تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797765172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت:٩٢٠ هزار نفر وارد بازار کار و ٧٠٣ هزار نفر شاغل شدند/ افزایش سرمایه گذاری در بخش خصوصی و دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نوبخت:٩٢٠ هزار نفر وارد بازار کار و ٧٠٣ هزار نفر شاغل شدند/ افزایش سرمایه گذاری در بخش خصوصی و دولتی
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بهار ٩٦، حدود ٩٢٠ هزار نفر وارد بازار کار و ٧٠٣ هزار نفر شاغل شدند، ٢١٧ هزار نفر موفق به اشتغال نشدند.
آفتاب‌‌نیوز : «محمدباقر نوبخت» در مراسم روز ملی آمار با بیان اینکه همچنان ٣.٢ میلیون نفر بیکار داریم، گفت: ایجاد اشتغال به معنای آن نیست که بیکاری را از بین برده ایم.


نوبخت:٩٢٠ هزار نفر وارد بازار کار و ٧٠٣ هزار نفر شاغل شدند



به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهوری ادامه داد: مرکز آمار ایران، جایگاه وبژه ای در ارایه آمارها دارد و هر ماه با ارایه آمار، عملکرد دولت را اعلام می کند.

نوبخت با بیان اینکه نرخ تورم شهری مهرماه، شب گذشته از سوی مرکز آمار ایران هشت درصد اعلام شد، افزود: بر اساس اعلام این مرکز، رشد اقتصای بدون نفت، نسبت به نفت فزونی یافته است زیرا نفت رشد خود را در سالهای قبل نشان داده بود.

وی ادامه داد: در دوره تحریم روزانه یک میلیون بشکه نفت و ٣٠٠ هزار بشکه میعانات صادر می کردیم که اکنون به دو میلیون و ٦٣٨ هزار بشکه رسیده است.

** افزایش سرمایه گذاری با اعطای تسهیلات به بخش خصوصی و دولتی

نوبخت بیان داشت:افزایش سرمایه گذاری در کشور موجب افزایش اشتغال خواهد شد.

وی افزود: از دو مسیر به سوی افزایش سرمایه گذاری خواهیم رفت؛ از سویی با اعطای تسهیلات به واحدهای اقتصادی در بخش خصوصی و از سوی دیگر با اعطای تسهیلات به واحدهای بخش دولتی.

به گفته وی، 17هزار و 900 میلیارد تومان به 25هزار بنگاه بخش خصوصی و 42هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی تخصیص یافته که این دو مسیر سرمایه گذاری را در کشور افزایش داده است.

وی با اشاره به رشد اقتصادی در فصل چهارم سال گذشته گفت: برای نخستین بار در این فصل سرمایه گذاری رشد مثبت داشت و بخش ساختمان هم با رشد مثبت مواجه شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متاسفانه برخی ها بلندگوها را بر می دارند و از مردم در خیابان سئوال می کنند که آیا شما رشد اقتصادی را حس می کنید و مردم پاسخ می دهند خیر و شب در رسانه عمومی آن را پخش می کنند.

وی گفت: رشد اقتصادی را باید در بخش های کشاورزی،صنعت و خدمات و زیر بخش های آنها بررسی کرد،سال 92 برابر با 4میلیون تن تولید گندم داشتیم که هم اکنون به بیش از 10میلیون تن رسیده است، قبلا چهار هزار میلیارد تومان برای خرید گندم می دادیم اما اکنون 11.5هزار میلیارد تومان پرداخت می کنیم.

نوبخت افزود: هم اکنون به 25هزار واحد اقتصادی برای ادامه فعالیت تسهیلات داده ایم و اشتغال آنها افزایش یافته است؛ هرچند هم اکنون 80هزار واحد تولیدی داریم که با مشکل مواجه هستند.

وی همچنین به تخصیص هشت میلیارد دلار اعتبارات با اجازه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از خروج آبهای مرزی از کشور اشاره کرد و گفت: با این کار فعالیت کارخانه سیمان افزایش یافته است، همچنین کارخانه های لوله سازی برای تولید یکهزار کیلومتر لوله فعالتر شده اند.

وی با بیان اینکه پیش از اینکه آمارهای مرکز آمار ایران انتشار یابد از نتایج آن بی خبر بودم، گفت: جایگاه مرکز آمار ایران در ارائه آمارهای علمی بسیار بالا و تعیین کننده است.




۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن