تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796714184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج زاده: دانشگاه بار دیگر در حال قدرت گیری است/ روحانی در ماجرای وزارت علوم تعامل کرد، اما بر سر حقوق دانشجویان معامله نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تاج زاده: دانشگاه بار دیگر در حال قدرت گیری است/ روحانی در ماجرای وزارت علوم تعامل کرد، اما بر سر حقوق دانشجویان معامله نکرد
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در ماجرای وزارت علوم، روحانی تعامل کرد، اما به این معنی نیست که بر سر حقوق دانشجویان معامله کرد. چرا که روحانی میداند به حمایت دانشگاه نیاز داد. به همین جهت من خوشحالم که آقای غلامی برای تحقق وعده های روحانی تلاش خواهد کرد.
روز نو : یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در ماجرای وزارت علوم، روحانی تعامل کرد، اما به این معنی نیست که بر سر حقوق دانشجویان معامله کرد. چرا که روحانی میداند به حمایت دانشگاه نیاز داد. به همین جهت من خوشحالم که آقای غلامی برای تحقق وعده های روحانی تلاش خواهد کرد.
سید مصطفی تاج زاده در خصوص آینده نارضایتی های پیش آمده از لیست امید و عملکرد رئیس جمهور در معرفی برخی وزرا گفت: به نظر من باید  به دولت به طور عام و به وزارت علوم که این روزها بسیار مورد بحث می گیرد به طور خاص تا وعده هایی را که به مردم داده اند، عملی کنند. در واقع اگر دولت و شهرداری بتوانند عملکرد قابل قبولی را به مردم عرضه کنند، مردم اشتباهات، کمبود ها، قصور ها و تقصیر ها را می بخشند.
وی ادامه داد: الان که دولت کامل شده است، ما باید مطالبات خود را دنبال کنیم. باید از آقای روحانی بخواهیم وعده های خود را درمورد دانشگاه و سایر مسائل عملی کند. در حال حاضر تنها دو ماه از عمر دولت می گذرد و نمی توان توقع داشت در طول دو ماه اتفاق خاصی رخ دهد. ما 4 سال دیگر از مردم رای می خواهیم، بعد از 4 سال باید بتوانیم کارنامه قابل قبولی از خود به مردم نشان دهیم و با دست پر باز به سمت برویم. بنابراین باید برای تحقق وعده ها بر دولت فشار آوریم.
تاج زاده با تاکید بر اینکه فصل مشترک ما با روحانی وعده های وی است، خاطر نشان کرد: حرف ما به آقای روحانی این است که مردم برای تحقق این وعده ها به شما رای داده اند. شما نیز شرعا، عرفا، به لحاظ انسانی  ملی موظف به اجرای وعده های خود هستید. همچنین روحانی باید در مقابل وعده هایی که توان اجرایی آن را نیافته است، به مردم توضیح دهد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: من معتقدم اگر روحانی بتواند وعده های خود را محقق کند و در خصوص مواردی که نتوانسته اجرا کند به مردم گزارش دهد، مردم به وی نمره قبولی خواهند داد.
تاج زاده همچنین در خصوص عملکرد فراکسیون امید در رای اعتماد به غلامی نیز گفت: بالاخره 80 نفر به غلامی رای منفی دادند و به نظر من عمده این 80 نفر از فراکسیون امیده بوده اند. اما به هر شکل الان آقای غلامی رای آورده و وزیر شده است، ما باید برای تحقق وعده های آقای روحانی در خصوص وزارت علوم فشار بیاوریم. اگر همین آقای غلامی که انتقادات زیادی به وی شده است، بتواند این وعده ها را عملی کند به این معناست که ما پیروز شده ایم و من نا امید نیستم.
وی افزود: مادامی که مردم در صحنه اند نباید ناامید بود. ماجرای انتخاب وزیر علوم را ببینید، دانشگاه ها توانستند بعد از مدت ها نظرات خود را اعلام کنند. دانشجویان در مخالفت با تصمیم دولت تجمع کردند و مطالبات خود را گفتند. این گام مثبتی بود. دانشگاه بالاخره دیده شد و به این معناست که حالا می تواند برای تحقق مطالبات خود بر دولت فشار بیاورد. از سال 88 به این سو دانشگاه ها خیلی به حاشیه رانده شده بودند، اما باز هم شاهد قدرت گرفتن دانشگاه هستیم. این اتفاقات مثبتی است و امیدواریم با این اتفاقات مشکلات حل شود.
تاجزاده همچنین در پاسخ به اینکه برخی از اطرافیان آقای روحانی می گویند وی دیگر نیاز به رای مردم ندارد و می تواند بدون توجه به افکار عمومی کار خود را به پیش ببرد، گفت: من نمیدانم این اطرافیان چه کسانی هستند، اما یقین دارم خود آقای روحانی این تعبیر را ندارد. علت آن هم این است که آقای روحانی از امروز تا روزی که ریاست جمهوری را تحویل دهد، با مشکلاتی مواجه خواهد شد که جز با حمایت این ملت نمی تواند از پس آنها برآید. اگر وضعیت کشور ما به گونه ای بود که رئیس جمهور می توانست رای بگیرد و بعد از آن بی اعتنا به افکار عمومی کار خود را انجام دهد، می توانست چنین رویکردی داشته باشد، اما در شرایط کشور ما چنین رفتاری امکان پذیر نیست.
وی ادامه داد: دست و پای روحانی با وجود حمایت 24 میلیونی بسته است، اگر احساس کنند که این 24 میلیون هم دیگر از وی حمایت نمی کنند، نابودش خواهند کرد. اما من فکر می کنم که آقای روحانی در عین حال می خواهد تعامل لازم را هم داشته باشد. مثلا در همین ماجرای وزارت علوم، روحانی تعامل کرد، اما به این معنی نیست که بر سر حقوق دانشجویان معامله کرد. چرا که روحانی می داند به حمایت دانشگاه نیاز داد. به همین جهت من خوشحالم که آقای غلامی برای تحقق وعده های روحانی تلاش خواهد کرد.






تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن