمان و از سال 1392 به این طرف، با اعلام و بیان برخی از مطالب، نتیجه کار معلوم شد. الآن دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید اینها اشکال نداشتند. به‌عبارت دیگر، چهره اینها به قدری شناخته شده که جای انکار باقی نمانده است.

عضو جامعه روحانیت، گفت: نکته سوم این‌که، اینها نگران مطلب بدتری هستند. پیش خود می‌گویند الآن که اعتبار و آبرویمان در خطر است، نکند بدهکار هم بشویم! الآن هم موارد تخلف‌شان در حال اعلام شدن است و نگرانند نکند وضع بدتر شود. لذا شروع کرده‌اند به بیان عباراتی نظیر «تمامش کنید» و یا «معلوم نیست نتیجه‌ای داشته باشد» و به قول ما طلبه‌ها «ثم ماذا؟» بعدش که چی؟ به‌نظرم می‌آید اینها به همین دلیل که وضع برای‌شان بدتر نشود، دست به چنین اقداماتی می‌زنند؛ وگرنه «آن که پاک است و حسابش با همه خلق درست / چه غم از پرسش فردای قیامت دارد؟»

اکرمی تأکید کرد: کسی که خلاف نکرده، محاکمه هم که بشود، نتیجه مشخص است و تبرئه خواهد شد. بنده وقتی در خیایان راه می‌روم اگر کسی فریاد بکشد «آی دزد، آی دزد» وقتی من نباشم، هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهم، مگر غیر از این باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص نوع برخورد با این گروه در آینده گفت: یک زمان است که همه چیز مملکت از اقتصاد و سیاست گرفته تا اخلاق، روی روال است و وضعیت عادی است که در آن حالت برخورد با فردی که خلاف کرده است، یک‌جور است. گاهی هم هزار رقم مشکل در کشور هست. باید ملاحظه هم بکنیم و در این شرایط اگر بخواهیم یک مرتبه آقای احمدی‌نژاد را بکشانیم به دادگاه، چه می‌شود؟ باید مراعات کرد، بالاخره یک بدی هست، یک بدتری؛ آنانی که اهل مصلحت‌اندیشی و اهل شناخت مفید از غیر مفید هستند، می‌بایست قضایا را سبک سنگین کنند و تصمیم عجولانه‌ای نگیرند.

اکرمی در پایان گفت: همین کارهای اینها، موجب شناخت بیشتر افکار عمومی می‌شود. یاد دارم روزی که آقای احمدی‌نژاد یازده روز در خانه ماند، باور اولیه‌اش این بود که همه ایران قیام می‌کنند؛ بعد دید یازده نفر هم سراغ او نیامدند. این خودش نشان‌گر سقوط و افول است. هرشخصی خودش می‌داند که حرفش خریدار دارد یا نه. به‌نظرم این نوع کارها افکار عمومی را در جهت شناخت رویکرد منفی این افراد، بیشتر قانع می‌کند.



۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن