تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797838308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودکشی ۵ زن و مرد در یک روز پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خودکشی ۵ زن و مرد در یک روز پایتخت
سه مرد و دو زن در پنج محله تهران با انگیزه‌های نامعلوم در یک روز به زندگی خود پایان دادند.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت 10 و 11دقیقه صبح شنبه یکی از ماموران کلانتری 121سلیمانیه با قاضی‌ مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ زنی 27 ساله در خانه‌اش خبر داد. بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی با حضور در آنجا مشاهده کردند جسد زن جوان در حالی در یکی از اتاق‌های خانه قرار دارد که پلاستیکی روی سر و صورتش کشیده شده و بعد طنابی به دور گردن او آویخته شده است.

به گزارش جام‌جم، بررسی‌‌های تیم پزشکی قانونی و بررسی صحنه جرم نشان می‌داد این زن ساعاتی پیش خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. تحقیقات از خانواده‌اش نشان می‌داد آنها چندبار با تلفن همراه او تماس گرفته بودند که وی پاسخگو نبود. به همین خاطر به خانه‌اش آمده و با جسد او روبه‌رو شده‌اند. نزدیک به چهار ساعت از گزارش این خودکشی به بازپرس جنایی تهران گذشته بود که خودکشی مردی 34 ساله از سوی ماموران کلانتری 116 مولوی در مغازه‌اش در خیابان خیام‌جنوبی گزارش شد.بازپرس و تیم تحقیق در این مغازه حاضر شده و مشاهده کردند مرد جوان خود را حلق‌آویز کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. تحقیقات پلیسی از برادر او که شریک کاری‌اش هم بود نشان می‌داد، زمانی که به مغازه آمده با جسد حلق‌آویز شده او روبه‌رو شده و به پلیس زنگ زده است. او مدعی بود برادرش اختلاف یا مشکلاتی نداشته که دست به خودکشی بزند. یک ساعت بعد از کشف جسد این مرد، ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد تهران در تماس با بازپرس کشیک قتل اعلام کردند مردی 40 ساله خود را با طناب از چهارچوب یکی از اتاق‌های خانه‌اش حلق‌آویز کرده است. ماموران زمانی که به تحقیق از خانواده‌اش پرداختند معلوم شد آنها بیرون از خانه بودند و زمانی که به خانه بازگشته‌اند چندبار او را صدا زده‌اند که پاسخگو نبوده و به ماجرا شک کرده‌اند. آنها در حال جست‌وجو در اتاق‌های خانه بودند که در یکی از اتاق‌ها جسد حلق‌آویز او را یافتند.

اما چهارمین نفری که به خودکشی دست زده، زن 68 ساله تنهایی بود که خانواده‌اش ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر شنبه زمانی که به خانه او در محله مشیریه پایتخت رفته بودند، با جسد حلق آویزش در یکی از اتاق‌های خانه روبه‌رو شدند.

این در حالی بود که پنجمین گزارش خودکشی به بازپرس جنایی تهران ساعت 22 و 27 دقیقه شنبه از طریق ماموران کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر(عج) اعلام شد. او همراه تیم بررسی صحنه جرم و تیم پزشکی قانونی در ساختمان محل حادثه حاضر شد. آنها مشاهده کردند که مردی از پشت‌بام طبقه چهارم ساختمان به پایین پریده و فوت کرده است. تحقیقات اولیه از همسایه‌ها و خانواده وی نشان می‌داد که او پیش از این سابقه سقوط از بلندی داشته است؛ چرا که وی مبتلا به بیماری اعصاب و روان بوده و حتی مدتی در بیمارستان روزبه بستری شده بود.





۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن