تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797029227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با نمرات و نقدهای عنوان Assassin’s Creed Origins همراه باشید؛ بازگشت به اوج یا تعیین چشم‌اندازی روشن برای آینده سری؟


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
با نمرات و نقدهای عنوان Assassin’s Creed Origins همراه باشید
به گزارش پردیس گیم، بعد از سال 2009 و انتشار عنوان بسیار موفق Assassin"s Creed II، شرکت Ubisoft عنوان اکشن ماجراجویی تاریخی خود را به فرنچایزی سالانه تبدیل کرد و در هر سال یک عنوان اصلی از سری را در اختیار بازیکنان قرار داد. در حالی که فروش و محبوبیت سری سال به سال در حال کاهش بود و به دلیل عرضه سالانه و عجله در ساخت و انتشار عناوین اصلی، پتانسیل واقعی این سری در این سال‌ها تا حد زیادی در حالت بالقوه باقی مانده بود، سرانجام در سال 2016 شرکت Ubisoft رسما اعلام کرد که برای بازگشت دوباره سری به اوج، قسمت آینده Assassin’s Creed را زمانی منتشر خواهد کرد که آماده باشد. این بازی با عنوان Assassin’s Creed Origins به دست تیم سازنده عنوان تحسین شده Assassin"s Creed IV: Black Flag سپرده شد تا بار دیگر شاهد عنوانی قابل احترام و در خورد نام Assassin"s Creed باشیم. انتظارات به پایان رسیده و چیزی به عرضه Assassin’s Creed Origins باقی نمانده. این بازی چند روزی است که برای نقد و بررسی در اختیار منتقدان قرار گرفته و به این ترتیب بالاخره خواهیم دید که آیا بازگشت به ریشه‌های انجمن برادری اساسین‌ها و روایت بازی در حال و هوایی جذاب مصر باستان انتظارات بالای طرفداران از سری را برآورده خواهد کرد یا خیر. امتیازها: GamesRadar+: 10 / 10 زیباتر از آنچه که تصور کنید، حال و هوای مصری Origins دقیقا تمام چیزی است که شما از فرقه اساسین ها انتظار دارید. Forbes: 9.3 / 10 IGN: 9 / 10 سیستم مبارزه چالش برانگیز و استراتژیک است و در حالی که سیستم غارت از عناوینی چون Destiny 2 پیروی نکرده است، اما به اندازه کافی انواع سلاح متفاوت در اختیارتان قرار می دهد و تنوع کافی دشمنان شما را به استفاده از اسلحه های متفاوت وا می دارد، و اینها شرایط رضایت بخشی را محیا کرده است. المان های نقش آفرینی هر کدام چالش های خود را ایجاد کرده اند و با وجود باگ و ایرادهای انگشت شمار، همچنان به شدت دوست دارم که به تجربه بازی ادامه دهم. Twinfinite: 9 / 10 خیلی ها می پرسیدند که آیا انتشار عناوین بیشتر از سری تصمیم درستی است، و اکنون می توانم با اطمینان بپرسم که، چرا به این حال و هوا (مصر باستان) زودتر نپرداخته بودند؟
XGN: 9 / 10 استراحت یک ساله دقیقا چیزی بود که Assassin"s Creed Origins نیاز داشت. بازی تازه و زنده به نظر می رسد، سیستم مبارزه جدیدی را معرفی می کند، داستان فوق العاده را روایت می کنند و فوق العاده هم به نظر می رسد. باگ ها و کرش های همیشگی را همچنان به همراه دارد اما اینها نمی توانند از جذابیت بازی بکاهند.
Critical Hit: 9 / 10 Digitally Downloaded: 9 / 10 EGM: 9 / 10 JeuxActu: 9 / 10 Assassin"s Creed Origins به جرات بهترین تجربه سری بعد از ماجراجویی اتزیو در Assassin"s Creed II است. به لطف رزولوشن 4K، چشم اندازهای مصر باستان به معنای واقعی کلمه خیره کننده هستند. سیستم مبارزه از تو طراحی شده و همچنین مکانیک های مخفی کاری جدیدی نیز معرفی شده است. در یک کلام، عنوانی که باید تجربه کرد.
Stevivor: 8.5 / 10 PSX-Sense.nl: 8.5 / 10 IGN Italia: 8.5 / 10 PlayStation LifeStyle: 8.5 / 10 InsideGamer.nl: 8.5 / 10 Game Informer: 8.5 / 10 Origins سری Assassin’s Creed را به طور کامل از نو طراحی نمی کند، اما تغییرات چشم گیر و هوشمندانه ای را در فرمولی ایجاد می کند که با وجود بروزرسانی در هر سال، کهنگی خود را نشان می داد. افزایش آزادی عمل در برابر پیشبرد اهداف، سیستم مبارزه فعال تر و جذابیت دنیای بازی گشت و گذار در مصر را به تجربه ای ارزشمند تبدیل می کند و از سوی دیگر مسیر فوق العاده را نیز برای آینده سری پیش می گیرد، مسیری که همچنان یادآور چزهایی است که سری را در ابتدا ظهور منحصر به فرد کردند. 
TheSixthAxis: 8 / 10 بعد از یک سال استراحت، Assassin"s Creed دوران جدیدی را آغاز کرده است و بازگرداندن بازیکنان به روزهای ابتدایی تشکیل انجمن برادری در مصر باستان، نماد این دوران است. حال و هوای غنی و عظیم، سیستم مبارزه ارتقا یافته و هدایت سری در مسیر یک اکشن نقش آفرینی واقعی، روح تازه را در این سری دمیده است. Worth Playing: 8 / 10 Gamer.nl: 8 / 10 TrustedReviews: 8 / 10
جذاب‌ترین چیزی است که در سری Assassin’s Creed تجربه کردم. تعریف دوباره و تغییر فرمول موفق سری ممکن است بازی را از ریشه‌ها کرده باشد، اما در نهایت باعث خلق تجربه‌ای به‌شدت ارتقا یافته شده است. با وجود اینکه مکانیک‌های هوش مصنوعی گاهی اوقات کمی گیج‌کننده و نامنظیم می‌شود، اما به هیچ عنوان از جذابیت بازی کم نمی‌کند؛ این تنها ممکن است تجربه بازی به‌نحوی رقم بزند که سازنده‌ها انتظار نداشته باشند. در ازای این، بازی در ارائه مکانیک‌های مخفی‌کاری و کشتن‌های مخفیانه و تجربه بازی به دور از چشم دشمنان، کاملا موفق عمل کرده است. Gaming Nexus: 8 / 10 Destructoid: 8 / 10 ریسک بزرگی است که بخواهید کلی چیزهای جدید را به صورت همزمان و در یک لحظه انجام دهید، اما در مورد Origins این جواب داده است و حال و هوای بازی همه این قابلیت ها را به دوش کشیده است.
pureplaystation: 8.8 / 10 آیا Assassin’s Creed Origins یک بازگشت موفقیت‌آمیز برای سری است؟ بله. آیا این بازی بهترین Assassin’s Creed ساخته شده است؟ احتمالا خیر. با وجود اینکه بازی کردن در نقش بایِک لذت‌بخش است اما این شخصیت اصلا شباهتی با آلطایر یا اتزیو ندارد. تلاش او برای انتقام حتی کاملا اصیل و تازه نیست، اما قطعا یکی از جذاب‌ترین‌هاست. گیم‌پلی لذت بخش‌تر از همیشه است و کارهای جذاب بسیار شگفت‌انگیزی را پیش رویتان قرار می‌دهد. اما ویژگی‌ای که ذهن شما را دیگر می‌کند و تحت تاثیرتان قرار می‌دهد، به‌نظر من محیط‌هایی هستند که شما را در خود غرق خواهند کرد. انتظار می‌رفت که Ubisoft در این قسمت در درجه اول جادویی که Assassin’s Creed را به یک سری فوق‌العاده و مورد توجه تبدیل کرده را بار دیگر به رخ بکشد و اینکار را هم به خوبی انجام داده است. در این مهارت جادویی اما مشکلاتی وجود دارد. در مجموع، مصر باستان زیبا و خیره‌کننده است و به‌واسطه همین ویژگی برتر، بیشتر این مشکلات را می‌توان به دست فراموشی سپرد. بازگشتی باشکوه برای طرفداران Assassin"s Creed.  Gamespot: 7 / 10 با وجود اینکه Assassin"s Creed Origins به امکانات و حال و هوای جذاب جدیدی دست پیدا کرده، اما درگیر مشکلاتی است که تجربه کلی را تحت تاثیر قرار داده اند. مشکلات فنی تجربه کم ثباتی را ایجاد کرده و پایه های جدید گیم پلی زیر سیستم های آن لرزان هستند. اما با این وجود، دنیای Origins همچنان زنده، تازه و برای گشت و گذار هیجان انگیز است و این را می توان به پای حال و هوای خاطره انگیز و داستان جذاب بازی نوشت. Assassin"s Creed در طول تاریخ طولانی و پر پیچ و خم خود دچار تغییرات بسیاری شده و Origins قدم اول یک سفر جدید در سری است. بازی مشکلات خود را دارد، چشم اندازی که برای آینده سری تعیین کرده بسیار خوشبینانه و ارزشمند است. پردیس گیم: فعلا بدون امتیاز در مجموع فعلا بعد از سپری کردن حدود 17 ساعت از بازی باید اعتراف کنم که Assassin’s Creed Origins تاکنون غافلگیر‌کننده‌ترین بازی امسال برای من بوده است و بازی به قدری در جزئیات، متنوع و در کلیات متحول شده است که گویی سال‌هاست در حال ساخت بوده. البته Origins قطعا مشکلات و نقایصی بخصوص در حوزه‌ی هوش مصنوعی و سیستم Level‌محور جهان‌ِ بازی دارد که بهتر است با بررسی و تعمق بیشتر در نقد نهایی در مورد آن‌ها صحبت کنم؛ اما فعلا که دل کندن از این جهان‌ِ زیبا و قضاوت نهایی کار سختی است پس به من فرصت دهید تا ساعاتی دیگر را در مصر باستان سپری کنم، خودم را در نقش یک باستان‌شناس قرار دهم و به اعماق اهرام مصر بروم و وقتی که دیگر این جهان چیزی برای کاوشگر سمجی مثل من نداشت، با نقد نهایی و قضاوت نهایی‌ام همراه شما خواهم بود!. The Jimquisition: فعلا بدون امتیاز Origins عنوان بسیار خوبی است، مطمئن بودم که همینطوره. به خصوص در بخش طراحی. میانگین امتیازهای بازی تا این لحظه:



متا نسخه PC هنوز ثبت نشده است. مطلب در حال بروزرسانی است...



2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن