تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796791740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دفتر رهبری: تلگرام خانواده‌ها را در معرض خطر قرار داده/طلاق نیز زیاد شده/حتی شنیده‌ام نهنگ آبی درست کرده‌اند/خیلی از غربی‌ها حرامزاده هستند/در حال حاضر درگیر ترامپ دیوانه هستیم/او از همه روسای‌جمهور قبلی آمریکا بدتر است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رییس دفتر رهبری: تلگرام خانواده‌ها را در معرض خطر قرار داده/طلاق نیز زیاد شده/حتی شنیده‌ام نهنگ آبی درست کرده‌اند/خیلی از غربی‌ها حرامزاده هستند/در حال حاضر درگیر ترامپ دیوانه هستیم/او از همه روسای‌جمهور قبلی آمریکا بدتر است
رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد که آمریکا همیشه علیه ما در حال توطئه بوده، اما رئیس جمهور فعلی از همه روسای قبلی بدتر است. این شرایط سابقه نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی صبح امروز در مراسم افتتاح 200 مسجد و مرکز فرهنگی برکت ابتدا با اشاره به ارزش بالای پیاده روی اربعین گفت: ببینید چه انقلابی در اربعین درست شده و پیش بینی می‌شود 2 میلیون و 500 هزار نفر فقط از ایران به کربلا بروند. در عین حال موکب‌ها در مسیر نجف تا کربلا قطع نمی‌شوند که این عشق و علاقه بسیار قابل توجه است.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی با بیان اینکه اولین بنایی که در کره زمین گذاشته شد خانه کعبه در مسجدالحرام بود، تصریح کرد: قدمت این بنا به چند هزار سال قبل برمی‌گردد، اما آیا هر کسی توفیق ساخت مسجد را دارد؟ طبق آیه قرآن فقط و فقط کسانی این توفیق را دارند که از خدا هستند و به قیامت باور دارند.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین اظهار کرد: مسجد سکوی پرش به آسمان است و اخوت اسلامی ایجاد می‌کند. مسجد خیلی جای مهمی است.


محمدی گلپایگانی همچنین به نقش برجسته مساجد در طول تاریخ اشاره کرد و گفت که مساجد عامل پیشگیری از فساد هستند و اداره مسجد در بعد از ساخت آن نیز خیلی مهم است و باید بعد از ساخت بر آن نظارت داشت.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این کانال‌های تلگرامی واقعا خانواده‌ها را در خطر قرار داده و در اثر همین تبلیغات مسموم، طلاق نیز زیاد شده است و حتی شنیده‌ام چیزی مثل نهنگ آبی درست کرده‌اند.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: ما در حال حاضر درگیر مسائل رئیس جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا هستیم، هر چند ما همیشه از ناحیه آنها دشمن داشتیم اما این شرایط سابقه نداشته است.


وی افزود: امام (ره) نیز از ابتدا به خوبی لقب شیطان بزرگ را به آنها داد، چرا که آنها دائما در حال توطئه علیه ما بوده‌اند، اما این فرد از همه بدتر است.


محمدی گلپایگانی به بندهایی از بیانیه حقوق بشر وزارت خارجه آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آنها در این بیانیه گفتند چرا نیروهای مسلح تحت امر ولی فقیه است؟ چرا مخالفین سیاسی را تحت عنوان قاچاقچی اعدام می‌کنند؟ اما آیا واقعا اینگونه است. ما حتی قاچاقچیان را نیز به راحتی اعدام نمی‌کنیم.


وی تصریح کرد: در مواد دیگری آمده، چرا از تهیه و نمایش‌ فیلم‌های مبتذل جلوگیری می‌شود؟ چرا دادگاه ویژه روحانیت در ایران وجود دارد؟ اما باید گفت این دادگاه در اصل صیانت از روحانیت است، چرا که خاستگاه حکومت ما روحانیت در حوزه علمیه بوده و باید از آنها مراقبت کرد. در مواد دیگری آمده که چرا برای ورود به دانشگاه تحقیق می‌شود؟، ما نباید تحقیق کنیم و به هر کس اجازه ورود دهیم؟


رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: همچنین گفته شده که چرا ناظران بین المللی در انتخابات ایران حضور ندارند؟ اما آیا در کشور خودتان حضور دارند.؟ همچنین گفته شده که چرا ارتباط جنسی با رضایت طرفین غیرقانونی است؟ اما باید گفت که همین یکی از خطرات نسل غرب است، چرا که در حال حاضر خیلی از آن‌ها حرامزاده هستند. این‌ها مواد حقوق بشری در وزارت خارجه آمریکا است.


منبع: ایسنا




۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن