تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797113415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حواشی دیدار ایران - سوریه/ جشن صعود در غیاب شاگردان کی روش (تصاویر + فیلم)


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: خوشحالی بی وصف سوری‌ها حواشی دیدار ایران - سوریه/ جشن صعود در غیاب شاگردان کی روش (تصاویر + فیلم)
حواشی دیدار ایران - سوریه/ جشن صعود در غیاب شاگردان کی روش (تصاویر + فیلم)

جدال تیم ملی ایران با سوریه با اتفاق‌های جالبی پیش رفت. به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی روسیه در ورزشگاه آزادی از ساعت 19:30 امروز میزبان سوریه است. با حواشی پیش از آغاز این بازی همراه ما باشید: 21:40/ با اینکه قرار بود جشن صعود تیم ملی با حضور بازیکنان تیم ملی ایران برگزار شود اما آنها بی اعتنا به اظهارات سخنگوی ورزشگاه آزادی راهی رختکن شدند و عده‌ زیادی از هواداران که با این برخورد مواجه شدند آزادی را ترک کردند.
111ک
21:33/ پس از توقف ایران برابر سوریه کادر فنی و بازیکنان این تیم هم جشن صعود را با هواداران ایرانی :سهیم شدند و سمت هوادارانشان رفتند و سجده شکر را به جا آوردند. 21:26: پس از به ثمر رسیدن گل تساوی سوریه توط عمر سوماه به ایران بازیکنان این تیم به شدت خوشحالی‌شان را بروز دادند وسرمربی این تیم در اقدامی زشت رو به هواداران ایرانی حرکاتی را به نمایش گذاشت. 21:17/ پس از برخورد مهدی طارمی با مدافع تیم ملی سوریه، کادر فنی تیم ملی سوریه به سمت اوسیانو کروز، دستیار کارلوس کی‌روش، حمله ور شدند که با دخالت داور چهارم این ماجرا به پایان رسید. 20:25/ پس از گل تساوی ایران برابر سوریه اسکوربورد ورزشگاه آزادی تا پایان نیمه اول نتیجه را 2 بر یک به سود ایران نشان می‌داد. 20:06/ در جریان بازی ایران با سوریه بازیکنان تیم ملی کشورمان برخوردهایی با تیم میهمان داشتند مه مشاهده شد آنها برای هر برخورد دقایقی را برای وقت تلف کردن تمارض به مصدومیت کردند. 19:45/ با گل اول سوریه برابر ایران در نیمه اول هواداران این تیم به شدت خوشحال شدند و به حمایت از تیم کشورمان پرداختند و این در حالی بود که اکثر هواداران ایرانی در بهت این گل ماندند و برای لحظاتی ساکت شدند. 19:42/ یکی از پروژکتورهای ورزشگاه آزادی در جریان دقایق ابتدایی بازی خاموش شده است. 19:31/ بازی آغاز شد. 19:30/ عده‌ای از هواداران نزدیک به جایگاه خبرنگاران در استادیوم آزادی با در دست داشتن کاغذهایی که نوشته "#شجاعی_تنها_نیست" روی آنها نقش بسته بود به عدم دعوت این بازیکن به تیم ملی حمایتشان را نشان دادند.
مسعود
19:28/ دکتر محمدعلی نجفی، شهردار تهران، هم به در محل ورزشگاه حاضر شد.
111111222
19:24/ مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، در این لحظه وارد ورزشگاه آزادی شد و به جایگاه ویژه رفت. 19:00/ 30 دقیقه پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند و به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. 18:53/ با اینکه حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی ممنوع اعلام شده، بانوان سوری در کنار دیگر تماشاگران این کشور روی سکوهای ورزشگاه آزادی حضور دارند.
1

سوزر
18:40/ آهنگ عربی برای هواداران سوری در ورزشگاه پخش شد که مورد تشویق آنها هم قرار گرفت. 18:17/ طبق هماهنگی‌های که صورت گرفته بود اکثر هواداران ایران با البسه سفید رنگ در ورزشگاه حاضر شده اند. 18:15/ فروش پیراهن های جام جهانی در محوطه ورزشگاه آزادی پدید آمده که با استقبال هواداران تیم ملی ایران رو به رو شد.
تیشرت
18:10/ لیدرهای باشگاه استقلال تهران هم در ورزشگاه حضور دارند.
استقلال
18:08/ پرچم فروشی در محوطه ورزشگاه انجام می‌شود و هواداران ایرانی خود را برای جشن صعود مهیا می‌کنند.
پرچم
18:05/ حدود 200 هوادار سوری با اتوبوس به آزادی رسیدند و با تشویق ایران و سر دادن شعار مورد استقبال هواداران ایرانی قرار گرفتند و با آنها خوش و بش کردند.
2
18:02/ ترافیک شدید در اطارف ورزشگاه پدید آمده و حدود 15 هوادار از بانوان پشت درب‌های اصلی ورزشگاه ایستاده اند. 17:40: چند بانوان محجبه با چادر روی سکوهای ورزشگاه آزادی حاضر شدند که با واکنش شدید نیروهای امنیتی به بیرون ورزشگاه هدایت شدند. پیش از این برای ورود هواداران بانوان در دیدار امروز بلیت فرویش هم انجام شده بود اما در نهایت طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این اقدام به نتیجه نرسید.
صصصص
17:21: حضور فردی با شباهت عجیب به کارلوس کی‌روش تعجب حاضران در استادیوم را در پی داشته و بارها با تقاضا برای عکس یادگاری مواجه شد.
photo_2017-09-05_19-10-12
17:20- در شرایطی که رفته رفته جایگاه مخصوص به هوادران ایران در حال پر شدن است، کمتر از 5 هوادر سوری در ورزشگاه حضور دارند. 17:15- تعدادی از روحانیون پیش از شروع بازی با حضور در جایگاه های مختلف ورزشگاه با حاضران در ورزشگاه درباره موضوعات مختلفی گفت و گو می کنند. این افراد شال های سبز رنگی برگردن دارند. 17:10- رادیو ورزشگاه برنامه خود را با معرفی تیم ملی ایران آغاز کرد که با استقبال هواداران رو به رو شد. این رادیو به سبک انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای برنامه ی خود به هواداران، بازیکنان، مسئولان و البته کارلوس کی روش سلام کرد. 16:40/ درب‌های ورزشگاه آزادی باز شد و حضور هزار هوادار روی سکوها حاضر شدند.
1
16:21: ترافیک در محدوده ورزشگاه آزادی ایجاد شده و هواداران در حال ورود به پارکینگ هستند.
4ک
15:45/ صفحه رسمی شبکه تلویزیونی فوتبال کشور عراق با انتشار عکس و متنی به حمایت از سوریه پرداخت.
عراق
15:12/ برنامه‌های فرهنگی فدراسیون فوتبال برای دیدار امروز که از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود طبق جدول زیر خواهد بود:
ایران
15:08/ رئیس فدراسیون فوتبال سوریه در هتل محل اقامت سوری‌ها حاضر شد تا ضمن گفت و گو با آنها برای دقیقه پای صحبت بازیکنان بنشیند.
11111
  14:46/ عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف سایت انگلیسی گل در پیامی توئیتری به حمایت از تیم ملی سوریه پرداخت. 13:00/ جو رسانه‌های سوری و هواداران این تیم در فضای مجازی با نزدیک شدن به ساعت بازی با ایران بیشتر می‌شود و آنها خواستار پیروزی برابر شاگردان کی روش هستند تا به جام جهانی صعود کنند. 12:30/ طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد که یگان موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران سرود صعود تیم ملی را بنوازد. 12:12/ جامعه عرب حمایت شان از سوریه را اعلام کردند و قرار است عده‌ای از هواداران سوری با هواپیما به ایران سفر کنند تا از نزدیک شاهد این دیدار باشند. 12:01/ این دو تیم 24 بار برابر هم قرار گرفتند که 14 برد هم ایران، 9 تساوی و یک پیروزی هم برای سوریه ثبت شده است. 11:59/ فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص تست کنترل دوپینگ در بازی ایران و سوریه صادر کرد. 11:50/ با اعلام پیش بینی‌های هواشناسی این دیدار در هوای صاف و آففتابی برگزار می‌شود و شاید گرما در دقایقی منجر به توقف بازی شود. 11:46/ وزارت ورزش و جوانان از هواداران ایرانی درخواست کرده برای حمایت ملی پوشان ایرانی در روز جشن صعود حضور پررنگی در ورزشگاه آزادی داشته باشند. 11:42/ طبق لیست اولیه‌ای که کارلوس کی روش برای دیدار امروز اعلام کرد نام سامان قدوس، هافبک دو ملیتی ایرانی - سوئدی، خط خورد تا او همانند دیدار با کره جنوبی این بازی را هم از دست بدهد. 11:43/ طبق دوم ورزشگاه آزادی رایگان اعلام شد تا هواداران از جشن صعود استقبال گسترده‌ای نشان بدهند.

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ ۲۱:۵۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن