تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797786181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده‌ی پردیس‌گیم در هفته‌ای که گذشت - قسمت 15


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

دوستان عزیز پردیسی امیدوارم حال همتون خوب باشه و چه در زندگی شخصی چه در زندگی گیمینگ هفته خوبی سپری کرده باشید. یک هفته دیگر هم به پایان رسید و بار دیگر همراه شما هستیم تا با یکدیگر قسمت دیگری از طرح "خانواده پردیس‌گیم" را رقم بزنیم. در این قسمت نیز مانند قبل می‌خواهیم از تجربیات سرگرم‌کننده خود در هفته‌ی گذشته بگوییم، حالا می‌خواهد گیم باشد و یا فیلم و سریال و حتی کتاب!؛ اینجا محلی برای بحث دوستانه میان ما خانواده پردیس‌گیم است.  مقدمه رو بیشتر از این طولانی نکنیم و بریم سراغ گپ و گفت این هفته! سید مهدی میرشاهدهی - نویسنده و منتقد پردیس‌گیم پروفایل من - وبلاگ من هفته‌ی گذشته در دنیای گیم بیش‌تر مشغول تجربه‌ی Nioh بودم. راستش به نظرم بازی اونقدری که گفته میشه به سری Souls شباهت نداره و البته (حداقل تا جایی که من پیش رفتم) اونقدری که گفته میشه سخت نیست. بازی از سری Souls خیلی سریع‌تره (صرفا دارم در مورد سری Souls صحبت می‌کنم و نه Bloodborne) و به شدت لوت ‌محوره. اونقدر غرق لوت می‌شید که ممکنه فکر کنید دارید یه دیابلو کلون بازی می‌کنید:دی.

بعد از هر مرحله هم باید بین لوت‌هاتون بگردید و سلاحی که  Stat بهتری انتخاب کنید، در هر حالی که من توی Dark Souls 3 از وقتی که Dark Sword پیدا کردم دیگه سلاحم رو تغییر ندادم و صرفا تو آهنگری آپگریدش می‌کردم. مورد بعدی و البته مهم‌ترین مورد هم وجود Stanceها و Samurai Skillهاست که یه لایه‌ی جدیدی به مبارزات اضافه کردند و برای داشتن بهترین تجربه از بازی باید کاربردشون رو یاد بگیرید. در مورد سحتی هم نکته‌ای باید در نظر داشته باشید نوار Ki و مدیریت کردنشه. تفاوتی که با سری Souls داره اینه که میتونید بعد از ضربه زدن تا حدی بازیابیش کنید و این کار شدیدا تو بازی (مخصوصا موقع مبارزه با دشمنان غیر انسان) مهمه. یک مقداری هم صرف تجربه‌ی Hitman کردم. Elusive Target اول، دوباره فعال شده بود (و فکر میکنم هنوز هم فعال باشه) و خوشبختانه با موفقیت و ریت Silent Assassin به درک واصلش کردم:دی. مرحله‌ی واقع در Sapienza رو به صورت Silent Assassin, Suit Only به اتمام رسوندم. کار سختی نبود فقط نیازمند اینه که چند باری اون مرحله‌ رو تموم کرده باشید و مپ مرحله رو بشناسید. در دنیای سینما اما منی که گاهی ماهی یک بار هم فیلم نمیبینم، 3 فیلم Gangs of New York، Sin City و Casablanca رو دیدم. در مورد Gangs of New York حرف خاصی ندارم بزنم جز اینکه از فیلم (و مخصوصا بازی دنیل دی لوییس) خیلی لذت بردم. از بخش اول Sin City خوشم اومد اما بقیه‌ش چندان به نظرم جالب نبود. رنگ‌بندی (البته اگه بشه بهش گفت رنگ‌بندی:دی) فیلم اما خیلی به نظرم جالب اومد و برام عجیبه که تا حالا نمونه‌ش رو توی بازی‌ها ندیدم. البته شنیدم که The Saboteur یه چیزی شبیه به این رو داره اما تجربه‌ش نکردم که بدونم. از کازابلانکا خیلی خوشم اومد و فیلم مورد علاقه‌ی هفته(:دی) بود. برخلاف انتظارم میخکوبم کرد و متوجه گذر زمان نشدم. شخصیت ریک به نظرم عالی بود. از بازی همه‌ی بازیگرها هم لذت بردم. در کل به نظرم به جز Sin City که خب سلیقه‌ای هست، دو فیلم دیگه رو حتما ببینید. البته احتمالا هر کسی که اهل فیلمه هر سه فیلمی که گفتم رو دیده:دی.  محسن واعظی - نویسنده‌ و گرافیست پردیس‌گیم پروفایل من - وبلاگ من تو هیچ وقت واقعاً نمیدونی که حافظه‌ی کوتاه مدتت چقدر ضعیفه، تا وقتی که یکی ازت میخواد هفته‌ای که گذروندی رو تو یکی دو بند شرح بدی :دی! بعد از گذشت بیش از یک ماه، آخرین نسخه‌ی آنچارتد (میراث گمشده) رو داخل کنسول گذاشتم و میتونم بگم همه چیز همونجوری بود که انتظار میرفت. هر وقت میخوام آنچارتد رو مورد ستایش قرار بدم، این سوال به صورت غریزی توی ذهنم ایجاد میشه که آنچارتد به غیر از گرافیک چه چیزی برای ارائه داره ؟ فقط برای چند لحظه تصور می کنم اگه آنچارتد با سطح گرافیکی اکثر بازیهای نقش آفرینی ارائه می شد، چقدر مورد ستایش قرار می گرفت؟

وقتی بحث شخصیت پردازی "نیدین راس" و یا آنتاگونیست بازی "عسو" به وسط میاد، واژه ی نچسب محترمانه ترین لغتیه که به ذهنم میرسه. در جای جای کات‌سین‌ها ، لحظه‌هایی پیش میومد که احساس می‌کردم مخاطب قراره در جریان عمیق‌تر شدن رابطه‌ی بین "نیدین راس" و "کلویی" قرار بگیره و با اون ارتباط بر قرار کنه، اما این اتفاق نمیفته! به هر حال فارغ از بحث شخصیت پردازی، چیزی که در آنچارتد جدید از اون لذت بردم، همون چیزی بود که از هر آنچارتد دیگه‌ای در زمان خودش لذت بردم، گیم پلی روان و گرافیک تحسین برانگیز!  خارج از دنیای بازی هم با یه اپلیکیشن به نام "Azar" آشنا شدم که به کاربر اجازه می ده به صورت رندومی با یه کاربر دیگه ویدیو چت داشته باشه! بیشترین چیزهایی که باهاشون مواجه شدم، قلیون ، پیژامه ، سیبیل و انگشت وسط بود بنابراین مطمئن نیستم که بخوام اون اپ رو دوباره باز کنم :دی! با یه سایت هم به نام RainyMood.com آشنا شدم که در اون فقط صدای بارون پخش می شه! بنابراین به لطف این سایت و یادآوریش به این نکته که می تونم اتمسفر مورد علاقه‌م ( حال و هوای بارونی ) رو در اتاقم ایجاد کنم، با ترکیب صدای بارون و چند آهنگ امبینت و پست راک لحظات آرامش‌بخشی رو تجربه کردم ! سه تا از آهنگ های بند پست راک The Best Pessimist به صورت مداوم در حال پخش بودن ("Hearts" – "Above the fog part 1" – "Above the fog part 2" ) که شدیداً پیشنهاد می کنم از دست ندین . اگر هم به دنبال یه آهنگ بک گراند هستین که برای نوشتن و فکر کردن مناسب باشه ، آهنگ "The Reckoning of man" از "Burzum" رو به پلی لیست خودتون اضافه کنین . پرهام آقاخانی - نویسنده ، منتقد و مسئول بخش موسیقی پردیس‌گیم پروفایل من - وبلاگ من هفته‌ی پیش واقعا هفته‌ی شلوغی بود. ولی با این حال، وقت پیدا کردم تا یه سری از عناوین جدید و قدیمی رو تجربه کنم. اول از همه، بالاخره در ویچر 3 به ماموریت The Battle of Kaer Morhen رسیدم و یه حال‌گیری اساسی رو شاهد بودم که کسانی که این بازی رو انجام داده باشن، کاملا می‌دونن که دارم در مورد چی حرف می‌زنم. بعد از اون هم به صورت اتفاقی به انجام Hand of Fate 2 پرداختم که تا الان واقعا فراتر از انتظاراتم ظاهر شده و کار توضیح دادنش رو میذارم برای نقد و بررسیش که به زودی شاهدش خواهید بود. به مناسبت عرضه شدن Yu-Gi-Oh! Duel Links برای استیم، یه مدت زمانی رو هم در این بازی سپری کردم که بازی جالبیه و همچنین به خاطر ساده بودنش نسبت به سایر نسخه‌ها، بهترین گزینه برای کسانی هست که می‌خوان شروع به انجام بازی‌های این سری بکنن.

خوشبختانه بعد از سورپرایز THQ Nordic درباره‌ی Titan Quest و عرضه کردن بتای Spellforce 3، تصمیم گرفتم وضعیت سایر IPهای قدیمی‌ای که این کمپانی داره رو هم بررسی کنم و اینجا بود که متوجه شدم پارسال در کنار عرضه‌ی دوباره نسخه PC، یه پورت از Neighbors From Hell یا همون همسایه جهنمی خودمون برای اندروید و iOS هم عرضه شده. همین باعث شد تا دیداری دوباره با Woody و همسایه‌ی غیر قابل تحملش داشته باشم و برام جالب بود که بعد از این همه سال، هنوز چیزی از ارزش‌های این بازی کم نشده و انجام دادنش هنوز هم لذت بخشه. البته نه روی موبایل؛ چون انجام بعضی کارهای ساده مثل عوض کردن توپ فوتبال با بولینگ رسما به کابوستون تبدیل میشه. پس حتما از PC یا تبلت استفاده کنید! در بحث سینما هم که پیکسار با اون تریلر کوتاه The Incredibles 2 حسابی گرد و خاک به پا کرده و هایپ همه رو به حداکثر رسونده. توصیه می‌کنم اگر برنامه دارید که این فیلم رو تهیه کنید و قسمت اول رو ندیدید، سریعا نسبت به دیدنش اقدام کنید و ترجیحا سراغ نسخه‌ی دوبله فارسی برید؛ چون به شخصه عقیده دارم دوبله‌ی فارسی این فیلم، یکی از بهترین‌هاست. در نهایت امیدوارم هفته‌ی خیلی خوبی رو سپری کنید و از یورش بی رحمانه‌ی Gaben و استیم هم جان سالم به در ببرید! محمد تقوی - نویسنده و منتقد پردیس‌گیم پروفایل من با توجه به اینکه کم کم به آخر سال نزدیک میشیم و یک بدبختی‌ای که بچه های تحریریه (و کلا ژورنالیست های گیمینگ) دارن اینکه به اندازه ی کافی بازی نکردن و میریزیم سر هر بازی کوچک و بزرگی که وقت نکردیم بریم و به خودمون لعنت می کنیم که چرا اینقدر از وقتمونو سر فیفا تلف می کنیم!

برای همین اول از همه سراغ Life Is Strange: Before The Storm رفتم و با وجود تغییر سازنده‌اش، پیش از طوفان دوباره من رو پرتاب کرد به دنیای غریب و فوق العاده ای که توی بازی اصلی بود و یا حیرتا! چه شخصیت های درست با پرداخت فوق العاده ای! چه صحنه های حیرت انگیزی! و چه موسیقی بی نظیری! کل Life Is Strange روی مضامینی مثل بلوغ و مشکلات خانوادگی به ظرافت دست می ذاره، اونم در شرایطی که حتی معدود فیلمها تونستن اینقدر سیر گذر از نوجوانی رو خوب به تصویر بکشن. معتقدم اگر بازی رو نرفتید یا دوستش ندارید، یک اختلاف نظر اساسی با هم داریم که باید حل شه! در کنار اینها کمی AC Origins رفتیم و طبق پیش بینی که کردم بودم آقای اشرف اسماعیل بازم سورپرایزمون کرد و باید بگم Origins یه رببوت خیلی نرم و لطیف سری عه و به خوبی به وظیفه اش عمل کرده و من رو دوباره به سمت سری برگردوند. نمیگم بازی بی نقصه و با چند تا از مکانیکهای بازی اساسی مشکل دارم ولی به نظرم مسیری که اوریجینز پی گرفته، خیلی امیدوارکننده است و شدیدا خوشبینم به ادامه ی سری. انتهای هفته هم به Battlefront II رسیدیم که فعلا ترجیح میدم که سکوت کنم ولی احتمالا تعدادی از رکوردهایی که توی سایت هست رو بشکونه! راستی اگر حال و هوای فیلم دیدن داشتید یه سر به فیلمهای استیون سودربرگ بزنید. هر چند Logan Lucky رو ندیدم ولی از بین کارهاش سه گانه ی اوشن و Haywire بهت پیشنهاد می کنم دوستان عزیز پردیسی اکنون نوبت شماست. خوشحال می‌شویم از تجربیات جالب خود در هفته‌ی گذشته برای ما و سایر دوستانتان بگویید ...



7 آذر 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن