تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796616107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه امدادرسانی‌ها به زلزله‌زدگان تا ۳ ماه دیگر/ بی‌نظمی و هجوم مردم مانع از امدادرسانی مطلوب


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ادامه امدادرسانی‌ها به زلزله‌زدگان تا ۳ ماه دیگر/ بی‌نظمی و هجوم مردم مانع از امدادرسانی مطلوب
رئیس جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: از شب گذشته تا کنون 5000 دستگاه چادر در سرپل ذهاب، 3000 دستگاه چادر در ثلاث باباجانی، 3000 چادر در قصرشیرین، 3000 دستگاه چادر در ازگله، 2000 تخته چادر در جوانرود و یکهزار دستگاه چادر در دالاهو توزیع شده است.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر علی‌اصغر پیوندی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعهد هلال‌احمر برای تامین اقلام امدادی خانواده‌های زلزله‌زده، گفت: بر این اساس شب گذشته نیروهای هلال‌احمر تمامی توان خود را برای تامین چادر مورد نیاز زلزله‌زدگان به کار بستند و در نهایت  5000 دستگاه چادر و 10 هزار تخته پتو در سرپل ذهاب، 3000 دستگاه چادر و 6000 تخته پتو در ثلاث باباجانی، 6000 دستگاه چادر در قصرشیرین، 3000 دستگاه چادر در ازگله و 2000 تخته چادر در جوانرود و یکهزار دستگاه چادر و 3000 تخته پتو در دالاهو توزیع شده است.


به گزارش آفتاب‌نیوز، به گفته وی، اقلام امدادی به اندازه کافی در انبارهای هلال‌احمر موجود است و به منطقه ارسال شده است، اما با توجه به شرایط نامساعد منطقه؛ مشکلاتی در توزیع به وجود آمده است. منطقه زلزله‌زده حدود 30 هزار خانوار جمعیت داشته و این در حالی است که تا کنون نزدیک به 50 هزار دستگاه چادر در منطقه توزیع شده است.


انتقال مواد غذایی مورد نیاز زلزله‌زدگان با 10 فروند بالگرد هلال احمر


دکتر پیوندی با اشاره به اینکه 10 فروند بالگرد جمعیت هلال احمر مواد غذایی مورد نیاز زلزله‌زدگان را منتقل کرده است، اظهار کرد: هم اکنون بررسی‌های جدید در مناطق تحت تاثیر زلزله آغاز شده و هر کجا نیاز به تامین دوباره چادر باشد، در اختیار هموطنان قرار گرفت و با توجه به اینکه برخی مردم آسیب‌دیده برای دام‌های خود نیز نیاز به چادر داشتند، درصورت نیاز دوباره آنها، تامین خواهد شد.


تاکید اساسی هلال‌احمر کمک نقدی برای زلزله‌زدگان است


کمک‌های نقدی مردم به زلزله زدگان در اسرع وقت تبدیل به کالای مورد نیاز می‌شود


وی با اشاره به اینکه 50 هزار سبدغذایی آماده توزیع میان زلزله‌زدگان است، گفت: پیشنهاد و تاکید اساسی هلال‌احمر کمک نقدی برای زلزله‌زدگان است؛ چراکه تنوع کالاها ارائه خدمت را با مشکل مواجه می‌کند، در حالی که کمک‌های نقدی مردم در اسرع وقت با توجه به نیاز واقعی زلزله زدگان، تبدیل به کالای مورد نیاز آنها و خریداری می شود.


اعزام تیم‌های حمایت روانی و عاطفی برای زلزله زدگان




به گفته رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم‌های حمایت روانی و عاطفی جمعیت هلال‌احمر نیز برای کمک به هموطنان به منطقه اعزام شده‌اند تا علاوه بر تسکین آلام زلزله‌زدگان خدمات روانپزشکی لازم را به آنها ارائه کنند.


امدادرسانی به زلزله‌زدگان تا 3 ماه دیگر ادامه دارد




رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین درباره میزان مشارکت‌های مردمی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، گفت: تاکنون مشارکت مردمی برای ارائه کمک‌های خود به هموطنان آسیب‌دیده از زلزله خوب بوده است، اما با توجه به اینکه تا دو یا سه ماه آینده همچنان نیاز به امدادرسانی به زلزله‌زدگان برای رسیدن آنها به حداقل شرایط ثبات قبل از زلزله داریم؛ لذا از مردم نوع‌دوست ایران تقاضا می‌شود همچنان به کمک‌های نقدی خود به زلزله‌زدگان ادامه دهند.




وی در پاسخ به ادعاها و انتقادات مبنی بر  خالی بودن انبارهای امدادی به علت ارسال محموله به سایر کشورها از جمله میانمار، با رد این ادعاها توضیح داد: هلال‌ احمر ایران در مجموع 100 تن محموله برای میانمار ارسال کرده و لذا نه تنها ادعای خالی بودن انبارهای هلال‌احمر به این علت صحت ندارد، بلکه ذخیره انبار هلال‌ احمر بسیار مطلوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در انبارهای هلال‌احمر هزاران تن اقلام امدادی وجود دارد و در زلزله اخیر فقط استان تهران 600 تن محموله به منطقه ارسال کرده است.


به گفته دکتر پیوندی، مشکل اصلی که اکنون در مناطق زلزله‌زده با آن مواجه‌ایم، نه خالی‌بودن انبارها و نبود اقلام امدادی، بلکه متاسفانه بی‌نظمی‌های بسیاری است که از سوی مردم در هنگام توزیع پیش می‌آید و لذا با توجه به شرایط نامساعد روانی و این بی‌نظمی‌ها، اقلام عادلانه توزیع نشده و برخی بیش از نیاز خود بردند و برخی اصلا کمکی نگرفتند؛ در مجموع اکنون بسیاری از مشکلات برطرف شده و با همکاری نیروی انتظامی از امروز شاهد نظم مناسبی در توزیع خواهیم بود.




وی در پاسخ به سؤال ایسنا در زمینه سرقت محموله امدادی هلال احمر، گفت: موضوع سرقت محموله ها مطرح نبوده، بلکه بیشتر ناشی از بی‌نظمی و هجوم برای دریافت کمک‌ها از سوی مردم بوده و موجب شده است برخی خودروهای حامل اقلام امدادی پیش از رسیدن به مقصد از اقلام امدادی خالی شود.








۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن