تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797952521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط اصلاح‌طلبان برای حمایت از لاریجانی در انتخابات 1400 به روایت تابش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شرط اصلاح‌طلبان برای حمایت از لاریجانی در انتخابات 1400 به روایت تابش
آفتاب‌‌نیوز : تابش در گفتگو با سایت روزنامه اعتماد گفت: مرز بندی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود دارد و به هر صورت آقای لاریجانی در گروه اصولگرایان معتدل است که شاید بتوان گفت برخی مواضعش با اصلاح طلبان سنخیت دارد.

محمدرضا تابش نائب رئیس فراکسیون امید در مصاحبه ای به موضوع ارتباط فراکسیون امید با دیگر فراکسیون‌ها پرداخت و گفت:متاسفانه ارتباط نوشته شده و پیش بینی شده ای با فراکسیون اصولگرایان نداریم. ولی خود اعضا با هم در ارتباط هستند و در مقاطعی هم بعضی از هماهنگی ها با کمک و مشورت همدیگر انجام شده اما خیلی محدود و مقطعی.


اهم صحبت های او از این قرار است:


*با کسانی که از سوی فراکسیون ها معرفی شده اند تا راجع به موضوعی- البته خیلی محدود و مقطعی- تصمیم بگیریم که بیشتر در انتخاب وزرای کابینه بود.

* ارتباط تشکیلاتی با دو فراکسیون نداریم و من به شخصه و فردی ارتباطم با همه (اصولگرایان و مستقلین ) خوب است.

* با توجه به سابقه ای که آقای لاریجانی داشتند و شاید در موقعیتی که شرایط برایش کمتر فراهم بوده ایشان کاندیدای ریاست جمهوری شده، بنابراین ممکن است که در حال حاضر تشخیصش این باشد که موقعیت برای ورودش به عرصه بهتر است. اما تصمیم گیری با خود ایشان است.

*مرز بندی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان وجود دارد و به هر صورت آقای لاریجانی در نهله اصولگرایان معتدل است که شاید بتوان گفت برخی مواضعش با اصلاح طلبان سنخیت دارد.

*علی لاریجانی چون سمت ها و مسئولیت های مختلفی را در نظام داشتند در حال حاضر به عنوان یک مدیر تاثیرگذار در حاکمیت مطرح است و از یک عقلانیت، دانش و مدیریت قابل قبولی برخوردار است.

*هم بیرون از مجلس و هم داخل مجلس ارتباط علی لاریجانی با اصلاح طلبان خوب است اما هنوز این ارتباطاتها به نحوی نبوده که تردید ها و شک ها برطرف شود.

*{literal}{{/literal}به جهت مدیریتی آقای لاریجانی تک رو هستند یا اهل مشورت؟{literal}}{/literal} مشخصه غالب مدیران ما این است که ژست مشورت و مشاوره را میگیرند اما نهایتا هر کاری که خودشان خواستند را انجام می دهند.

*باید منطبق با علم و منطبق با کارکردهایی که ساختارهای قانونی و اداری در دنیا دارند ما هم یک تغییرات اساسی و بنیادین بوجود بیاوریم و ساختارهایمان باید به روز و منطبق بر خواسته های مردم طراحی شود و راه فساد در ساختارها بسته شود. همان راهی که دنیا رفته است را ما باید برویم. منتها یک مسایلی هست که در نظام ما به عنوان ارزش مطرح است و می توانیم آنها را در ساختارهایمان لحاظ کنیم.

* {literal}{{/literal}احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در 1400{literal}}{/literal} در این خصوص باید به تصمیم برسیم. اگر ما کاندیدا داشته باشیم و کاندیدای ما از سد شورای نگهبان بگذرد، دیگر این سوال نمی تواند سوال درستی باشد.

*بولتن هایی که به دست ما می رسد معمولا خیلی با آن چیزی که در محافل رسمی و یا در فضای مجازی مطرح می شود تفاوت چندانی ندارد. فضای مجازی امروز همه چیز را متحول کرده است و دسترسی به اطلاعات خیلی راحت شده است. نظام طبقه بندی اطلاعات در کشور ما باید متناسب با تغییری که در اطلاع رسانی شده و حضور فضای مجازی بازبینی شود. این موضوع جزو مخاطراتی است که از نظر فرسودگی ساختارها وجود دارد که باید در خصوص آن نیز تجدید نظر صورت بگیرد.

*{literal}{{/literal}چقدر بولتن ها قابل اتکا هستند؟ منابعشان کجاست؟{literal}}{/literal} یک وقتی منابع رسمی که مسئولیت قانونی دارند، بولتن هایی را می دهند. مثلا وزارت اطلاعات در قبال جاسوسی مسئولیت مستقیم دارد و قاعدتا ابزارش را دارد و باید داشته باشد و اطلاعاتش نیز قابل اتکا است. ولی اگر مجامع و نهادهایی که مسئولیت رسمی و ابزار علمی و فنی لازم را نداشته باشند، اطلاعاتی را بدهند قاعدتا خیلی اطلاعاتشان نمی توان دقیق باشد.



۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن