تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797888386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکنان شهرداری فومن در پنج ماه اخیر یک ریال هم دریافت نکرده‌اند/اکثر بازیکنان قهرمان نیم‌فصل پیشنهاد‌های خوبی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه/سینا معتدل: تیم فوتبال شهرداری فومن در حالی که حتی در یک بازی خارج از خانه خود به دلیل مشکلات مالی حضور پیدا نکرد با صدرنشینی، نیم‌فصل اول گروه سوم رقابت‌های دسته دوم را به پایان رساند.سید علی یحیی زاده فوروارد این تیم نیز با ۹ گل زده آقای گل نیم‌فصل این مسابقات شد. او که  متولد سال۶۹ و اهل شهر فومن است حدود چهار سال است که در تیم شهرداری فومن فعالیت می‌کند.یحیی زاده پیش‌ازاین نیز در تیم‌های امید داماش وپاس گیلان سابقه حضورداشته است.

بازیکن گلزن تیم فوتبال شهرداری فومن در گفت‌وگو با گیل نگاه با اشاره به  وضعیت مالی نامناسب این تیم گفت: با وجود آن که ما حتی به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم در یک بازی خارج خانه حضور پیدا کنیم اما صدرنشین نیم‌فصل شدیم.این بازیکن جوان افزود:تیم شهرداری فومن از لحاظ فنی شرایط خوبی داشت و تنها مسائل مالی ما را اذیت می‌کرد و هنوز هم این مسائل پابرجاست چون متأسفانه کسی هم نیست از مسئولین شهری که به این مشکل رسیدگی کند اما با تمام این مسائل وعدم حضور در  یک دیدار با ۵امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به مقام اول گروه دست پیدا کردیم.یحیی زاده اضافه کرد؛مسئولیت این تیم همان‌طور که از اسم آن پیداست با شهرداری فومن است ولی هیچ جوابی از طرف شهردار و مجموعه شهرداری به ما نداده‌اند. به‌طوری‌که نزدیک به ۵ماه است حتی یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم.این بازیکن گیلانی با انتقاد از وضعیت حاکم بر این تیم گفت:بسیاری از تیم‌های خارج از استان یا حتی داخل استان برای برد یا تساوی هم پاداش دریافت می‌کنند اما با وجود آن که تعدادی از بازیکنان تیم ما متاهل هستند و خرج خانواده خود را بر عهده‌دارند ماهاست حقوق دریافت نکرده‌اند.بی‌مهری‌ها و بی‌پولی‌ها باعث جدایی مربی شهرداری فومن شدآقای گل نیم‌فصل اول لیگ دسته دوم ایران درباره کادر فنی و جدایی محسن عاشوری از این تیم هم به گیل نگاه گفت: کادر فنی خیلی خوبی داشتیم. ولی این بی‌مهری‌ها و بی‌پولی‌ها باعث شد ایشان هم با کادر خود از تیم بروند. کاری هم واقعاً از دست آقای عاشوری برنمی‌آمد چون تمام فشارها روی ایشان وجود داشت.این مهاجم گلزن درباره مربی موقت تیم شهرداری فومن هم گفت:در حال حاضر این تیم زیر نظر آقای قربانی فعالیت می‌کند.

یحیی زاده درباره انتشار شایعاتی در خصوص احتمال جدایی چند بازیکن فومن ازجمله او و تیزرو در نیم‌فصل اول به خاطر مسائل مالی توضیح داد؛ اگه شرایط به این منوال باشد خیلی از بازیکنان ما قصد جدایی دارند و با توجه به نتایج درخشان تیم پیشنهاد‌ها زیادی هم به دست ما رسیده است.بدون یک جلسه تمرین به همدان می رویماو درباره بازی‌های آینده شهرداری فومن هم گفت:روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه بدون یک جلسه تمرین به مصاف شهرداری همدان می‌رویم .آن‌هم در حالی که فومن شهری است که از سرمایه‌گذار و منابع مالی خوبی برخوردار است اما متأسفانه مسئولین شهر از این منابع استفاده نمی‌کنند. مسئولین استان، تیم شهرداری فومن را نجات دهندآقای گل نیم‌فصل اول لیگ دسته دوم ایران افزود: از مسئولین استانی درخواست می‌کنم  که تیم شهرداری فومن را نجات بدهند چرا که نجات این تیم نجات ۳۰ بازیکن و خانواده‌هایشان است که از این طریق نان می‌خورند.او اضافه کرد همچنین کمک به شهرداری فومن نجات هواداران فوتبال فومن است که به این تیم عشق می‌ورزند مخصوصاً حالا که تیم شخصیت پیداکرده است و در تمام ایران این تیم را می‌شناسند .یحیی زاده اضافه کرد فومن سال‌ها در دسته‌های بالای کشوری تیم نداشت و همه از نبود تیم گله می‌کردند اما حالا که تیم وجود دارد بیایند و کمک کنند.این بازیکن جوان  در بخش دیگری از گفت‌وگو با تشکر از هواداران تیم فوتبال شهرداری فومن گفت:جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم . متأسفانه روز به روز به دلیل همین مشکلات،آن‌ها هم دیگر دل ودماغ حضور در ورزشگاه را ندارند و تعدادشان کمتر از روزهای پرشور اول بود. یحیی زاده در پایین گفت طی ماه‌های گذشته خیلی از تماشاگران ما را می‌بینند و درخواست می‌کنند به خاطر هواداران یک هفته دیگر تحمل‌کنید اما پس از گذشت چند ماه هنوز هم خبری نشده است.
۳۰ آبان ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن