تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793539425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقادهای شدید شریعتمداری از دادستانی، وزارت ارشاد و شورای امنیت ملی/نماینده مجلس: اینکه کیهان بگوید پایتخت‌های ائتلاف عربی آماج حملات یمنی‌ها قرار بگیرد حرف نابه‌جایی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتقادهای شدید شریعتمداری از دادستانی، وزارت ارشاد و شورای امنیت ملی/نماینده مجلس: اینکه کیهان بگوید پایتخت‌های ائتلاف عربی آماج حملات یمنی‌ها قرار بگیرد حرف نابه‌جایی نیست
حسین شریعتمداری گفت: از توقیف کنندگان روزنامه کیهان دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند .
آفتاب‌‌نیوز : مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگو با با فارس گفت:  کیهان را فقط به این جرم توقیف کرده اند که خبر تهدید انصارالله علیه آل سعود و امارات را پوشش داده است و سئوال ما این است که این اقدام مشترک وزارت ارشاد، شورای عالی امنیت ملی و دادستانی تهران، غیر از ارسال پیام حمایت برای  رژیم های جنایتکار  آل سعود و امارات چه مفهوم دیگری می تواند داشته باشد ؟! 


به گزارش آفتاب‌نیوز، شریعتمداری گفت : بنده از دادستان تهران و دبیر شورای عالی امنیت و وزیر ارشاد دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند . این یک درخواست منطقی است و نباید از پذیرش آن شانه خالی کنند . کیهان برای اثبات قانونی بودن حرکت خود اسناد و دلایل مستحکم و غیر قابل انکاری دارد که به وضوح نشان می دهد اقدام ما دقیقا در جهت مصالح و امنیت ملی بوده است و توقیف کیهان در نقطه مقابل آن است .


مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: آقایان از شیفتگان  امام حسین علیه السلام  هستند بنابراین انتظار می رود لااقل به این سئوال پاسخ بدهند که اگر امام حسین علیه السلام حضور داشتند از آل سعود و امارات حمایت می کردند یا از مسلمانان مظلوم یمن ؟! پاسخ این سئوال به وضوح نشان خواهد داد که حق با کیهان است یا کسانی که کیهان را توقیف کرده اند !


شریعتمداری گفت: آقایان می توانند به نظر صریح حضرت امام که یک فرمول منطقی نیز هست مراجعه کنند و اقدام خود را به ارزیابی بنشینند، امام راحل رضوان الله تعالی علیه بارها می فرمودند : اگر دشمنان اسلام و انقلاب از اقدامی که انجام دادهاید حمایت کردند، در حرکت خود شک کنید . آقایان نیم نگاهی به رسانه های دشمنان تابلودار و قسم خورده جمهوری اسلامی بیندازند و ببینند با چه ذوق زدگی از توقیف کیهان حمایت کرده و برای توقیف کنندگان هورا می کشند و با چه  کینه عمیقی از کیهان و تیتر ها و نوشته های آن یاد می کنند.


پورمختار: وقیف، ظلم به کیهان است/ تیتر کیهان مغایرتی با امنیت ملی ما ندارد


محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگو با پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت: تیتر روزنامه کیهان، تیر به‌جا و درستی بود و توقیف آن را درست نمی‌دانم.


وی افزود: ائتلاف سعودی در جنایاتی که علیه ملت مظلوم یمن اتفاق می‌افتد سهیم و شریک و همه آنها جنایتکار جنگی هستند و این حق یمنی‌ها است که از خودشان دفاع کنند.


عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: اینکه رژیم آل سعود مدعی شده که فعالیت‌های موشکی یمن با کمک ایران بوده یک گزافه‌گویی است و حال که کیهان با تیتر مناسب و به‌جای خود انتقام‌گیری مردم مظلوم یمن را از کشورهای جنایتکار نشان می‌دهد به هیچ‌کس در داخل کشور نباید بربخورد؛ چه دولت باشد و چه قوه قضاییه.


پورمختار خاطرنشان کرد: تیتر کیهان نه بر خلاف امنیت ملی است و نه این برداشت باید بشود این رفتار در تأیید ادعاهای رژیم سفاک و خونریز عربستان است.


وی افزود: اینکه کیهان بگوید شایسته است که پایتخت‌های ائتلاف عربی آماج حملات یمنی‌ها در دفاع از خودشان قرار بگیرد حرف نابه‌جایی نیست و به هیچ‌وجه برخلاف امنیت ملی ما هم نیست و نشاندهنده نقشه ایران هم نیست.


 عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: توقیف ظلم به کیهان است و نباید ما اجازه دهیم که به جای اینکه از اقدام تدافعی و متقابل یمن حمایت شود بعضاً از روزنامه‌هایی که یا ترس در وجود آنها حاکم است و یا کاری به مظلومیت کشورهای مسلمان ندارند ساکت و یا حمایت‌گر باشند.


پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: ما که حامی ملت‌های مظلوم یمن، عراق، سوریه، فلسطین و... هستیم که تحت ستم رژیم جنایتکار آمریکا له می‌شوند، باید از مواضع انقلابی روزنامه کیهان حمایت کنیم.


سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: توقیف کیهان برایم قابل هضم نبود/ این اقدام مغایر با آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است


حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت:‌ با توجه به مواضع ضد استکباری روزنامه کیهان و اینکه این روزنامه همواره در جهت تقابل با منافع آمریکا و دشمنان نظام حرکت کرده و دیگر اینکه نماینده ولی فقیه نیز در این روزنامه حاضر است توقیف آن صحیح نیست.آنچه روزنامه کیهان تیتر کرده حرفی است که چند ماه قبل نیز توسط انصارالله یمن عنوان شده بود و روزنامه کیهان آنچه را رهبر انصارالله یمن گفته را تکرار کرده است.


سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر توقیف روزنامه کیهان برخلاف آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است و با این مقولات همخوانی ندارد و ما باید از سخن منتقد خوب حمایت کنیم. روزنامه کیهان از منتقدان مشوق است و چه در دوران سازندگی و اصلاحات و در چه دولت‌های بعد بدون حزب‌گرایی و جناح‌گرایی به مسیر خود ادامه داد. من به عنوان یک قاضی و حقوقدان نتوانستم هضم کنم که روزنامه کیهان توقیف شده است و انتظار می‌رود تا با رسانه‌ها با دید بازتری برخورد شود و اینگونه رسانه‌ها در تنگنا قرار نگیرد.


توقیف روزنامه به فرض تخلف هم در مرحله اول صحیح نیست


سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده فریمان در مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگو با فارس گفت:‌ اگر تخلف مطبوعاتی هم صورت گرفته باشد این تخلف می‌تواند در قالب تذکر و اخطار همراه باشد و در صورت تکرار و عدم توجه به تذکر و اخطار در مرحله بعدی توقیف صورت بگیرد. ما امیدوار بودیم که این مراحل رسیدگی در هیأت نظارت بر مطبوعات شکل بگیرد و شخص بنده موافق با توقیف یا لغو امتیاز هیچ نشریه یا روزنامه‌ای نیستم.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اگر روزنامه کیهان به تذکرها و اخطارها بی‌توجهی می‌کرد در مرحله بعدی شایسته توقیف بود. امیدوارم توقیف روزنامه کیهان نیز زودتر به اتمام برسد و ما بتوانیم شاهد ادامه حرکت این روزنامه نیز باشیم.




توقیف کیهان به مصلحت نیست


اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت:‌ روزنامه کیهان به عنوان یکی از پایگاه‌های قوی و مؤثر و مطمئن در روند اطلاع‌رسانی در سطح کشور بوده و همواره در مسیر انقلاب حرکت کرده است.


وی ادامه داد: زیبنده دولت و هیچ نهاد یا شخص دیگری نیست که بخواهد روزنامه کیهان را توقیف کند و به اعتقاد من این اقدام یک نوع عقب‌گرد است که بخواهیم برای ابراز یکسری مسائل و موارد برخورد اینچنینی داشته باشیم.توقیف روزنامه کیهان نه به مصلحت دولت است و نه در راستای اهداف انقلاب اسلامی و دوستداران نظام و علاقه‌مندان به کشور همگی درخواست‌شان این است که روزنامه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره آزادانه بتواند مطالبش را مطرح کند.امیدواریم هرچه زودتر توقیف رفع شود و روزنامه کیهان بتواند خدماتش را به مخاطبین ارائه کند.ما تضعیف و تخریب جایگاه های موثر در رشد و تعالی کشور را به صلاح نمی‌دانیم و این اقدام نوعی تضعیف مسیر انقلاب تلقی می‌شود.


عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: دولتی که شعارش آزادی بیان است باید تحمل بیشتری را از خودش در ارتباط با نقدها و رسانه‌‌ها نشان دهد و مقابله راه صحیحی نیست.








۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن