تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797058446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این گیاهان را جایگزین آنتی بیوتیک کنید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: این گیاهان را جایگزین آنتی بیوتیک کنید
تعدادی از گیاهان با خواص دارویی بسیار می توانند جایگزین مناسب آنتی بیوتیک ها شوند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان، امروز با روش های درمان خانگی طبیعی و آنتی بیوتیک های قوی آشنا می شوید بدون آن که نگران اثرات جانبی و بیماری های خطرناک باشید.

۱- گولدن سیل یا اورنج روت (Goldenseal or Orangeroot)

این گیاه قرن ها است برای درمان انواع عفونت ها و قارچ ها به عنوان یک آنتی بیوتیک های قوی مورد استفاده قرار گرفته و علم پزشکی مدرن امروز تلاش می کند تا هر چه بیشتر از مزایای آن برای درمان بیماری های عفونی استفاده نمایند. تاثیرات آنتی بیوتیکی این گیاه در نتیجه وجود ماده بربرین (Berberine) است که در واقع یکی از قوی ترین آلکائوییدها (Alkaloids) محسوب می شود. تاثیر مولکولی این گیاه به محض خوردن و ورود به جریان خون و تاثیر بر روی عفونت ها با تحقیقات متعدد ثابت شده است.

۲- سرخارگل (Echinacea)

 

این گیاه با باکتری ها بخصوص از نوع استرپتوکوکی یعنی عامل بسیاری از عفونت ها به عنوان یک آنتی بیوتیک های قوی قدرت مندانه می جنگد و آن ها را غیرفعال می نماید. از خواص دیگر این گیاه adaptogen مشهور در آن است که درمان موثر خوبی برای دوران های استرس زا است. درمان سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن از خواص دیگر این گیاه گل دار است.

۳- زنجبیل و سیر

ولی جالب است بدانید امروزه کارخانه های داروسازی معتبر و بزرگ روی این دو گیاه میلیون ها دلار سرمایه گذاری می کنند تا بتوانند دارویی جای گزین آنتی بیوتیک را برای از بین بردن باکتری های مقاوم کشف کنند. خوشبختانه این دو گیاه پرخاصیت به راحتی در دسترس است. زنجبیل و سیر دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی هستند. پس در آشپزی به هیچ وجه از آن ها غافل نشوید. شاید بوی سیر برای خیلی از افراد آن هم در آب و هوای خشک ناخوشایند باشد ولی خوب است کم کم فرهنگ استفاده از سیر را رواج دهیم. به محض این که احساس کردید سرما خورده اید بلافاصله از آن ها استفاده کنید. حتما چای زنجبیل را چه به صورت تازه چه به صورت پودر با اضافه کردن به چای روزمره خود امتحان کنید.

۴- آویشن

مطالعات پزشکی متعدد انجام شده بر روی آویشن نشان داده روغن این گیاه قدرت فراوانی در جنگ با میکرب ها دارد. آویشن سرشار از آنتی اکسیدان است و با سلول های سرطانی، و عفونت های قارچی و ویروسی می جنگد. پس در سرماخوردگی های ویروسی بدون نیاز به داروی شیمیایی کافی است آن را دم کرده و میل نمایید.

۵- قارچ maitake

این قارچ علاوه بر آن که مثل آنتی بیوتیک عمل می کند، تومورها را هم نابود می کند. این ماده طبیعی معجزه گر درست برعکس آنتی بیوتیک های شیمیایی عمل می کند. یعنی به محض خوردن طوری سیستم ایمنی بدن را مدل سازی می کند تا بدن با هر نوع بیماری عفونی و غیر عفونی به نحو کارآمدتری بجنگد.

قبل از اتمام مبحث آنتی بیوتیک ها پیشنهاد می کنیم وقتی دچار تب می شوید، احساس می کنید سرماخورده اید، گلودرد یا سردرد یا بدن درد دارید ابتدا سراغ داروی گیاهی مثلا زنجبیل بروید. یک لیوان بزرگ از جوشانده آن تهیه و میل کنید و بخوابید. به هر حال همیشه درمان گیاهی بی ضررتر و مطمئن تر است. در صورتی که بیماری بیش از دو روز طول کشید حتما با پزشک مشورت نمایید و استفاده از درمان های گیاهی خودتان را به او اطلاع دهید. خبر خیلی خوب این که طب امروز به طرف استفاده از گیاهان گرایش داشته و پزشکان علاوه بر داروهای شیمیایی از خواص درمانی گیاهان آگاهی دارند.





۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن