تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797828882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطرناک‌ترین عارضه ساکشن


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خطرناک‌ترین عارضه ساکشن
رییس انجمن جراحان پلاستیک ایران گفت: آمبولی چربی خطرناک ترین عارضه ساکشن است که حتی با رعایت تمام جوانب و استانداردهای پزشکی، ممکن است در حین جراحی بروز کند و جان افراد را به خطر اندازد.گرفته شدن عروق در اثر ورود بافت چربی به داخل جریان خون را آمبولی چربی می گویند.
آفتاب‌‌نیوز :  دکتر علی بیژنی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری کنگره سالانه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی اظهار کرد: آمبولی چربی از جمله عوارض ساکشن است که قبل از عمل جراحی حتما باید به افراد متقاضی این عمل جراحی اطلاع داده شود تا متقاضیان ساکشن با اطلاع از آن رضایت خود را برای انجام جراحی اعلام کنند. 


وی گفت: اعمال جراحی پلاستیک مانند هر نوع جراحی عوارضی دارد که اجتناب ناپذیر است اما در مواردی دیده شده که برخی عوارض غیرمعمول به دلیل نداشتن تخصص کافی از سوی افرادی که به عنوان پزشک اقدام به انجام این اعمال می کنند، برای متقاضیان رخ می دهد. 


بیژنی اظهار کرد: جراحان پلاستیک تنها برای افرادی عمل ساکشن را انجام می دهند که با رژیم های غذایی و تمرینات ورزشی نتوانسته اند برخی چربی های مقاوم بدن را از بین ببرند؛ میزان این چربی ها کم و به صورت انباشته در قسمتی از بدن قرار دارد و برداشتن آنها از طریق ساکشن احتمال خطر کمی برای بیمار دارد. 


وی افزود: افرادی که وزن زیادی دارند و دارای میزان زیادی چربی انباشته در بدن هستند، نباید عمل ساکشن را انجام دهند زیرا خطر آمبولی چربی در آنها افزایش می یابد. 


بیژنی گفت: درحال حاظر طبق قانون جراحان پلاستیک و متخصصان سایر رشته های پزشکی با گذراندن دوره های مصوب وزارت بهداشت می توانند این جراحی را انجام دهند. 


رییس انجمن جراحان پلاستیک اظهار کرد: کیفیت بالای خدمات جراحی پلاستیک و تبحر و تخصص پزشکان ایرانی در این زمینه در کنار قیمت مناسب، سبب افزایش تعداد مراجعات از کشورهای همسایه و ایرانی های مقیم خارج از کشور برای انجام این اعمال به کشور شده است. 


بیژنی ادامه داد: درحال حاضر هزینه راینوپلاستی در خارج از کشور حدود پنج تا 6 هزار دلار است در حالی که در ایران حدود هزار و 500 دلار معادل هفت میلیون تومان است. 


** کاهش تقاضا در اثر قیمت بالای جراحی های زیبایی 


دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با بیان اینکه قیمت بالای جراحی های پلاستیک سبب کاهش تقاضاها در این زمینه می شود، از وزارت بهداشت خواست این اعمال تعرفه گذاری نشود.
دکتر بابک نیکومرام گفت: در حال حاضر جراحی های زیبایی تعرفه دارد و میزان آن دو برابر تعرفه اعمال پلاستیک معمولی است. 


وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها قیمت جراحی های زیبایی به دلیل لوکس و غیرضروری بودن آزاد است، افزود: همین مساله سبب قیمت بالای این اعمال و کاهش تقاضا در این زمینه شده است. 


نیکومرام با تاکید بر اینکه قرار نیست به تمام اعمال جراحی سوبسید داده شود، ادامه داد: به وزارت بهداشت پیشنهاد داده ایم که هزینه های جراحی های زیبایی آزاد باشد زیرا هزینه پایین سبب بروز مشکلات زیاد در این زمینه و تغییر چهره ها در نسل های بعدی می شود. 


دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران همچنین با بیان اینکه برخی افراد غیرمتخصص مانند تکنسین ها، ارتوپدها، متخصصان بیهوشی، پزشکان عمومی یا جراحان عمومی وارد حیطه جراحی پلاستیک می شوند و جراحی ساکشن انجام می دهند، از مراجع قضایی خواهان برخورد با متخلفان این حوزه شد. 


به گزارش ایرنا،کنگره بین المللی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با حضور متخصصان داخلی و 17 استاد برجسته خارجی از دوم تا پنجم آبان ماه در تهران برگزار می شود. 








۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن