تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797157392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی دولت: چرا عده‌ای از خوشحالی مردم، غصه‌دار می‌شوند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سخنگوی دولت: چرا عده‌ای از خوشحالی مردم، غصه‌دار می‌شوند؟
سخنگوی دولت درباره نگرانی مرزنشینان در مورد فعالیت‌های اقتصادی بر اثر انسداد مرزها گفت: قبلا هم گفته‌ام این تغییرات موقتی است. دولت عراق شرایط خاصی دارد، بخشی از خاکش در اشغال جنایتکاران داعش است و از سوی دیگر برخی از مسائل در اقلیم‌هایش مطرح است و تلاشمان این است که با دولت قانونی عراق فعالیت‌های مرزی داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با  اصحاب رسانه با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: روز گذشته جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه برای آمایش آب‌های مرزی برگزار شد و ۶/۳ میلیارد دلار با اجازه رهبری برای مهار آب‌های مرزی سرمایه‌گذاری شد.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی تاکید کرد: ما بر  مهار آب‌های مرزی  تاکید داریم که تا این مدت ۲۷ سد ساخته و ۱۵ سد آن آب‌گیری شد. ۱۱۰ کیلومتر سامانه آبی، ۱۳۰ کیلومتر تونل در ۳۶ شهر و هزار و ۳۳۶ روستا ساخته شد.



سخنگوی دولت: چرا عده‌ای از خوشحالی مردم، غصه‌دار می‌شوند؟



سخنگوی دولت ادامه داد: یکی از منابعی که بر آن تاکید داریم، صندوق توسعه ملی است و رهبری و رئیس‌جمهور هم با این امر موافقت دارند و بنا است ۲۰ درصد آن به بهره‌برداری برسد و ۸۰ درصد آن به صورت ارزی ذخیره شود.


وی یادآور شد: روزهایی که نفت به پائین‌ترین قیمت خود رسید بر خلاف کشورهای عربی که از ذخایر خود استفاده کردند، ما این کار را نکردیم.


نوبخت تاکید کرد: صندوق توسعه ملی باید کارهای مهمی انجام دهد که یکی از آن حوزه آب است.


وی افزود: ۱۱/۶ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای ۵ طرح بزرگ برای آب‌های مرزی اختصاص داده شد. ۱/۵ میلیارد دلار برای توسعه آب‌های استان بوشهر تخصیص یافت و همچنین ۵۰۰ میلیون دلار برای آب‌های استان سیستان و بلوچستان استفاده شد.


سخنگوی دولت ادامه داد: تا روز گذشته ۲۰ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه به خزانه تخصیص داده شده است و تا این زمان بیش از ۵۰ درصد به استان‌های اعتبار تخصیص دادیم.


نوبخت با بیان این که ذخیره بانک مرکزی وضعیت  و صندوق توسعه ملی مطلوب است، گفت: در آخرین دیدار که کارگزاران دولت با رهبری داشتند، گفتند تعامل سازنده با کشورهای جهان داشته باشید و امروز شاهد هستید آمریکا منزوی است که نشأت گرفته از سیاست درست است.


وی ادامه داد: وقتی گفتیم رشد اقتصادی مثبت است عده‌ای گفتند که این رشد حاصل نفت است من نمی‌دانم چرا عده‌ای از این که مردم خوشحال هستند، غصه‌دار می شوند. در سه ماه نخست امسال مسکن رشد ۷ درصدی داشته است و این واقعیت ماست.


نوبخت خطاب به منتقدان دولت گفت: چرا بعضی‌ها سعی می‌کنند به دشمنان بیرون کشور گرا بدهند که خزانه ما خالی است؟ در شرایط تحریم ما رشد منفی اقتصادی را مثبت کردیم، باور کنید ما این قدرت را داریم که ایستادگی کنیم.


وی در ادامه با اشاره به خرید گندم از گندم‌کاران اظهار داشت: ۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تن گندم به ارزش ۱۱ هزار و ۵۹۱  خریداری شده که تا این لحظه ۸ هزار و ۵۲۵ میلیارد پرداخت شده است و ۳هزار و ۶۶ میلیارد مانده است.


ربوده شدن لنج‌های ایرانی در سومالی را پیگیری می‌کنیم


نوبخت در پاسخ به سوالی درباره ربوده شدن لنج‌های ایرانی در آب‌های سومالی عنوان کرد:  مثل همه موارد دیگر  در این یک مورد هم پیگیری لازم صورت می‌گیرد.


سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان و انسداد برخی مرزها در چارچوب مصالح نظام تعریف می‌شود


وی در پاسخ به سوال دیگری درباره بسته شدن برخی از مرزهای مشترک ایران با اقلیم کردستان و ارتباط آن به سفر سردار سلیمانی گفت: ارتباط این امر در مجموعه مصالح نظام و کشور تعریف می‌شود.


به نوشته خبرگزاری ایلنا، سخنگوی دولت درباره نگرانی مرزنشینان در مورد فعالیت‌های اقتصادی بر اثر انسداد مرزها گفت: قبلا هم گفته‌ام این تغییرات موقتی است. دولت عراق شرایط خاصی دارد، بخشی از خاکش در اشغال جنایتکاران داعش است و از سوی دیگر برخی از مسائل در اقلیم‌هایش مطرح است و تلاشمان این است که با دولت قانونی عراق فعالیت‌های مرزی داشته باشیم.


ادامه دارد...








۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن