تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797608137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش را آمریکایی‌ها به وجود آوردند/ اسرائیل نافع اصلی درگیری میان مسلمانان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: علی لاریجانی: داعش را آمریکایی‌ها به وجود آوردند/ اسرائیل نافع اصلی درگیری میان مسلمانان
داعش را آمریکایی‌ها به وجود آوردند/ اسرائیل نافع اصلی درگیری میان مسلمانان

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناراحتی اسرائیلی‌ها از سرکوبی داعش تاکید کرد: اکنون آنها به دنبال ایجاد مشکلاتی برای لبنان هستند. به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه دهمین مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی که در استانبول برگزار شد، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی TRT ترکیه ضمن تشکر از میزبانی این کشور، روابط دوجانبه ایران و ترکیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همزمان نشست سوچی در حال برگزاری است که ایران، ترکیه و روسیه نیز در آن حاضر هستند که این امر حاصل افزایش روابط دوستانه است لذا لازم است در کنار روابط سیاسی، روابط اقتصادی نیز افزایش یابد.
تروریست‌های سوریه بعد از شکست داعش در کشورهای دیگر پراکنده می‌شوند وی با اشاره به تأثیر نشست سوچی در حل بحران سوریه اظهار داشت: کشورها این اراده را پیدا کرده اند تا بحران سوریه را از طریق راه حل سیاسی برطرف کنند که در این زمینه همکاری روسیه، ترکیه و ایران بسیار مثبت بوده و امروز توانسته اند تروریسم را در منطقه از بین ببرند از این رو این مذاکرات شروع خوبی بود که منجر به شکست داعش در عراق و سوریه شد. رئیس مجل با مهم دانستن آزادسازی سرزمین های تحت تصرف داعش و ضربه جدی که این گروه تروریستی در منطقه خورد، اظهار داشت: البته ممکن است این تروریسم به جاهای دیگر ورود کند چون جنس تروریست‌هایی که در سوریه هستند تروریست‌های مهاجر هستند و ممکن است به جای دیگر بروند و مسأله و مشکلات امنیتی ایجاد کنند لذا در حال حاضر فقط زمین‌های تحت تصرف از آنها باز پس گرفته شد. هدف آمریکایی‌ها ایجاد درگیری میان مسلمانان به نفع اسرائیل است لاریجانی آمریکایی‌ها را مسبب اصلی بروز تروریسم در منطقه دانست و تصریح کرد: به تاریخ آمریکایی‌ها بنگرید که طالبان را چه کسی به وجود آورد؛ سابقا در همین زمینه از بی نظیر بوتو سوال شد که چرا طالبان را به وجود آوردید و وی گفت به ما نگویید طالبان را ما به وجود آوردیم چرا که یک مثلث طالبان را به وجود آورد؛ ضلع اصلی آن آمریکا و انگلیس بودند که ایده ایجاد طالبان را دادند، ضلع دیگر عربستان و امارات بودند که کمک مالی کردند و ضلع دیگر پاکستان بود که از نیروهای آن از اینجا جذب شدند. وی با بیان اینکه داعش را نیز آمریکایی‌ها به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: حتی خانم کلینتون در کتاب خاطرات خود اعتراف کرد که آمریکایی‌ها داعش را به وجود آورده‌اند البته تصور آنها از به وجود آوردن تروریست‌ها هدف دیگری بود اما در نهایت همواره خودشان گرفتار می‌شوند ضمن اینکه هدف اصلی آنها این است که درگیری میان مسلمانان ایجاد کنند تا اسرائیل استفاده آن را ببرد و امروز اسرائیلی ها از اینکه داعش سرکوب شد خیلی ناراحت هستند و دنبال ایجاد مشکلاتی برای لبنان هستند. حضور ایران در عراق و سوریه به درخواست دولت‌های این کشورها بود رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه آمریکایی‌ها قصد دارند کشورها را نسبت به ارتباط با ایران نگران کنند، ابراز داشت: اکنون که داعش از میان رفته می‌خواهند ماجرای جدیدی درست کنند لذا در حالی به ایران اتهام می‌زنند که ما تاکنون به هیچ کشوری تجاوز نکرده‌ایم و این آمریکایی‌ها بوده‌اند که همواره کشورها را تهدید می‌کنند در غیر این صورت حضور ما در عراق و سوریه به درخواست دولت‌های آنها و برای مبارزه با تروریسم بود. لاریجانی تاکید کرد: زمانی که داعش در سوریه ضربه خورد آمریکایی‌‌ها به سراغ ایجاد به هم ریختگی‌های دیگر در منطقه می‌روند از این رو ترکیه و ایران باید مراقبت کنند تا گرفتار مسائل جدیدی نشوند.


۱۳۹۶/۰۹/۰۳ ۱۵:۴۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن