تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796416518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از خودروهای ماهیندرا در نمایشگاه خودروی تهران/ توليدات جديد در رنج قيمتي ٥٠ تا ٦٠ ميليون تومان (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رونمایی از خودروهای ماهیندرا در نمایشگاه خودروی تهران/ توليدات جديد در رنج قيمتي ٥٠ تا ٦٠ ميليون تومان (+عکس)
توليدات جديد اين شركت در رنج قيمتي ٥٠ تا ٦٠ ميليون تومان با تيراژ هفت تا ١٠ هزار دستگاه خواهد بود.
عظيم خودرو روزگذشته در روز ویژه خبرنگاران از سه خودرو ايكس يو وي ٥٠٠ ،كي يو وي ١٠٠ و پيكاپ اسكورپيو رونمايي كرد. به گزارش عصر ایران علاالدين بروجردي رييس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي در مراسم رونمايي از اين خودروها اظهار اميدواري كرد كه اين خودرو به كشورهاي توسعه يافته صادر شود و گفت: در توليد اين خودروها بايد استاندارد حفظ و ارتقا يابد و هرچه سريع تر نسبت به داخلي سازي آن ها نيز اقدام شود. در ادامه بابك وطن خواه مديرعامل عظيم خودرو نيز در اين مراسم با اشاره به ورود ماهيندرا به ٢٠ صنعت دنيا اظهار كرد:در حال حاضر گردش مالي اين شركت حدود ١٨ ميليارد دلار است. او ادامه داد: در قرارداد عظيم خودرو با ماهيندرا توليد همه محصولات اين شركت پيش بيني شده و بر اين اساس توليد سه خودرو از سال آینده در عظيم خودرو اغاز خواهد شد.
رونمایی از خودروهای ماهیندرا در نمایشگاه خودروی تهران/ توليدات جديد در رنج قيمتي ٥٠ تا ٦٠ ميليون تومان (+عکس)

وطن خواه افزود: از امضاي قرارداد تا شروع توليد بازه ١١ ماهه خواهيم داشت و با گشايش ثبت سفارش، تعداد محدودي خودرو كامل بر اساس تعهدات وارد ميشود.
رضا عظيمي رييس هيات مديره عظيم خودرو نيز در اين مراسم اظهار اميدواري كرد: كه با همكاري دولت و مجلس روند توليد اين خودروها به زير ٨ ماه برسد و گفت: توليدات جديد اين شركت در رنج قيمتي ٥٠ تا ٦٠ ميليون تومان با تيراژ هفت تا ١٠ هزار دستگاه خواهد بود. او رنج قيمتي پيكاپ اين شركت را ٨٠ تا ٩٠ ميليون تومان عنوان و تصريح كرد: اين شركت سال ها خدمات پس از فروش ساير برندها را ارايه كرده و حال نوبت ارايه خدمات پس از فروش نشان هاي اين شركت است.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم پراوین شاه، مشاور ارشد گروه ماهیندرا با بیان اینکه پیشینه تاریخی وسیع، در طی 2000 سال گذشته تعاملات بسیاری را از طریق تجارت و فرهنگ با یکدیگر داشته اند. گفت: همکاری های اقتصادی بین دو کشور طی 2 دهه گذشته همواره رو به رشد بوده، حجم معاملات تجاری بین دو کشور از مرز 9 میلیارد یورو در سال 2016 عبور کرده است.
به گفته او انتظار می رود تا با بازگشایی بندر چابهار فرصت های سرمایه گذاری دو کشور روز به روز افزایش یابد. از آنجایی که اقتصاد های ایران و هند به طور وسیعی مکمل یکدیگر هستند، همچنان فرصت های بسیار و بالقوه ای جهت همکاری های بین دو کشوروجود دارد. از این رو شرکت ماهیندرا تصمیم دارد تا با نگرشی مثبت به بازار ایران ورود پیدا کند.
پراوین شاه با بیان اینکه در این فرصت اخرین نسخه از محصولات خود شامل XUV500 بنزینی با گیر بکس اتوماتیک و برترین تکنولوژی ها و امکانات رفاهی و مشخصات فنی متناسب با هر نوع از جاده ها، KUV100 بنزینی با طراحی کم نظیر و جسورانه یک Compact SUV و نسل جدید وانت های دیزلی توربو شارژ با گیربکس دستی 6 دنده ای و قابلیت بکسل 2.5 تنی را رونمایی کردیم.
اوا ادامه داد: مفتخریم که با شرکت توسعه صنایع تولیدی عظیم خودرو در ایران همکاری بلند مدت خود را آغاز کرده ایم. صنعتی با تولید بیش از یک میلیون خودرو در سال بدون شک یک حرکت استراتژیک برای ماهیندرا بوده تا محصولات جهانی خود را به بازار ایران عرضه کند.
مشاور ارشد گروه ماهیندرا همچنین با اشاره به اینکه در طی ماه های گذشته و پس از بررسی های ما در بازار ایران محصولاتی را عرضه خواهیم کرد که مطابق با استاندارد ها و مقررات این کشور تهیه شده اند اظهارکرد: فروش محصولات فوق الذکر از ژوییه 2018 به بعد آغاز خواهد شد و همواره با شرکت عظیم خودرو در تلاش جهت آغاز تولید این محصولات با عمق ساخت داخل بالا در ایران هستیم.
گفتنی است ماهیندرا شرکتی است با حضور در بیش از 100 کشور و با دارا بودن بیش از 200.000 پرسنل در سراسر جهان. در 20 زمینه صنعتی مکمل اقتصاد های مدرن موفق به کسب درآمدی بالغ بر 19 بیلیون دلار شده است به طوریکه 50% در آمد ذکر شده حاصل از فعالیت ها در خارج از خاک هند است.
همچنین در بازار های صادراتی خودرو، شرکت ماهیندرا سالانه 40000 دستگاه در بازارهایی نظیر آفریقای جنوبی، جنوب آسیا، تونس، استرالیا، نیوزیلند، ایتالیا، آمریکای لاتین شامل شیلی و پرو، فیلیپین و تایوان صادر می کند.
گروه ماهیندرا همچنین به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه تولید انواع خودروهای برقی شامل سواری وتجاری سبک در هند شناخته می شود. ما همچنین درمسابقه های فرمول 1 با خودرو های خود شرکت می کنیم.  

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - 27 November 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن