تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796401295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی ۱۲ هزار ناوگان حمل‌ونقل برای بازگشت زائران اربعین/توزیع روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار غذا بین زائران در مرزها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آمادگی ۱۲ هزار ناوگان حمل‌ونقل برای بازگشت زائران اربعین/توزیع روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار غذا بین زائران در مرزها
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از آمادگی ۱۲ هزار ناوگان حمل‌ونقل برای بازگشت زائران اربعین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : شهریار حیدری؛ سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد تدابیر اندیشیده شده برای بازگشت زائران اربعین گفت: از قبل از عزیمت زوار، تمهیدات لازم در ستاد اربعین صورت گرفته است و هم‌اکنون آمادگی لازم در پایانه‌های مرزی برای بهره‌برداری از تمامِ ظرفیتِ گیت‌ها همانند خروج زائران وجود دارد.


او ادامه داد: کمیته اسکان و تغذیه نیز مهیای استقبال از این عزیزان است و این آمادگی وجود دارد که به هر تعداد ورودی زائر به کشور، یک وعده غذایی داده شود؛ یعنی اگر همزمان ۱۰۰ هزار یا ۲۰۰ هزار نفر از هر مرزی به کشور وارد شد، به تعداد آنها غذای آماده فراهم خواهد بود. زائرانی که صبح برسند، وعده صبحانه خواهند داشت و مسلماً تا قبل از ظهر به طرف شهرهای خود حرکت می‌کنند و آن دسته که ظهر برسند، ناهار میل می‌کنند و قاعدتاً تا قبل از شام به سمت شهرهای خود رهسپار خواهند شد.


حیدری با بیان اینکه تا روز گذشته نزدیک به ۲۵ هزار سرویس برای جابجایی بازگشتگان از مراسم اربعین ارائه شده است، به آمادگی کاملِ کمیته حمل و نقل اشاره کرد و افزود: این کمیته هم در حوزه حمل و نقل عمومی و هم در بخش ناوگان خصوصی که به نوعی مدیریت‌اش بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، همه امکانات خود را با توجه به شرایط مبادی ورودی، بسیج کرده و با ۱۲۰۰۰ ناوگان حمل و نقل، آماده ارائه ۶۰ هزار سرویسِ رفت و برگشت برای تسریع امر جابجایی زائران است.


وی درباره وضعیت زائرانی که خودروهای خود را در پارکینگ‌های مرزی متوقف کرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به بروز برخی مشکلات در سالهای قبل، امسال مدیریت پارکینگ‌ها ساماندهی شد و بر اساس آن هر فردی که خودرویش را در هر پارکینگ عمومی پارک کرده باشد باید بداند که مسئول پارکینگ، متعهد به تحویل خودرو است؛ حال چه خودرو جابجا شده باشد، چه نشده باشد.


سخنگوی ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: دراین باره به مدیران حمل و نقل و راهداری استانهای ایلام و خوزستان بصورت عموم و به فرمانداری‌ها و سازمانهای نظارتی مرتبط نیز ابلاغ و تاکید شده است که نظارت کامل بر این امر داشته باشند که الحمدلله تاکنون هیچ مشکل و گزارشی در این مورد اعلام نشده است.


جبران خسارت احتمالی خودروها بر عهده مسوولان پارکینگ است


 


او با بیان اینکه مدیریتِ پارکینگ‌ها عموماً بر عهده کمیته زیرساخت و زیر نظر وزارت راه و شهرسازی است، گفت: در قبض‌های پارکینگ‌ها درج شده بود که خسارات احتمالی در طول توقف خودرو بر عهده پارکینگ نیست که با تاکید ما به همه مسوولان پارکینگ ابلاغ شد که مسئولیتِ خسارت بدنه و هم صدمات ناشی از آتش سوزی، مستقیماً و صرفاً بر عهده پارکینگ خواهد بود.


حیدری همچنین با رد برخی شایعات در مورد تغییر اعتبار ویزاهای صادر شده، اظهار داشت: ویزاها همگی ۳ ماه از زمان صدور اعتبار دارند؛ چه فردی قبل از اربعین از آن برای ورود به عراق استفاده کرده باشد، چه در ایام اربعین استفاده کند و چه بعد از آن بخواهد وارد عراق شود، چرا که سفارت عراق پول این ویزاها را برای مدت اعتبار ۳ ماهه دریافت کرده است.


وی ضمن تشکر از شهرداری‌های ۴۰ شهر در کل کشور، بویژه شهرداری‌های تهران، مشهد و کرج، گفت:  نیروهای مسلح هم تا حدِ امکان، کمیته حمل و نقل را در جابجایی زائران یاری کردند. از زائران درحال بازگشت درخواست می‌کنیم که  اصول بهداشتی را برای جلوگیری از بروز بیماری‌ها، مورد توجه قرار دهند.








۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن