تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796844489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلی آف های مهم مقدماتی جام جهانی برای فوتبال ایران (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پلی آف های مهم مقدماتی جام جهانی برای فوتبال ایران (+عکس)
اگر پرو و استرالیا پیروز شوند. ایران با یکی از4  تیم صربستان - مراکش - پاناما - نیجریه  همگروه می شود که شانس ساده بودن گروهش فقط 25درصد است اما اگر هندوراس و نیوزلند پیروز شوند ایران  با یکی از 5 تیم هندوراس - پاناما - نیوزلند - مراکش و نیجریه  هم گروه می شود که شانس ساده شدن گروهش 60 درصد است. 
جهارشنبه و پنج شنبه دو پلی اف برگزار می شود که هر دو پلی آف تاثیر مستقیمی در سختی و آسانی گروه ایران در مسابقات جام جهانی خواهد داشت.    به گزارش عصرایران ، تا ساعاتی دیگر دو پلی آف اقیانوسیه-آمریکای جنوبی و آسیا-آمریکای شمالی برگزار می شود. تیم های پرو و نیوزلند ساعت 5 صبح پنج شنبه به میدان می روند و تیم های استرالیا و هندوراس ساعت 12:30 چهارشنبه. این دیدارها تاثیر مستقیمی در قرار گرفتن تیم ها در سیدهای مختلف دارند و همین سبب می شود که گروه ایران امکان سخت شدن یا آسان شدن را داشته باشد.   
پلی آف های مهم مقدماتی جام جهانی برای فوتبال ایران (+عکس)
جدولی که می بینید جدول گلدان های 4 گانه جام جهانی برای قرعه کشی است. جدولی که در سید دو و سه  یک جای خالی و در سید  چهار هم دو جای خالی دارد. با مشخص شدن تکلیف دیدار دانمارک و ایرلند حالا از میان دانمارک و پرو یکی سید دو خواهد بود و این بستگی دارد به دیدارهایی که برگزار می شود.  پلی آف آمریکای جنوبی-اقیانوسیه بین دو تیمی برگزار می شود که امکان قرار گرفتن در سید دو و سید چهار مسابقات را دارند.پرو و نیوزلند . بازی رفت مسابقات 0-0 شده است و بازی برگشت در پرو برگزار می شود. این دیدار با احتمال بالا با پیروزی پرو و به ضرر ایران به پایان خواهد رسید. در حالی که یک جای خالی در سید دوم مسابقات باقی مانده پرو در صورت صعود در گدان دوم قرار می گیرد.   حضور پرو در گلدان دوم به معنی حضور دانمارک در سید سوم است و صربستان به سید چهارم سقوط می کند. حضور صربستان در سید چهارم امکان قرعه سخت برای ایران را بیشتر می کند.    تیم ملی ایران نمی تواند با دیگر تیم های آسیایی هم گروه شود و به این شکل در سید چهارم با تیم های ژاپن ، کره جنوبی ، عربستان هم گروه نمی شود. از سویی دیگر تیم ملی مراکش هم قرعه ساده ای برای ایران نخواهد بود و با حضور صربستان ایران 2به 5 شانس سخت شدن گروهش را دارد. اما اگر پرو شکست بخورد که بعید است ایسلند به گلدان دوم می رود. هم ممکن است از گلدان دو قرعه ساده ای داشته باشیم و هم صربستان با ایران هم سید می شود و در نتیجه با حضور نیوزلند و پاناما  قرعه سیدچهارم 2به 5 بسیار ساده خواهد بود.    در دیگر بازی پلی آف هندوراس با استرلیا در سیدنی بازی می کنند . این بازی هم به احتمال زیاد به ضرر ایران به پایان می رسد. اگر استرالیا مقابل هندوراس پیروز شود با نتیجه 0-0 دیدار رفت این تیم به جام جهانی می آید و در سید چهارم قرار می گیرد حضور استرالیا یک تیم به آسیایی ها اضافه خواهد کرد و تعداد تیم هایی که می توانند از این سید با ایران هم گروه شوند را از 5 تیم به 4 تیم کاهش می دهد.    اگر پرو و استرالیا پیروز شوند. در سید 4 ، 4تیم آسیایی قرار می گیرند و  ایران فقط با یکی از4  تیم صربستان - مراکش - پاناما - نیجریه  همگروه می شود که شانس ساده بودن گروهش فقط 25درصد است . یعنی قرعه ساده برای ایران در گلدان 4 فقط پاناما خواهد بود. چون نیجریه که همین امشب قدرتش را به آرژانتین نشان داد و صربستان و مراکش تکلیف مشخصی دارند.اما اگر هندوراس و نیوزلند پیروز شوند ایران  با یکی از 5 تیم هندوراس - پاناما - نیوزلند - مراکش و نیجریه  هم گروه می شود که شانس ساده شدن گروهش 60 درصد است. نیوزلند ضعیف ترین تیم جام خواهد بود و هندوراس و پاناما هم تیم های ضعیف بعدی.

تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 14 November 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن