تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791708282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی: برجام به هیچ‌وجه تجدید نمی‌شود/ بقیه اعضای ۵+۱ باید آمریکا را ملزم به اجرای تعهدات کند/ ترامپ بدون تعقل سخن می‌گوید/مردم منطقه دماغ آمریکا را به خاک می‌مالند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ولایتی: برجام به هیچ‌وجه تجدید نمی‌شود/ بقیه اعضای ۵+۱ باید آمریکا را ملزم به اجرای تعهدات کند/ ترامپ بدون تعقل سخن می‌گوید/مردم منطقه دماغ آمریکا را به خاک می‌مالند
علی‌اکبر ولایتی گفت: هیچ‌گونه مذاکره ثانویه درباره برجام نداریم و برجام به هیچ‌وجه تجدید نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم رونمایی از منظومه فکری مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران گفت: توافق برجام به هیچ‌وجه تجدید نمی‌وشد و مذاکره ثانویه هم نداریم.


وی افزود: آمریکا متعهد است که به تعهداتش عمل کند و اعضای 5+1 نیز باید در صورت عدم اجرای تعهدات، آمریکا را ملزم کنند.


ولایتی در رابطه با سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان ترامپ حرف تازه‌ای نیست و او بدون تعقل سخن می‌گوید و هرگاه که سخنی می‌گوید اشکالی در آن وجود دارد که پس از صحبتش اطرافیانش می‌خواهند آن را ترمیم کنند.


وی افزود: آمریکایی‌ها چه در زمان اوباما و چه در زمان ترامپ به عهدشان وفا نکردند و بارها عهدشکنی کرده‌اند که باید مورد مؤاخذه اعضای 5+1 قرار بگیرند.


رئیس هیأت مؤسسه دانشگاه آزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی نیازی به تأیید یا عدم تأیید آمریکا ندارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران متعلق به منطقه است و دلیل حضورش در منطقه مشخص است. ولی ما باید از آمریکایی‌ها بپرسیم که شما اینجا چه می‌کنید، آمریکایی‌ها در منطقه حضور دارند تا کشورها را تجزیه و تضعیف کنند و حضورشان در عراق و سوریه نیز به همین دلیل است و به دلیل اینکه ایران با این کارهایشان مخالفت می‌کند و دعوت حکومت‌های قانونی منطقه چه عراق و چه سوریه را اجابت کرده با ایران مخالفت می‌کنند. اما کار ایران کار مشروعی است و ما حتماً‌ دعوت مشروع حکومت‌های قانونی را پاسخ مثبت می‌دهیم.


ولایتی گفت: اگر کمک‌های جمهوری اسلامی به حکومت‌های قانونی عراق و سوریه نبود امروز در بغداد و دمشق تروریست‌های داعش حکومت می‌کردند. 


وی افزود: اینکه برخی در کشورهای اروپایی گفته‌اند برجام معتبر است اما برایش تبصره قرار داده‌اند و آن را مشروط به مذاکره برای حضور منطقه‌ای ایران دانسته‌اند درست نیست زیرا حضور مشروع منطقه‌ای ما و ساختن امکانات دفاعی به خصوص موشک‌ها قابل مذاکره نیست و توهینی که به مردم ایران شده نیز پاسخ داده می‌شود.


رئیس هیأت مؤسسه دانشگاه آزاد گفت: مردم منطقه به خصوص عراق پس از بازپس گیری کرکوک پاسخ محکمی به آمریکا دادند، آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه هستند که این مسئله با خواسته مردم عراق و سوریه مطابقت ندارد.


ولایتی گفت: مردم منطقه پاسخ ترامپ را می‌دهند و مانند ویتنام دماغ آمریکا را به خاک می‌مالند و ترامپ با ذلت از منطقه خارج می‌شود.


وی افزود: به نظر می‌رسد تقسیم نقش صورت داده‌اند به طوری برخی علیه برجام سخن می‌گویند، برخی برجام را مشروط به حضور منطقه‌ای می‌کنند و برخی در مورد ساخت موشک‌ها سخن می‌گویند، ایران نه در دفاع از امنیت، استقلال، نه در دفاع از تمامیت ارضی خودش و کشورهای منطقه از کسی اجازه می‌گیرد زیرا این مسائل به مردم منطقه مربوط می‌شود.


رئیس هیأت مؤسسه دانشگاه آزاد اضافه کرد: گذاشتن نام جعلی بر خلیج فارس فقط از کسی که رئیس رژیم صهیونیستی است و به جای رجل سیاسی باید آن را رجلاله سیاسی نامید و دورگرد منطقه شده است می‌تواند،برآید. افراد صاحب‌نظر و متین در غرب از دخالت‌های بی‌جای او گریزانند و حامیان آن هم رأس مرتجعین منطقه هستند که به دنبال احیای عصر جاهلیت‌اند.


منبع: فارس




۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن