تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797065984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح اژه‌ای درباره ادعاها و اسناد منتشر شده علیه رئیس قوه قضائیه، پرونده بقایی، بازداشت مهدی جهانگیری، ممنوع‌التصویری خاتمی و ...


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توضیح اژه‌ای درباره ادعاها و اسناد منتشر شده علیه رئیس قوه قضائیه، پرونده بقایی، بازداشت مهدی جهانگیری، ممنوع‌التصویری خاتمی و ...
سخنگوی قوه قضاییه گفت: یکی از افرادی که فساد بانکی داشته دستگیر شده که 14 بانک به او تسهیلات داده بودند که معوق شده است.
آفتاب‌‌نیوز :  حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و نوزدهمین نشست خبری ضمن تشکر  از حضور مردم در مراسم تشییع 
توضیح اژه‌ای درباره ادعاها و اسناد منتشر شده علیه رئیس قوه قضائیه، پرونده بقایی، بازداشت مهدی جهانگیری، ممنوع‌التصویری خاتمی و ...
پیکر شهید حججی گفت: قوه قضاییه به طور جد مصمم است که با هرگونه فساد اعم از اقتصادی و امنیتی و نفوذ بیگانه مبارزه کند و مصمم بوده و هست که از حقوق مردم دفاع کند که نمونه‌هایی را از آن شاهد هستید.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی ادامه داد: ما با این که برخی از دستگاه‌های اجرایی وظیفه شان را انجام نداده و بارشان به دوش قوه قضاییه افتاده، اما برای مقابله با مفسدین وظیفه مان را انجام دادیم. یکی مساله زمین خواری است که از قبل بوده و ادامه دارد، البته زمین خواری و تصرفات کم شده اما مبارزات ادامه دارد. از 23 استان گزارش گرفتیم که در سال 96  تا پایان شهریور ماه از 20 هزار و 341 هکتار زمین که در طول سال های مختلف تصرف شده بود رفع تصرف شد و بیش از 47 هزار هکتار قلع و قمع داشتیم.


محسنی اژه‌ای در ادامه با بیان اینکه برخی از بانک ها وظیفه جدی خود را انجام نمی دهند، گفت: بخشی از منابع بانک ها در اختیار عده محدودی قرار می گیرد و در جای خود مصرف نمی‌شود و پول به بانک برنمی گردد که در این خصوص کوتاهی جدی از ناحیه بانک ها وجود دارد. یکی از افرادی که فساد بانکی داشته دستگیر شد و با 14 بانک مرتبط بوده و بیش از 30 هزار میلیارد ریال بدهی دارد که حدود 16 هزار میلیارد ریال آن معوق است. 14 بانک به او تسهیلات داده بودند که معوق شده است، باید ببینند که از چه رانتی استفاده کرده است.


وی افزود: کسی که این مقدار بدهی دارد، قطعاً قدرت، رانت و نفوذ دارد که از 14 بانک تسهیلات گرفته است. تسهیلات معوق داشته و جالب اینکه باز هم تسهیلات گرفته است. متاسفانه در این موارد تا زمانی که قوه قضاییه وارد نشود، خود بانک ها اقدام جدی نمی کنند.


به نوشته خبرگزاری ایسنا، محسنی اژه ای بیان کرد: در  رابطه با تعاونی‌های اعتبار که یا بدون مجوز کار کردند یا با مجوز خلاف کار کردند قوه ناچار است وارد شود و تا جایی که ممکن است پول مردم از بین نرود. قوه قضاییه کسری سایر دستگاه ها را برای دفاع از حقوق مردم تحمل می کند. در مورد این پرونده‌های اخیر مثل تعاونی فرشتگان یا کاسپین در طول ماه‌های اخیر فقط سه بار شخص رییس قوه قضاییه تشکیل جلسه داده است.


وی افزود: به هیچ وجه قوه قضاییه در برخورد با مباحث برخورد سیاسی ندارد، البته امکان دارد اگر فردی وابسته به قدرت و جریان و جناح باشد رقبای آنها بخواهند بهره برداری کنند که ربطی به قوه قضاییه ندارد و قوه قضاییه طبق قانون پیش می رود.


بعضی‌ها به موساد وصل‌ هستند اما خیلی ناشیانه مطلب جعل می‌کنند


سخنگوی قوه‌قضاییه همچنین  با تکذیب برخی ادعاها درباره مسئولان قوه‌قضاییه گفت: گاهی وقت‌ها با اینکه وصل به سرویس‌های جاسوسی مثل موساد هستند اما خیلی ناشی هستند و تنظیم مطالب خلاف‌شان هم قابل باور نیست.


به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری امروز خود درباره برخی شایعات مطرح‌شده درباره خانواده رئیس قوه‌قضاییه گفت: درباره خبرها و دروغ‌هایی که نسبت به قوه قضاییه و برخی مسئولان قوه قضاییه می‌دهند باید بگویم که کذب محض است. گاهی وقت‌ها با اینکه وصل به سرویس‌های جاسوسی مثل موساد هستند اما خیلی ناشی هستند و تنظیم مطالب خلاف‌شان هم قابل باور نیست.


وی ادامه داد: ضمن اینکه ساختن اینطور دروغ‌ها، مسبوق به سابقه است. در دهه اول انقلاب، بدتر از این حرف ها را علیه شهید بزرگوار، شهید بهشتی می‌زدند. کسانی هم این حرف ها را می‌زدند که خودشان در دامن آمریکا و انگلیس بودند و با اسرائیل همراهی می‌کردند و حتی در زمان جنگ در دامن صدام بودند و علیه کشور خودشان همکاری می‌کردند. خدا را شکر که دشمن ما را از احمق ها قرار داده است که وقتی می خواهند یک دروغی بسازند و یک مطلبی را جعل کنند، بلد نیستند. علتش هم واضح است. معلوم است که تیغ قوه قضاییه موثر واقع شده است و تیغ عدالت بر گردن مجرمین و نفوذی‌ها خوب فرود آمده است و ضربه کاری و به موقع بوده و به جایی که باید وارد می شد، وارد شده است.


سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: قوه قضاییه با این فضاسازی ها مطلقا کوتاه نخواهد آمد و در کار خود سست نخواهد شد و دست هر مجرم و مفسدی را بر اساس موازین شرعی و قانونی کوتاه می‌کنیم.


محدودیت جدیدی برای رئیس دولت اصلاحات وضع نشده است 


حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دستگیری یکی از مسئولان در سفارت یکی از کشورهای اروپایی گفت: اخیرا چیزی نشنیدم. یک فردی بود که قبلا دستگیر شده بود که حکم هم صادر شد و حکمی هم که صادر شده شامل حبس و شلاق است.


سخنگوی قوه‌قضاییه در پاسخ به سوال دیگری درباره پرونده فریدون گفت: هنوز کیفرخواست صادر نشده و فردی که فراری بود، کماکان فراری است.


محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال دیگری درباره اعمال محدودیت جدید برای رییس دولت اصلاحات گفت: دادستان ویژه روحانیت تکذیب نکرده و گفته محدودیت ها مثل سابق و تصویب دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است. اقدام جدیدی صورت نگرفته و همان محدودیت‌های قبلی بوده که هر چندوقت یکبار نامه‌ای به ضابطان داده می شد و همین دستور گذشته باز هم صادر و تمدید شده است.


آخرین وضعیت پرونده حمید بقایی


 محسنی اژه ای در خصوص آخرین وضعیت پرونده حمید بقایی و اینکه  احمدی نژاد اعلام حضور در دادگاه کرده است و آیا دادگاه علنی است یا خیر گفت: «علنی بودن یا نبودن برعهده قاضی است و اگر دادگاه علنی باشد میتواند شرکت کند در غیر این صورت نمی تواند».






۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن