تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796435099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین قرعه‌کشی بزرگ بعد از جام‌جهانی/ پرسپولیس به الهلال نمی‌خورد؛ العین در کمین استقلال!


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: دومین قرعه‌کشی بزرگ بعد از جام‌جهانی/ پرسپولیس به الهلال نمی‌خورد؛ العین در کمین استقلال!
دومین قرعه‌کشی بزرگ بعد از جام‌جهانی/ پرسپولیس به الهلال نمی‌خورد؛ العین در کمین استقلال!

قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا این هفته به انجام می رسد. به گزارش ایلنا، روز جمعه بود که در کاخ کرملین روسیه قرعه کشی جام جهانی 2018 انجام شد و تیم ملی ایران در گروه مرگ قرار گرفت و با تیمهای پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد. اما این پایان قرعه کشی های آذرماه نیست. چهارشنبه پانزدهم آذرماه قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیای سال 2018 برگزار می شود و نمایندگان ایران رقبای خود را خواهند شناخت.  این احتمال وجود دارد که پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی و شاید ذوب آهن در گروه مرگ قرار بگیرند و با تیمهایی نظیر الهلال، الدوحیل، العین، السد، الاهلی و ... هم گروه شوند و کار سختی پیش روی خود داشته باشند. سال قبل پرسپولیس در سخت ترین گروه حضور داشت اما موفق شد به مرحله بعدی راه پیدا کند. در ادامه با ساز و کار قرعه کشی این رقابت ها که بسیار هم پیچیده است آشنا می شوید: در مرحله اول گوی از میان قهرمانان سه کشور ایران، قطر و امارات نام قهرمان یکی از این کشورها انتخاب خواهد شد و به ترتیب دیگر نمایندگان یکی از این سه کشور در گروه های چهارگانه و در جایگاه های A1، B2، C3 و D4 قرار می گیرند.   سه کشور ایران، قطر و امارات کشورهایی هستند که 3+1 سهمیه در فصل جاری مسابقات دارند و نماینده چهارم در صورت انتخاب در پلی آف در جایگاه چهارم قرار خواهند گرفت و در صورت شکست در دیدار پلی آف، تیم برتر به این جایگاه دست پیدا خواهد کرد.
1
در مرحله دوم، باز هم از میان قهرمان سه کشور ایران، قطر و امارات یک گوی از گلدان خارج می شود و در جایگاه B1 قرار می گیرد. دیگر نمایندگان این کشور به ترتیب در جایگاه های C2 و D3 قرار می گیرند و نماینده برنده دیدار نماینده چهارم این کشور در مرحله پلی  آف به گروه اول و جایگاه A4 منتقل می شود.
2
در مرحله سوم، تنها قهرمان باقی مانده از میان سه کشور ایران، قطر و امارات مشخص می شود و در جایگاه های C1، D2 و A3 قرار خواهند گرفت و باز هم برنده دیدار نماینده این کشور در دیدار پلی آف، در جایگاه B4 جای می گیرد.
3
قهرمان کشور عربستان یعنی الهلال در جایگاه D1 قرار می گیرد اما برای مشخص شدن جایگاه تیم دوم کشور عربستان یعنی الاهلی دو سناریو وجود دارد: سناریو اول می گوید که اگر قهرمان لیگ قطر در دو جایگاه A1 یا B1 قرار بگیرد، الاهلی در جایگاه A2 قرار می گیرد. سناریو دوم می گوید که اگر قهرمان لیگ قطر در جایگاه C1 قرار بگیرد، نماینده عربستان در جایگاه B3 قرار خواهد گرفت. در مرحله چهارم، قهرمان لیگ ازبکستان در یکی از دو جایگاه موجود در گروه A و B یعنی ( A2 یا B3) قرار می گیرد و همچنین برنده دیدار پلی آف شماره 4 میان دو کشور ازبکستان و اردن در جایگاه C4 قرار خواهد گرفت. به این ترتیب مطمئنا چهار تیم الدوحیل قطر، پرسپولیس ایران، الجزیره امارات و الهلال قطر در یک گروه قرار نخواهند گرفت اما این احتمال وجود دارد که شاهد خلق گروه مرگ در مسابقات جام جهانی برای تیم های ایرانی باشیم. به طور مثال پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ممکن است در صورت قرار گرفتن در صدر گروه دوم مسابقات، با الاهلی عربستان یا قهرمان لیگ ازبکستان، السد قطر و شاید العین امارات هم گروه شود. همچنین اگر نام پرسپولیس به عنوان سومین گوی از گلدان خارج شود، استقلالی ها باید با الهلال عربستان هم گروه شوند و این احتمال وجود دارد که آبی های تهرانی با العین امارات در صورت موفقیت در مرحله پلی آف و السد قطر هم گروه شوند. برای تراکتورسازی نیز احتمال قرعه مرگ وجود دارد و شاید نماینده تبریز با الدوحیل قطر، العین امارات و الاهلی عربستان هم گروه شود. حال باید دید روز چهارشنبه کدام یک از تیمهای ایرانی در گروه سخت تری قرار خواهند گرفت. احتمالا در این فصل با حل مشکل ایران با نمایندگان عربستانی شاهد بازی های جذاب تری خواهیم بود و دیگر از شر ورزشگاه سلان قابوس عمان خلاص خواهیم شد.

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ ۱۹:۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن