تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796706716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسر جوان وقتی سر قرار تلگرامی با یک دختر رفت،با 4پسر تنومند روبرو شد/طراحی نقشه برای آدم ربایی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پسر جوان وقتی سر قرار تلگرامی با یک دختر رفت،با 4پسر تنومند روبرو شد/طراحی نقشه برای آدم ربایی
روز نو : چند روز پیش پسری به نام داوود درحالی‌که سوار بر خودروی 206خود بود به یکی از خیابان‌‌های شهرک غرب رفت تا با دختری به نام پرستو ملاقات کند. آنها به‌تازگی و از طریق تلگرام آشنا شده بودند و این نخستین قرار ملاقات‌شان بود.


پسر جوان وقتي به محل قرار رسيد پيامكي از پرستو دريافت كرد كه از او خواسته بود به رستوراني در آن حوالي برود. داوود ماشينش را پارك كرد و پياده شد اما در همين هنگام 4مرد نقابدار از خودروي پژويي كه آنجا پارك بود بيرون آمدند و به او حمله كردند.


مردان نقابدار به ضرب و شتم داوود پرداختند و قصد ربودنش را داشتند. اما مرد جوان با داد و فرياد توجه رانندگان خودروهاي عبوري را جلب كرد و آنها به كمكش رفتند. مردان نقابدار وقتي خود را در برابر جمعيت ديدند گروگان خود را رها كرده و 2 نفر از آنها پشت فرمان خودروي داوود نشستند و با سرقت اين خودرو متواري شدند.


در دام دوست تلگرامي
پسر جوان كه وحشت كرده بود با پليس تماس گرفت و ماجرا را گزارش كرد. تحقيقات براي شناسايي و دستگيري آدم‌ربايان شروع شد و مأموران حدس زدند كه دوست تلگرامي داوود پشت‌پرده اين ماجراست. پسر جوان در اين خصوص گفت: با پرستو در تلگرام آشنا شدم. او به من پيام داد و گفت با ديدن عكسم به ياد پسرموردعلاقه‌اش افتاده كه چند وقت پيش در يك تصادف جانش را از دست داده. بعد از آن آشنايي ما شروع شد و او با همين حرف‌ها فريبم داد و يك روز گفت كه مي‌خواهد مرا ببيند. اصلا فكرش را نمي‌كردم كه او نقشه ربودن مرا در سر دارد و حالا هم نمي‌دانم چرا چنين نقشه‌اي كشيده بود.


دستگيري
با اظهارات پسر جوان، قاضي رستمي بازپرس شعبه چهارم دادسراي ويژه سرقت تهران دستور بازداشت پرستو را صادر كرد. از سوي ديگر شماره پلاك خودروي شاكي در اختيار تمامي واحد‌هاي گشت پليس قرار گرفت تا اينكه چند روز بعد اين خودرو درحالي‌كه در حاشيه تهران به آتش كشيده شده و سوخته بود، پيدا شد.


ماموران در ادامه موفق به شناسايي پرستو شدند و او را دستگير كردند. وي پس از انتقال به اداره آگاهي راز آدم‌ربايي را فاش كرد و گفت: چند وقت پيش يكي از بستگانم به نام فرهاد شماره موبايل داوود (شاكي پرونده) را در اختيارم قرار داد. او گفت داوود پولش را خورده و شكايتش هم به جايي نرسيده است. از طرفي همسر فرهاد به‌شدت مريض بود و براي درمان او نياز به پول داشت. همين شد كه حاضر شدم به او كمك كنم تا پولش را پس بگيرد. من با شاكي طرح دوستي ريختم و طبق نقشه او را به محل قرار كشاندم اما به جاي من، فرهاد و دوستانش به آنجا رفتند.


اعترافات دختر جوان كافي بود تا ماموران فرهاد و 3همدست وي را دستگير كنند. فرهاد كه طراح اين نقشه بود در تحقيقات به قاضي رستمي گفت: مدتي قبل تصميم گرفتم خانه‌ام را بفروشم كه با داوود (شاكي) آشنا شدم. او خريدار خانه‌ام بود و 10 ميليون تومان از پول خانه‌ام را به من چك داد و سند را به نامش زدم اما چك او وصول نشد.


برگشت زدم و حتي حكم جلب سيارش را گرفتم اما او محل سكونتش را تغيير داده و من هيچ آدرسي از او نداشتم. از طرفي در تلگرام به او پيام دادم اما او مرا بلاك كرد. هيچ ردي از او نبود و از همه بدتر اينكه همسرم به‌شدت مريض شده بود و براي درمان او به پول نياز داشتيم. تنها فكري كه به ذهنم رسيد اين بود كه خودم براي به دام انداختن وي دست به‌كار شوم. براي همين از پرستو كه يكي از بستگانم بود خواستم تا با داوود طرح دوستي بريزد و او را به محل قرار بكشاند.


وي ادامه داد: روز حادثه به همراه 2 پسرعمويم و يكي از دوستانم به محل قرار رفتيم. مي‌خواستم داوود را به خانه يكي از دوستانم ببرم و هرطور شده پولم را بگيرم. اگر هم پول را نداد با حكم جلبي كه داشتم او را تحويل پليس بدهم اما نقشه‌ام نگرفت. براي همين ماشينش را سرقت كرديم اما چون اسنادش نبود به دردم نمي‌خورد. همين شد كه براي انتقام ماشينش را آتش زدم. به گزارش همشهري، ‌متهمان اين پرونده براي انجام بررسي‌هاي بيشتر در اختيار مأموران اداره آگاهي پايتخت قرار گرفته‌اند و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.


منبع: خبرانلاین


تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن