تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797618588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام وضعیت کیفیتی خودروهای داخلی (+جدول کامل و جزئیات خودرو )


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اعلام وضعیت کیفیتی خودروهای داخلی (+جدول کامل و جزئیات خودرو )
گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.
بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آبان‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین چهار خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند. به گزارش عصر ایران، بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در آبان‌ماه امسال در گروه سبک و در بخش وانت، وانت تندر شرکت ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین تر 500 میلیون ریال به خود اختصاص داد و وانت‌ مزدا کارا 2000 تک کابین بهمن موتور و وانت سایپا 151 شرکت سایپا بن‌ رو با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.
در این کلاس قیمتی وانت‌های‌ مزدا کارا 2000 دو کابین بهمن موتور، آریسان ایران خودرو دیزل و وانت‌های نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.
وانت پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل نیز در کلاس قیمتی بالاتر از 500 میلیون ریال تنها خودرویی بود که توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند. 9 خودروی سواری با 4 ستاره کیفی  همچنین در بخش سواری خودروهای نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور و گرند ویتارای شرکت ایران خودرو خراسان در سطح قیمتی بالاتر از صد میلیون تومان با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. این دو خودرو در ارزشیابی مهرماه امسال نیز چهار ستاره را کسب کرده بودند .
در سطح قیمتی 75  تا 100 میلیون  تومان نیز خودروهای هیوندا 20i کرمان موتور و کیاسراتوی شرکت سایپا موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند.
تیگو 5 مدیران خودرو، هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان و JAC-S5 کرمان موتور نیز در این کلاس قیمتی با کسب سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار گرفتند. همگی خودروهای این کلاس قیمتی در ارزشیابی شهریورماه به همین اندازه ستاره کیفی به دست آورده بودند.
از سوی دیگر در کلاس قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان خودروی هیوندا 10i ساخت شرکت کرمان موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد و چانگان CS35 سایپا- سیتروئن ، آریزو 5 مدیران خودرو، JAC-J5 کرمان موتور، برلیانس H330 پارس خودرو و آریواتوماتیک بن رو توانستند سه ستاره کیفی به دست آوردند. در این کلاس قیمتی لیفان X60 کرمان موتور نیز یک ستاره به دست آورد.
همچنین در سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر پارس خودرو و خودروهای پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک ایران خودرو با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
خودروهای تندر 90،رانا، دنا پلاس، پژو 206، پژو 206SD همگی از ایران خودرو به همراه تندر 90 پارس خودرو و آریو دنده ای بن رو در این کلاس قیمتی سه ستاره کیفی به دست آوردند.
همچنین خودرو NEW MVM315 مدیران خودرو، سورن و سمند تبریز شرکت ایران خودرو، پژو پارس ایران خودروی فارس و پژو پارس ایران خودرو مازندران دو ستاره در این کلاس قیمتی در آبان ماه به دست آوردند.
خودروهای دنا، دانگ فنگ H30 و پژوپارس همگی از محصولات ایران خودرو نیز توانستند در این ماه در کلاس قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان  دو ستاره ای شوند.
چهار خودروی پژو 405 خراسان از محصولات ایران خودرو خراسان، تیبا 2 شرکت سایپا و ساینا و تیبای سایپا- سیتروئن نیز همگی در این کلاس قیمتی در این ماه موفق به کسب یک ستاره کیفی شدند.
در کلاس قیمتی پایین تر از 25 میلیون تومان  نیز دو خودروی سایپا X131 و سایپا X132 شرکت سایپا و همچنین سایپا X131 پارس خودرو هر کدام تنها یک ستاره به دست آوردند. این خودروها در ارزشیابی مهر ماه نیز یک ستاره ای بودند. 4 خودروی سنگین 4 ستاره ای در آبان‌ماه  اما در گروه سنگین و در بخش کشنده‌ها خودرو کشنده اسکانیا R450 ماموت دیزل، کشنده‌های ولوو FM460 و FH500 از سایپا دیزل همگی چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.
در بخش مسافری تنها خودروی تولیدی اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال ساخت شرکت عقاب افشان بود که دو ستاره کیفی توانست به دست آورد.
گفتنی است که کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل در بخش کامیونت سه ستاره کیفی به دست آورد و کامیونت الوند سایپا دیزل یک ستاره ای شد.
در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو FVR بهمن دیزل چهار ستاره ای شد و کامیون ایسوز NPR75M از دیگر محصولات بهمن دیزل سه ستاره به دست آورد. جدول کامل وضعیت کیفیتی خودروها در آبان ماه/ برای مشاهد جدول در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نماید  

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - 05 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن