تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796401206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران اربعین از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



زائران اربعین از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:«بهتر است زائران اربعین در دوره‌ای که در کربلا و نجف به سر می‌برند، از سیم کارت‌های عراقی استفاده کنند.»
روز نو : محمدجواد جهرمی در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در پاسخ به سوال خبرآنلاین در خصوص طرح رجیستری اظهار داشت: «طرح فعلا آغاز شده و دوره مقدماتی و پایش را می‌گذراند. در این بخش قرار است گوشی‌های فعال ثبت شوند.»


وی افزود: «هفته قبل بود که اعلام کردند بالغ بر ۶۰ درصد گوشی‌ها ثبت شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنم مرحله پایش تا پایان هفته جاری به پایان برسد. ما از هفته بعد وارد فاز اجرایی می‌شویم. »


از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنید


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین گفت: «بهتر است زائران اربعین در دوره‌ای که در کربلا و نجف به سر می‌برند، از سیم کارت‌های عراقی استفاده کنند.»


جهرمی افزود: «مذاکرات با عراق برای ارائه خدمات ارتباطی به زوار ادامه دارد ، اما هنوز سیگنال مثبتی از سوی عراق اعلام نشده است.»


او در توضیح این مطلب گفت: «برای اربعین در سه حوزه ضرورت ارائه خدمات ارتباطی وجود دارد؛ حوزه‌ای که تحت حاکمیت ماست، که در این بخش مشکل خاصی وجود ندارد و خدمات رایگان وای‌فای ایجاد شده است. در بخشی قرار بود در حوزه ارتباطات ایران و عراق ظرفیت‌سازی شود که البته سال قبل ظرفیت‌ها دو برابر و امسال نیز نسبت به سال گذشته باز دو برابر افزایش یافته است. آنچه مهم است، به حوزه تحت حاکمیت عراق برمی‌گردد که در اختیار ما نیست و باید برای همکاری با اپراتورهای عراقی صحبت کنیم. در سفری هم که به عراق داشتیم، مذاکراتی صورت گرفت و به تفاهم رسیدیم و اعلام کردیم که آماده کاهش قیمت از سوی طرف ایرانی هستیم.»


جهرمی تصریح کرد: «در خبرها دیدم که گفتند هزینه تماس برای آمریکا ۷۰ تومان و برای عراق ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان است. به طور طبیعی برای انتقال هر دقیقه مکامله، اپراتور ایرانی باید مبلغی را به اپراتور عراقی بپردازد. در نتیجه هزینه تماس وابسته به مبلغی است که اپراتور عراقی اعلام می‌کند. اگر آنها حاضر به کاهش قیمت باشند، ایران نرخ‌ها را کاهش خواهد داد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.»


او در خصوص پوشش ارتباطی مسیر کربلا - نجف نیز گفت: «بعید می‌دانم تمهیداتی برای این مسیر اندیشیده شده باشد. سال گذشته قرار شد وای‌فای رایگان در مسیر کربلا - نجف دایر شود، اما هم امسال و هم پارسال با شکایت اپراتورهای عراقی مواجه شدیم و در نتیجه ارتباطات به وسیله شرکت‌های عراقی قطع شد.»


جهرمی عنوان کرد: «توصیه من این است که زوار در عراق از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند تا هم هزینه گمتری بپردازند و هم سرویس مناسبت‌تری داشته باشند، مگر این‌که کسانی نیاز داشته باشند حتما سیم‌کارت ایرانی‌شان را روشن نگه دارند. هر چند ما همچنان انتظار داریم عراق مشکل ارتباطات برای ارائه خدمات به سیم‌کارت ایرانی را برطرف کند و به محض دریافت سیگنال، آماده ارائه خدمات هستیم.»






تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن