تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796406368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد دومین قرارداد همکاری گروه سایپا و شرکت هیوندایی پاور تک کره


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انعقاد دومین قرارداد همکاری گروه سایپا و شرکت هیوندایی پاور تک کره
فاز دوم همکاری گروه سایپا با شرکت هیوندایی پاور تک (HPT) در خصوص تولید گیربکس6 سرعت اتوماتیک با انعقاد قرارداد جدید آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا شیخ عطارمدیرعامل شرکت مگا موتور در حاشیه امضا این قرارداد گفت: مذاکرات شرکت مگاموتور با هیوندایی پاور تک از اوایل سال 95 آغاز شده و این همکاری با انعقاد این قرارداد بسیار گسترده تر از قبل وارد فاز دوم خود خواهد شد.

به گزارش سایپا نیوز، وی افزود: گروه سایپا بر اساس برنامه توسعه محصول خود و به منظور بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بر روی پلتفرم های sp پس از بررسی تامین کننده های مختلف در خصوص قوای محرکه شرکت هیوندایی پاور تک را انتخاب و در اواخر سال 95 با این شرکت قراردادی جهت تامین گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای خودروی sp100 به امضا رساند.

مدیرعامل مگاموتور گفت: این گیربکس با توان 170 نیوتن متر از جمله گیربکس های پرکاربرد در سطح دنیاست که ضمن رعایت استانداردهای روز دنیا در مباحث آلایندگی و مصرف سوخت پایین تر، در حین رانندگی انتظارات راننده را از یک سیستم انتقال قدرت خوب فراهم می نماید.

وی تصریح کرد: در قرارداد اول تولید این نوع گیربکس، برای استفاده بر روی محصولات خودروی sp100 در نظر گرفته شده و امروز با انعقاد قرارداد دوم، گیربکس قوی تری با گشتاور 270 نیوتن متر برای خودروهای sp0  و همچنین مدل های کراس اوور پلتفرم sp است تولید خواهد شد.

شیخ عطار با اشاره به تغییر ذائقه مردم در استفاده از خودروهای اتوماتیک گفت: نظر مردم نسبت به گذشته تغییر کرده و علاقه بیشتری به استفاده از خودروهای اتوماتیک دارند و این موضوع اهمیت انتخاب و بهره گیری از گیربکس مناسب اتوماتیک را بیشتر کرده و مگاموتور بر همین اساس اقدام به انعقاد قرارداد با این شرکت معتبر بین المللی کرده است.

وی تاکید کرد: با همین رویکرد گروه سایپا برای خودروهای اقتصادی خود چون گروه ایکس 200 از گیربکس CVT شرکت پانچ بلژیک بهره گرفت و در حال حاضر این نوع گیربکس بر روی دو خودرو ساینا و کوییک مورد استفاده قرار گرفته است.
مدیرعامل مگاموتورگفت: یکدستگاه خودروی تولید شده sp100 در اختیار شرکت هیوندایی پاور تک قرار گرفته که پس از نصب گیربکس مذکور در حال گذراندن مراحل پایانی تست های مربوطه می باشد.

وی افزود: با انتخاب این نوع گیربکس توانستیم گستره وسیعی از گیربکس های مختلف را برای پلتفرم های خود انتخاب کنیم و پوشش خوبی را برای محصولات متنوع گروه سایپا که در آینده به بازار وارد خواهد شد ارائه دهیم.


انعقاد دومین قرارداد همکاری گروه سایپا و شرکت هیوندایی پاور تک کره



شیخ عطار گفت: نگاه به همکاری با این شرکت درسال های آینده، برای داخلی سازی و انتقال دانش و تکنولوژی به داخل کشور است که قاعدتا برای این موضوع باید از مرحله مونتاژ عبور کرده و وارد ساخت پوسته و دنده های گیربکس شویم و البته این موضوع ارتباط بسیار زیادی با افزایش تیراژ تولیدی جهت  اقتصادی شدن از نظر سرمایه گذاری آن دارد و با روندی که گروه سایپا در جایگزینی محصولات جدید خود دارد این موضوع در آینده ای نزدیک انجام خواهدشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر محصولات شرکت هیوندایی پاورتک در چهار کشور آمریکا، مکزیک، کره و چین تولید و مونتاژ می شود و بر اساس قراردادی که با گروه سایپا منعقد کرده، در آینده ای نزدیک محصولات این شرکت معتبر بر روی محصولات گروه سایپا، به بازار ایران هم وارد خواهد شد.




۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن