تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797053131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورک: محرومیت مسلمان و غفوری به سازمان لیگ و ساکت ابلاغ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تورک: محرومیت مسلمان و غفوری به سازمان لیگ و "ساکت" ابلاغ شده است
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌گوید دستور موقت این کمیته درباره محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ و دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی تورک در گفت‌وگو با ایسنا درباره محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی با حکم موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این حکم موقت به سازمان لیگ و دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و تا زمانی که از سوی این کمیته لغو نشود، دستور موقت به قوت خود باقی است تا رای پرونده صادر شود.

به گزارش ایسنا،  دیروز در ادامه‌ برخوردهای قاطع کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال با آسیب‌های موجود در فضای این رشته ورزشی در ایران و به دنبال پخش تصاویر چند بازیکن فوتبال در حال‌ استعمال قلیان با دستور موقت کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال، محسن مسلمان از پرسپولیس و وریا غفوری از استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند. کمیته‌ اخلاق با صدور این حکم اعلام کرد که در روزهای آینده به بررسی پرونده این دو بازیکن خواهد پرداخت تا محرومیت قطعی‌شان را مشخص کند.

رئیس کمیته اخلاق همچنین با سایت فدراسیون فوتبال درباره بررسی پرونده‌های دلالی و فساد در فوتبال و همچنین رای این کمیته در رابطه با بازیکن استقلال و پرسپولیس گفت‌وگو کرد. تورک، درباره فعالیت‌های این کمیته در زمینه مبارزه با فساد و دلالی گفت: در طول یک سال گذشته کمیته اخلاق با مدیریت جدید خود و با حمایت هیات رئیسه و سایر دوستانی که دغدغه و نگرانی‌شان در بحث دلالی و وجود چالش‌های بحث اخلاقی و فساد در جامعه بود، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: عمده وقت و توان خود را در حوزه شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های اصلی در خصوص دلالی و فساد مالی گذاشتیم چرا که گزارش‌هایی به ما رسید که در حوزه فوتبال تخلفاتی صورت می‌گرفت. پس از پیگیری‌های مختلف با یکسری از موانع اصلی روبه‌رو بودیم. یعنی با اشخاصی مواجه می‌شدیم که بیرون از خانواده فوتبال بوده و جرایمی که انجام می‌دادند مربوط به مستطیل سبز می‌شد. بر همین اساس رسیدگی تخلفات آنها  بر عهده کمیته اخلاق نبود و با کمک گرفتن و هم‌یاری نیروی انتظامی، پلیس امنیت و دادسرای ویژه فرهنگ و رسانه که جرایم ورزشی را دنبال می‌کند، توانستیم هشت نفر از افرادی را که دلالی یا کلاهبرداری کرده بودند، مشخص و به مراجع قضایی مربوطه معرفی کنیم که در نهایت منجر به بازداشت این افراد شد.

او افزود: در واقع این افراد با فریب دادن خانواده‌ها از آنها پول‌هایی را دریافت می کردند. آنها به بهانه این که فرزندان خانواده‌ها را در تیم‌های مطرح به استخدام در می‌آورند، از آنها مبالغ مختلفی را دریافت می‌کردند. چندین پرونده مهم در کمیته اخلاق وجود داشته و برخی از آنها اطلاع رسانی شده و برخی به دلایلی از قبیل حفظ آبروی افراد وجود دارد، منتشر نشده و در ماه‌های آینده اطلاع رسانی دقیقی در خصوص فعالیت‌های این کمیته ارائه خواهیم کرد. طی هفته ها و ماه های گذشته کمیته اخلاق پرونده های مهمی را بررسی و اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه داشته است.



۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن